Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voi helvetti mua ärsyttää noi ketkä ei osaa ODOTTAA ratikkaan/junaan mentäessä että muut tulee pois ensin!

Vierailija
19.01.2017 |

Tungetaan vaan heti kyynärpäätaktiikalla vaikka sisällä olevat ihmiset kuuluisi päästää ensin pois. Kiilataan ja juostaan paniikissa ainoalle vapaalle paikalle, jos erehdyt "viemään" paikan ni saat mulkoilua osaksesi. Mikä vittu siinä on niin vaikeeta odottaa ovien vieressä eikä tököttää keskellä ja tunkea heti kun ovet aukee !

pienet on ongelmat mutta ärsyttää :'D

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on varmaan näkymättömät lastenvaunut kun joka kerta kun varsinkin Espoon asemalla jää pois, niin joku junaan tulija on tunkemassa vaunujen läpi. Ja olen siis itse jo hyvissä ajoin ovella poistumassa vaunuosaston ovesta. Ihme moukkia! Ei jakseta kahta sekuntia odottaa että pääsee vaunujen kanssa ulos.

Vierailija
2/24 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama koskee niitä moukkia, jotka eivät ruuhkabussissa älyä siirtyä käytävää taaksepäin edes pyydettäessä. Tai niitä, jotka heti junaan/metroon/ratikkaan sisälle päästessään jäävät seisoa tönöttämään tai pyörimään ympyrää siihen ovien eteen blokaten muiden sisääntulon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on varmaan näkymättömät lastenvaunut kun joka kerta kun varsinkin Espoon asemalla jää pois, niin joku junaan tulija on tunkemassa vaunujen läpi. Ja olen siis itse jo hyvissä ajoin ovella poistumassa vaunuosaston ovesta. Ihme moukkia! Ei jakseta kahta sekuntia odottaa että pääsee vaunujen kanssa ulos.

Sama juttu itsellänikin Espoon asemalla.

Nykyään kajautan kuuluvasti, että väistäkää ja päästäkää ulostulijat ensin pois. Ja tästähän saan vihaista mulkoilua, mutta mulkoilkoot kunhan väistävät 😃

Vierailija
4/24 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komppaan edellisiä ja lisään vielä ne, jotka jää rullaportaitten eteen taivastelemaan.

(Ja mulla ainakin on ihan oikeitakin ongelmia, mutta nyt en jaksa niitä vatvoa.)

Vierailija
5/24 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ne, jotka pitkän matkan linja-autoon tullessa ovat heti tunkemassa laukkujensa kanssa auton tavaraluukulle eivätkä älyä odottaa sivummalla, että poisjäävien laukut otetaan ensin ulos! Grrr!

Vierailija
6/24 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tampereella busseissa vituttaa se, että nyt on uusi trendi: tulen pois etuovesta, vaikka tapa on poistua keskiovesta.

Vanhat ja vaivaiset ja ruuhkabussit ymmärtää, mutta nyt on kaikki alkaneet noudattaa uutta "sääntöä". Kuskit eivät komenna.

Vierailija
7/24 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama juttu itsellänikin Espoon asemalla.

Nykyään kajautan kuuluvasti, että väistäkää ja päästäkää ulostulijat ensin pois. Ja tästähän saan vihaista mulkoilua, mutta mulkoilkoot kunhan väistävät 😃

Espoossa taitaa olla tavallista enemmän moukkia junamatkustajia.0

Vierailija
8/24 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin ulos, sitten sisään.

On kyllä ihme, kun kaikki eivät tätä kultaista sääntöä ymmärrä.

Pätee ratikkaan, bussiin, junaan, metroon, ja ihan kauppoihinkin...

Vierailija
9/24 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kuljen junalla päivittäin työmatkan, ja on kyllä niin tuttu ongelma. Samaten tuo että rynnistään kyynärpäätaktiikalla ensimmäisenä ovesta sisään. Ja sitten jäädään siihen ovensuuhun seisomaan ja kaivamaan se matkalippu esille, että missä se mun paikka on. Ja taas mulkoillaan kun muut tönii jotta pääsee sisälle.

Vierailija
10/24 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistaakos kukaan vanhaa hyvää aikaa, kun ratikasta poistuttiin oven oikeasta reunasta ja sisään oikeasta reunasta. Toimi mielestäni hyvin.

Kaikki pääsi heti menoon mukaan, eikä puhkunu teatraalisesti.

Vierailija
11/24 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

YouTubessa näin joskus videon jossa joku kuvasi poistumistaan ratikasta, ihmiset tungeksivat ulostulijoiden eteen. En vaan muista videon nimeä :/

Vierailija
12/24 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän toi mihinkää bussiin päde kun sieltä puretaan takaa ja mennään sisään edestä.

Vierailija
13/24 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä.

Vituttaa kyllä.

Tosin, mielestäni metrossa tämä on tajuttu nykyään aika hyvin, eli usein näkee jonot ovien reunustoilla ja keskikaista on vapaa. Hienoa! Hyvä Hesa!

Vierailija
14/24 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä.

Vituttaa kyllä.

Tosin, mielestäni metrossa tämä on tajuttu nykyään aika hyvin, eli usein näkee jonot ovien reunustoilla ja keskikaista on vapaa. Hienoa! Hyvä Hesa!

Jaa, mulla enemmän toisenlaisia kokemuksia. Milloin tönimällä tönitään pois tieltä, milloin haukutaan metrosta ensin ulos pyrkivät, vihaista napinaa, loukkaannutaan "Ai toi tuleekin kyynärpäätaktiikalla" jne. Se itsekkyys...

Vierailija
15/24 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyyttähän ne, mutta ei niistä mitään ongelmaa ole...

T: M38 184cm/120kg

Vierailija
16/24 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kävelen nykyään aivan suoraan päin. Jos on niin urpo ettei tajua sitä, että toisten pitää päästä ulos ennenkuin toiset pääsevät sisään, niin jääkööt alle.

Vierailija
17/24 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä kävelen nykyään aivan suoraan päin. Jos on niin urpo ettei tajua sitä, että toisten pitää päästä ulos ennenkuin toiset pääsevät sisään, niin jääkööt alle.

jep!

Vierailija
18/24 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää ku jengi bamlaa jostain ratikasta... mikä se o?

Vierailija
19/24 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän toi mihinkää bussiin päde kun sieltä puretaan takaa ja mennään sisään edestä.

Pitkän matkan busseissa on tavallista poistua etuovesta. Keski- tai takaovea ei välttämättä ole ollenkaan.

Suosittelen työntämään sisälle tunkijoita pois. Kämmen kohti naamaa toimii todella hyvin - ei tarvitse edes koskea.

Vierailija
20/24 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama hississä - ensin ulos, sitten sisään... Kumma, että kaikki eivät ole sisäistäneet tätä.