Voi helvetti mua ärsyttää noi ketkä ei osaa ODOTTAA ratikkaan/junaan mentäessä että muut tulee pois ensin!
Tungetaan vaan heti kyynärpäätaktiikalla vaikka sisällä olevat ihmiset kuuluisi päästää ensin pois. Kiilataan ja juostaan paniikissa ainoalle vapaalle paikalle, jos erehdyt "viemään" paikan ni saat mulkoilua osaksesi. Mikä vittu siinä on niin vaikeeta odottaa ovien vieressä eikä tököttää keskellä ja tunkea heti kun ovet aukee !
pienet on ongelmat mutta ärsyttää :'D
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Sama hississä - ensin ulos, sitten sisään... Kumma, että kaikki eivät ole sisäistäneet tätä.
Jep, tämä ei toimi edes talossa jossa asun! Aina on alimmassa kerroksessa joku porukka hissin oven edessä niin tiiviinä, ettei mitenkään mahdu hissistä ulos, ja sitten ne toljottavat siinä tyhminä ikään kuin minun pitäisi väistää hissin perälle, jotta he pääsisivät sisään! En tajua miten voi olla niin vaikea ymmärtää, että sen ulos menevän ihmisen pitäisi ehkä päästä sieltä hissistä pois ennen kuin ne ylös menijät voivat vuorostaan sulloutua hissiin.
Mä olen viime aikoina ihmetellyt, miksi ihmiset lähtee kömpimään penkistä ylös vasta sitten, kun bussi on jo pysähtynyt pysäkille. Sitten he törmäilevät sisään tuleviin ihmisiin, jotka luulevat, että ketään ei enää tule ulos.
Mua ärsyttää "erityisihmiset", jotka ei mene erityisihmisten paikoille, vaikka niitä olisi lähellä ja vapaana. Jäävät sitten siihen käytävälle huojumaan ja tuhisemaan.
Mua äsyttää myös ihmiset, jotka ei tajua, että hoikalla ja nuorella ihmisellä voi myös olla joskus vaikeuksia, joiden vuoksi on pakko istahtaa muualle kuin hattuhyllylle. Että tiedoksi kanssamatkustajille, en pitänyt sylissäni treenikassia, vaan sen sisällä oli ihmisvauvan kokoinen kipeä kissa. Hittoako huojutte ja mulkoilette ja istutte perskankulla kapinallisesti viereeni, kissaa ei voi litistää. Kyytiin ei edes tullut vaunuja/vanhuksia/invalideja.
Spora