Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MIEHET! Hoitakaa tämä yksinkertainen asia kuntoon, ja parannat mahdollisuuksiasi saada kumppani

Kommentit (93)

Vierailija
21/93 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mitään kaksinkertaisia hoidettavana?

Vierailija
22/93 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas ei vaatteilla ole mitään merkitystä. Noi miesmallit näyttää hyvältä vaikka niissä tokmannin kumisaappaissa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/93 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yli 30-vuotias nainen ei voi olla tasokas tai kaunis kuin hyvin harvassa tapauksessa. Ei kannata pettää itseään.

Mielipide ei ole minun vaan aviopuolison, joka on minusta vielä yli kymmenenkin vuoden jälkeen upea jopa karvalakissa, norjalaisessa villapaidassa ja reisitaskuhousuissa, savulta tuoksuen. (Pyörry! 😀) -14.

Vierailija
24/93 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Voi tyttökulta! Olet niin nuori tyttönen, että et tiedä elämästä yhtään mitään, et varsinkaan miesten pukeutumisesta. Kasvapa aikuiseksi ja yritä hieman saada sävyjä elämääsi. Äksdee"

Voi mamma kulta :) Olen pahoillani, kun parhaat vuotesi on jo takana. Parikymppisenä "tyttönä", ja vielä kauniina sellaisena, elämä on aika mukavaa. Tiedän myös miehistä aika paljon, kiitos kysymästä. Minulla on unelmien opiskelupaikka, ihania ystäviä, työpaikka, harrastuksia, oma asunto, lemmikki, ja mukavasti rahaa. Mitä sävyjä vielä ehdottaisit? 

Vierailija
25/93 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse 19-vuotias, missinmitoissa oleva ja kaunis. Myös kaverini ovat. Ja kyllä nuo kuvissa olevat miehet ovat juuri niitä joita kuolataan. 

Ja asiantuntijatypsyt vain nuorenevat ja nuorenevat. Seuraavaksi varmaan joku 14 vuotias kaunis ja hemaiseva typykkä tulee kertomaan minkä näköisille Miehille reidet aukeaa.

Vierailija
26/93 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaa näyttää homolta tai neidiltä? Nauroin hetken ääneen kunnes tajusin että olette näitä jotka ei ole naista koskaan nähneetkään. Oletteko jotenkin vammaisia?

Ja ei; ei teidän tarvitse pukeutua naisia varten. Mutta miksi sitten ulisette siitä että pillua ei ole tullut vuosikausiin ja kukaan ei vastaa netti-ilmoitukseen? Niin... hmm, mietitääs hetki, miksiköhän.

Olen 23-vuotias kaunis nainen ja tiedän kyllä tasan tarkkaan millaisista miehistä tasokkaat naiset kiinnostuu. Tyylikkäistä miehistä. Kutsukaa raukat niitä neideiksi tai miksikä haluatte; he ovat juuri niitä joiden luokse 90% naisista eksyy. Ja teitäkös ärsyttää. Vooivoi.

Paitsi että noista on tyylikkyys kaukana. H&M-baarivaatteita.

Vierailija
27/93 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap on ikävä kyllä oikeassa. Katsokaa vaikka esim. missien tms. miesystäviä; näyttävät about juuri noilta linkkien miehiltä. Sitten suomijuntit, kaljamahaiset elämämkoululaiset ihmettelee; miksi en saa naista? Niin.. Vaatteita voi ostaa muualtakin kun tokmannilta kerran kahdessa vuodessa, ja hiusmalli on hyvä päivittää silloin tällöin. Oikeasti tsekatkaa vaikka suomessa olevien kauniiden naisten miesystäviä; huomaatte mitä tarkoitan.

Palstalla ei ole miesvihaa.

Vierailija
28/93 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Voi tyttökulta! Olet niin nuori tyttönen, että et tiedä elämästä yhtään mitään, et varsinkaan miesten pukeutumisesta. Kasvapa aikuiseksi ja yritä hieman saada sävyjä elämääsi. Äksdee"

Voi mamma kulta :) Olen pahoillani, kun parhaat vuotesi on jo takana. Parikymppisenä "tyttönä", ja vielä kauniina sellaisena, elämä on aika mukavaa. Tiedän myös miehistä aika paljon, kiitos kysymästä. Minulla on unelmien opiskelupaikka, ihania ystäviä, työpaikka, harrastuksia, oma asunto, lemmikki, ja mukavasti rahaa. Mitä sävyjä vielä ehdottaisit? 

