Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MIEHET! Hoitakaa tämä yksinkertainen asia kuntoon, ja parannat mahdollisuuksiasi saada kumppani

Kommentit (93)

Vierailija
81/93 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jude Law on kyllä hyvännäköinen, noista kamppeista HUOLIMATTA. Ei jösses 😀

Vierailija
82/93 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, en näytä mallipojalta. Näyttääkö aloittaja itse catwalk-mallilta, jonka päällä jätesäkkikin näyttää hyvältä?

Olisi aika huvittavaa jos näin lähes nelikymppisenä miehenä pukeutuisin kuten aloituksen mallipojut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/93 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 23-vuotias kaunis nainen ja tiedän kyllä tasan tarkkaan millaisista miehistä tasokkaat naiset kiinnostuu. Tyylikkäistä miehistä. Kutsukaa raukat niitä neideiksi tai miksikä haluatte; he ovat juuri niitä joiden luokse 90% naisista eksyy. Ja teitäkös ärsyttää. Vooivoi.

Jaaha, ikä selittää. Näin "hieman" vanhempana naisena olen nähnyt jo niin monen muotitrendin tulevan ja menevän, että enää ne vain naurattavat. Kuten nyt nuo paljaana paistavat polvet ja nilkat. Minun nuoruudessani oli noloa käyttää pipoa, muutama vuosi sitten pipoa piti käyttää vuorokausi ympäri, jne., älyttömyyttä toisensa perään.

Ajattoman klassinen tyylikäs ja samalla mukava pukeutuminen riittää miehelle ihan hyvin. Ei tarvitse kaikkien kulloistenkin muotihullutusten perässä juosta. 

Ei, tässä tapauksessa edes ikä ei selitä. Normaali 23-vuotias kyllä tajuaa, että ihmisessä on tärkeämpiä ominaisuuksia kuin ulkokuori ja vaatetuksen valinnassa tärkeämpiä kriteerejä kuin muodinmukaisuus. Suorastaan suututtaa tämä, että yhden "mätämunan" takia leimataan koko ikäluokka.

Vierailija
84/93 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihinkäs se ap katosi? Taisi isi tulla ja takavarikoida puhelimen. :) Sellaista se teineillä saattaa joskus olla, mutta ap:n ajatus oli toki hyvä ja hän oli asiaansa kovasti miettinyt ja etsinyt sen tueksi useita linkkejä.

Vierailija
85/93 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pukeudun vain itseäni varten.

Olen jopa käynyt keskustan Stokkalla haalarissa ja kumisaappaissa.

Eräässä rautakaupassa myös samoissa vaatteissa ja silloin kassa alkoi flirttailla.

"Pukeudun vain itseäni varten."

Tämä onkin asenne, joka osoittaa, että et piittaa muista ihmisistä, sillä ihmisten pukeutuminen luo myös viihtyisyyttä ympäristöön. Niin tyypillistä suomalaista, että pidetään kiinni siitä, että itse ei tarvitse tehdä osaansa. Ainoastaan suututaan, ja vielä kovemmin takerrutaan omaan ajatukseen.

Kappas, tässä ylevällä tavalla yritetään puolustella omaa pinnallisuuttaa jollain "ympäristön viihtyvyydellä". Onneksi valtaosa ihmisistä ei välitä tästä paskaakaan eikä siitä mitä muilla ihmisillä on päällä. Ei, eivät välitä edes mitä sinulla on päälläsi vaikka kuinka mielestäsi ylläsi olisi niin hieno, niin hieno kokonaisuus.

Kummasti monissa ulkomaiden kaupungeissa pukeudutaan tyylikkäämmin, kuin Suomessa. Miksi he sitten pukeutuvat tyylikkäämmin? Siksi, että se tarttuu osaltaan ja siihen aletaan kiinnittää huomiota. Suomessa ei monissa paikoissa ole sitä vaaraa; koska muutkin pukeutuu college-housuihin kaupungilla ja tulee verkkareissa baariin, niin minäkin tulen. Sitä tuskin edes tiedostaa, mistä oma pukeutumistyyli loppujen lopuksi tulee. 

