Kärsin niin pahasta iltapäiväväsymyksestä joka ikinen päivä, että olisi pitänyt jättää joko lapset tai työ hankkimatta!
En vain jaksa olla koko päivää hereillä, vaan tarvitsisin ehdottomasti edes lyhyet päiväunet, joita en saa koska lapset ja työ. Jompi kumpi jos olisi vain, saisin ainakin useimpina päivinä nukuttua päivällä. Nyt elämä on tämän jokapäiväisen väsymyksen takia ihan paskaa ja odotan vain koska se loppuu.
Virkistyn kuitenkin aina hetkeksi lasten mentyä illalla nukkumaan, joten jotenkin sinnittelen niiden iltahetkien voimalla.
Kommentit (122)
Vierailija kirjoitti:
Miten ihminen, joka kokee lapset vain työnä, on hankkinut lapsia?
Ei sille enää mitään mahda kun ne on jo tehty. Enää ei auta kuin vaik valittaa ja elää sitä elämää, ellei anna lapsiaan huostaan. Mutta aidosti olen myös kiinnostunut siitä, mikä on saanut ap:n hankkimaan ne lapset? Miten kuvittelit elämän menevän lasten kanssa? Luulisi että tyhmempikin aikuinen olisi tajunnut että lapsetkin ovat ihmisiä eikä robotteja jotka voi kytkeä pois päältä kun ei tavallinen elämä huvita. Vai oletko yksi niistä jotka taivuteltiin pois aborttiajatuksista?
Mä ihmettelen sitä, miten jonkun tulee tehtyä ensimmäisen jälkeen toinen lapsi, jos on noin asennevammainen kuin aloittaja. Itsekin olen tällainen helposti väsyvä ja paljon omaa aikaa kaipaava. Siksi teinkin vaan yhden lapsen.
Ei ole muuten totta. Olen aina ollut väsynyt vähänväliä. Mikään ei auta. Kaikki mahdolliset syyt on testattu. Nykyään lähinnä vituttaa kun ihmiset kysyy "no onko sulta testattu se ja se?? Kyllähän sinussa on pakko olla jotain vikaa!"