Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huh huh, Tinder-miehellä Mikki Hiiri-lakanat sängyssä!!

Vierailija
20.01.2017 |

Kuulostan varmaan turhamaiselta, mutta kertokaa mielipiteenne. Olen kirjoitellut erään todella komean Tinder-kundin kanssa jo pari viikkoa ja eilen sit käytiin treffeillä. Mies on sellainen todella karskinkomea sänkiparta ja miehinen mies, vähän sellainen kirveellä veistetty, lihaksikas. Juuri sellainen, joka saa sukkani pyörimään jaloissa. Koko illan kihelmöi, kun käytiin syömässä ja kun hän pyysi kotiinsa "kahville", niin olin ihan valmista kauraa. Kämppäkin oli tosi siisti ja vähän sillai äijämäisesti sisutettu. No hommat eteni aina seksitouhuihin asti siinä suudellessa ja hivellessä mies nykäisi leveästä sängystään päiväpeiton pois ja mitä alta paljastuikaan....Mikki Hiiri-lakanat! Sellaiset tosi kulahtaneet ja vanhat, joissa oli miljoona Mikki Hiirtä. En vaan voinut mitään, mutta se oli mulle totaalinen tur-off ja mietin niitä lakanoita koko seksin ajan enkä nauttinut juurikaan. Miten tuollaisella MIEHELLÄ voi olla jumankauta Mikki Hiiri-lakanat?

Kommentit (69)

Vierailija
1/69 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun eka mieheni oli juuri samanlainen. Sain kuulemma vertailla häntä "onko hän mies vai mikkihiiri". Olihan hän mies verrattuna siimahäntäiseen sarjakuvahahmoon nähden ainakin =)

Ota asia huumorilla tai osta uudet lakanat ja pyydä hävittämään vanhat mikkihiiret (älä  osta  kuitenkaan Tom of Finland -lakanoita :D   )

Vierailija
2/69 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on niin tätä. Naiset etsii täydellisyyttä ja elämänsä suhteen voi pilata esim lakanoilla...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/69 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ei ajattele sisustusjuttuja niin paljon kuin naiset. Voi olla että nolosti jäänyt vaihtamatta paremmat lakanat, kun ei välttämättä odottanut naisseuraa. Antaisin anteeksi, jos kertakömmähdys. ;)

Vierailija
4/69 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana :)

Minusta se olisi vaan plussaa.

Vierailija
5/69 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä keltaiseksi pinttyneet Supermieslakanat aina mikkihiiret päihittää!

Nimimerkillä kokemusta on.

(ei tullut jutusta pidempää, mutta ei se nyt ihan lakanoista tainnut riippua)

Vierailija
6/69 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo-o, ihan varmasti huomasit millaset lakanat on

0/5

Vierailija
7/69 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totaalinen turn-off ja homma jatkui seksiin? Etkö uskaltanut enää kieltäytyä seksistä, vaan uikutut hiljaa?

Vierailija
8/69 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän tuskasi. Ei ole kiva hommailla, jos miljoona Mikki Hiirtä tuijottaa sinua samalla. Fiilis katoaa naisilta niin helposti. 

Vierailija
9/69 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin vaan tuntuu että onko nyt kaikki ihan kohdillaan, jos 40 mies nukkuu Mikki Hiiri-lakanoissa :) Kun kaikki muu on kuitenkin hyvällä maulla sisustettu.

AP

Vierailija
10/69 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykopaatti todennäköisesti. Tai narsisti. Pienet jutut aina paljastaa nuo tapaukset.

11/69 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan loistava! Mies käyttää edelleen lapsuuden liinavaatteita, jotka saanut mukaansa kotoa muuttaessaan. Eihän näissä ole kuin kymmenen reikää, ihan hyvin menee vielä pari vuotta. Priceless! :D

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
12/69 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No pienet on sun murheet.

Vierailija
13/69 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan tyhmä provo mutta minusta Mikki-lakanat olisi aika hauska juttu muuten sliipatussa ja ns. aikuisen asunnossa.

Vierailija
14/69 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kai ny yhdestä Mikki Hiirestä tai siis miljoonasta Mikki Hiirestä kannata laittaa suhdetta katki jos muuten sujuu.

Vierailija
15/69 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No pienet on sun murheet.

Aivan täysin samaa mieltä.

Vierailija
16/69 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin vaan tuntuu että onko nyt kaikki ihan kohdillaan, jos 40 mies nukkuu Mikki Hiiri-lakanoissa :) Kun kaikki muu on kuitenkin hyvällä maulla sisustettu.

AP

Jaa, kukin näkee tietysti tavallaan. Ei minullekaan niin suuti väli ole jollain lakanoilla. On meilläkin kaapissa minun vanhoja lapsuudesta asti olleita lakanoita (ei tosin ole mitään lasten kuviollisia ym).. Itse siis koen vain fiksuna käyttää edelliset loppuun ennemmin kuin ostaa uutta ja heittää vanhaa roskiin. Tiedän, tälläkin on välimaastonsa, mutta mistä sitä tietää onko tuolla miehellä silti ihan aikuistenkin lakanoita? Ilmeisesti pedattu sänky kuitenkin oli, minulla ei ole edes sitä, en vain viitsi.

Vierailija
17/69 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkkää plussaa tuollainen tosiaan! Osoittaa huumoritajua ja leikkimielisyyttä :D

Vierailija
18/69 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä taas paljas perse meni ylös alas ylös alas naisen uikuttaessa vienolla äänellä. Samalla yksinäinen kyynel valuu kilttimiehen poskea pitkin.

Vierailija
19/69 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelkkää plussaa tuollainen tosiaan! Osoittaa huumoritajua ja leikkimielisyyttä :D

Niinpä, minun mielestäni tuo olisi ollut vain hauskaa ja miehen pisteet olisivat nousseet roimasti :D

Vierailija
20/69 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä, minun mielestäni tuo olisi ollut vain hauskaa ja miehen pisteet olisivat nousseet roimasti :D

Helppo noin on sivusta sanoa, mutta jos mies on tosiaan yli 40 ja muuten maskuliininen ja mielikuvat luotu sen mukaan, niin kyllä Mikki Hiiret saattaa aika isolta kontrastilta tuntua. Nainen tuskin sai orgasmiakaan tämän jälkeen. Aika syvissä vesissä uidaan nyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän viisi