Helsingissä pukeudutaan tyylikkäimmin Suomessa, se johtuu juurikin siitä, että muiden esimerkki tarttuu. Ei helsinkiläisillä sen parempi maku ole, jos tilanne lähtisi täysin nollista, eikä muiden antamaa esimerkkiä olisi.

"Olen pinnallinen idiootti, mutta minulla ei ole selkärankaa edes sitä myöntää itselleni, joten selitän ja selitän ja selitän, vaikka ei mene kenenkään läpi."

Vierailija
86/93 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pukeudun vain itseäni varten.

Olen jopa käynyt keskustan Stokkalla haalarissa ja kumisaappaissa.

Eräässä rautakaupassa myös samoissa vaatteissa ja silloin kassa alkoi flirttailla.

"Pukeudun vain itseäni varten."

Tämä onkin asenne, joka osoittaa, että et piittaa muista ihmisistä, sillä ihmisten pukeutuminen luo myös viihtyisyyttä ympäristöön. Niin tyypillistä suomalaista, että pidetään kiinni siitä, että itse ei tarvitse tehdä osaansa. Ainoastaan suututaan, ja vielä kovemmin takerrutaan omaan ajatukseen.

Minua muuten häiritsevät ylipainoiset ja huonokuntoiset ihmiset. Todella epäesteettistä, katsos. Toivottavasti olet yleisen viihtyvyyden nimissä myös treenannut itsesi huippukuntoon.

Tähän kiinnostaisi kyllä saada jonkinlainen vastaus.

Vierailija
87/93 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vastauksia te siis minulta haluatte kun noin jankkaatte? :D Luin kyllä koko ketjun mutta ei suurimmassa osassa kommenttejanne ole mitään järkeä. "Olet lapsi pissis" ym, en edes muista. Luuletteko jotenkin loukkaavanne vai mitä ihmettä? :D Nuorihan minä olen, luojan kiitos. Elämän parasta aikaa.

Ja sinä päälle 30-vuotias; hienoa, että olet nyt onnellisempi kuin koskaan. Pitäisikö minun nyt siis olla jotenkin vähemmän onnellinen, koska tulen kuitenkin olemaan kypsempi ja onnellisempi kolmekymppisenä? Kyllä minä nautin elämästä tässä ja nyt.

Ja rauhoittukaa nyt herran tähden. Tarkoitin tuota tyyliä lähinnä 20-30-vuotiaille. Halusin jakaa vinkin, koska kokemuksesta nuo ovat niitä miehiä joiden luokse suurin osa naisista menee! Kuvat olivat vain esimerkkejä; muodikkaat tiukat farkut, hyvin leikattu tukka, kiva tpaita ja takki riittää ihan hyvin. Ei tarvitse olla miesmalli. Te nelikymppiset papat jotka kirjoitatte että näyttäisitte naurettavalta; olen samaa mieltä. Pysytelkää tokmannilla.

Miehet ulisevat kun ei saa naisia. Naiset yrittävät jakaa vinkkejä, miten meitä mahdollisesti saisi; ja kaikki suuttuu. Tarvitseeko noita "luonne ja itsetunto ovat tärkeämpiä" hokea? Totta hemmetissä on, tämmöinen "lapsikin" sen ymmärtää, älkää pelätkö. Nää on vaan näitä mitä ei saa sanoa ääneen; olet kuinka kiva tahansa, jos ulkonäkösi on täysi juntti etkä ymmärrä tyylikkyydestä mitään: Aika hankalaa saada naista. Deal with it, hyvänen aika.

-ap

Vierailija
88/93 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja axlhan on täysi hullu, tietysti. Törkeä. Se vaan ei liity tähän asiayhteyteen juurikaan; uhrit eivät tienneet axlin puuhista ennen kun suostuivat sänkyyn. Pointti on siis, että axl sai niitä naisia juurikin tyylillä ja tyylikkyydellä. Ennen tätä kaikkea kohua.

