Tuntuu niin pahalta...
Pakko purkaa tätä pahaa oloa edes jonnekin, ei jaksa enää... Oon viimesilläni raskaana, parisuhde ollut ainakin mun mielestä ihan kunnossa. Ainoa ongelma on ollut se että miehen on tosi vaikea puhua asioistaan mulle, esim. jos sillä on jotain huolia. Nyt viimeisen kuukauden aikana se on muutaman kerran tehnyt sellasia katoamistemppuja ettei oo tullut töistä kotiin kun vasta joskus tosi myöhään illalla, tänään yksi niistä päivistä eikä oo vieläkään tullut kotiin.
Oon jo alkanut epäileen kaikenlaista, että sillä on joku toinen ym kaikkea mahdollista. Pahinta tässä on että kun se tekee tuon niin se ei edes vastaa puhelimeen, vaan saattaa lähettää vasta monen tunnin päästä jonkun viestin tyyliin " mulla kaikki ok, en vain nyt halua tulla kotiin, alä oo mulle vihainen, koita ymmärtää" .
Tuntuu niin pahalta, että se ei voi puhu mulle, se loukkaa mua tosi pahasti... Oon kyllä yrittänyt olla miehen tukena ja kuunnella ja sanonut monta kertaa että voi puhua mulle ihan mistä tahansa... En tiedä, mikä tähän auttais.
Mutta kyllä vähän helpotti kun sai purkaa tänne.. jos joku vielä viittis jotain asiallista kommenttia laittaa niin kiitos jo etukäteen.