89/93 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pukeudu valkoroskaksi tai gigoloksi. Joten ei kiitos noille vinkeille.

Vierailija
90/93 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata ap:n mielen mukaan pukeutua. PUKEUTUKAA NIIN KUIN TEILLE SOPII. Se mikä tuntuu mukavalta ja näyttää kivalta. Ei ole olemassakaan yhtä ja oikeaa tapaa pukeutua. Ap puhuu paskaa.

Vierailija
91/93 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trendikkyyden ja junttiuden väliin mahtuu melkoisen leveä harmaa alue. Ääripäissä on sitten revenneet verkkarit ja toisaalta tuo kuvan kaveri. Käyn harvoin vaateostoksilla ja trendejä en seuraile, vaan pukeudun siten kuin itse koen hyväksi. Mielestäni esim. hyvistä farkuista on aina hyvä lähteä.

Mannekiiniksi en naisille rupea ja tämähän on oiva keino karsia jo etukäteen pois ne naikkoset, jotka rakastuvat vaatteisiin eivätkä mieheen. Sellainen suhde kun ei ole kovin vakaalla pohjalla muutenkaan, säästyy monelta harmilta.

Vierailija
92/93 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse 19-vuotias, missinmitoissa oleva ja kaunis. Myös kaverini ovat. Ja kyllä nuo kuvissa olevat miehet ovat juuri niitä joita kuolataan. 

Niinpä. Mutta muhun ei tatuoidut pissikset rikkinäisissä farkuissa oikein iske, varsinkaan kun kuola valuu. 

Vierailija
93/93 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä vastauksia te siis minulta haluatte kun noin jankkaatte? :D Luin kyllä koko ketjun mutta ei suurimmassa osassa kommenttejanne ole mitään järkeä. "Olet lapsi pissis" ym, en edes muista. Luuletteko jotenkin loukkaavanne vai mitä ihmettä? :D Nuorihan minä olen, luojan kiitos. Elämän parasta aikaa.

Ja sinä päälle 30-vuotias; hienoa, että olet nyt onnellisempi kuin koskaan. Pitäisikö minun nyt siis olla jotenkin vähemmän onnellinen, koska tulen kuitenkin olemaan kypsempi ja onnellisempi kolmekymppisenä? Kyllä minä nautin elämästä tässä ja nyt.

Ja rauhoittukaa nyt herran tähden. Tarkoitin tuota tyyliä lähinnä 20-30-vuotiaille. Halusin jakaa vinkin, koska kokemuksesta nuo ovat niitä miehiä joiden luokse suurin osa naisista menee! Kuvat olivat vain esimerkkejä; muodikkaat tiukat farkut, hyvin leikattu tukka, kiva tpaita ja takki riittää ihan hyvin. Ei tarvitse olla miesmalli. Te nelikymppiset papat jotka kirjoitatte että näyttäisitte naurettavalta; olen samaa mieltä. Pysytelkää tokmannilla.

Miehet ulisevat kun ei saa naisia. Naiset yrittävät jakaa vinkkejä, miten meitä mahdollisesti saisi; ja kaikki suuttuu. Tarvitseeko noita "luonne ja itsetunto ovat tärkeämpiä" hokea? Totta hemmetissä on, tämmöinen "lapsikin" sen ymmärtää, älkää pelätkö. Nää on vaan näitä mitä ei saa sanoa ääneen; olet kuinka kiva tahansa, jos ulkonäkösi on täysi juntti etkä ymmärrä tyylikkyydestä mitään: Aika hankalaa saada naista. Deal with it, hyvänen aika.

-ap

Allekirjoitan täysin näkemyksesi. Ongelma on linkkaamissasi kuvissa: ne ovat yksi poislukien todella white trashia eikä niitä voisi käyttää töissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi seitsemän