Toinen teistä on ehdottomasti oikeassa ja toinen täysin väärässä!

Nyt verbaalimittelö käyntiin heti, niin asia selviää.

(minulla olikin jo tylsää)

Vierailija
29/93 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entäs se ikioma mies? Se on ilmeisesti vielä etsinnässä. Ja juu, uskon, että tiedät tosi paljon miehistä, niinhän te kaikki kaksikymppiset tiedätte! :D

Vierailija
30/93 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En huolisi naista, jota kiinnostaa onko mies pukeutunut juuri pinnalla olevien muotivirtausten mukaan vai ei. Siinä ei ole mitään hienoa tai omaperäistä, verrataan johonkin johonkin kataloogiin. Sitten parin vuoden päästä ne vaatteet on jo ihan out ja niin 2017, OMG!!

Jokin aika sitten luin iltalehdestä jonkun miehille suunnatun muotiuutisen Jude Lawn tyylistä, joka miesten kannattaisi kopioida. En ole ihan varma vittuiltiinko siinä miehille, vai oliko tämä naistoimittaja ihan tosissaan.

http://m.iltalehti.fi/muoti/201701120114037_mu.shtml

Päätän mieluummin itse mitä puen päälleni.

Vierailija
31/93 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

hirveän näköisiä omaan silmään ainakin, mutta onneksi meitä ja makuja on niin monenlaisia! sinänsä minusta miehen tyylin ei kuitenkaan oleellisesti pitäisi vaikuttaa kiinnostavuuteen..?

Vierailija
32/93 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mungo-Annan mies on tuommoinen. Hänellä on myös gummysmile.

Vierailija
33/93 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Why bother?

Vierailija
34/93 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pukeudun vain itseäni varten.

Olen jopa käynyt keskustan Stokkalla haalarissa ja kumisaappaissa.

Eräässä rautakaupassa myös samoissa vaatteissa ja silloin kassa alkoi flirttailla.

"Pukeudun vain itseäni varten."

Tämä onkin asenne, joka osoittaa, että et piittaa muista ihmisistä, sillä ihmisten pukeutuminen luo myös viihtyisyyttä ympäristöön. Niin tyypillistä suomalaista, että pidetään kiinni siitä, että itse ei tarvitse tehdä osaansa. Ainoastaan suututaan, ja vielä kovemmin takerrutaan omaan ajatukseen.

Vierailija
35/93 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap on ikävä kyllä oikeassa. Katsokaa vaikka esim. missien tms. miesystäviä; näyttävät about juuri noilta linkkien miehiltä. Sitten suomijuntit, kaljamahaiset elämämkoululaiset ihmettelee; miksi en saa naista? Niin.. Vaatteita voi ostaa muualtakin kun tokmannilta kerran kahdessa vuodessa, ja hiusmalli on hyvä päivittää silloin tällöin. Oikeasti tsekatkaa vaikka suomessa olevien kauniiden naisten miesystäviä; huomaatte mitä tarkoitan.

Voi apua, jos AP tosiaan pitää jotain missejä ja missien poikaystäviä sosiaalisen menestyksen mittarina ja ihanteina! Noilla ihmisillä ei ole mitään muuta substanssia kuin ulkonäkö, ja mitäs sitten, kun se on väistämättä jossain vaiheessa elämää mennyttä?

Olen 37-vuotias nainen, ja arvostan sekä miehissä että naisissa jonkin pinnallisen vaatetrendin noudattamisen sijaan huomattavasti enemmän esimerkiksi sivistystä, älykyyttä, huumorintajua ja kykyä ottaa toiset huomioon. Kun sisältö on viehättävä, se tekee myös ulkokuoren viehättäväksi. Ja vinkkinä, että luettelemiani ominaisuuksia ei sitten saa henkasta ja maukasta.

Vierailija
36/93 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 23-vuotias kaunis nainen ja tiedän kyllä tasan tarkkaan millaisista miehistä tasokkaat naiset kiinnostuu. Tyylikkäistä miehistä. Kutsukaa raukat niitä neideiksi tai miksikä haluatte; he ovat juuri niitä joiden luokse 90% naisista eksyy. Ja teitäkös ärsyttää. Vooivoi.

Jaaha, ikä selittää. Näin "hieman" vanhempana naisena olen nähnyt jo niin monen muotitrendin tulevan ja menevän, että enää ne vain naurattavat. Kuten nyt nuo paljaana paistavat polvet ja nilkat. Minun nuoruudessani oli noloa käyttää pipoa, muutama vuosi sitten pipoa piti käyttää vuorokausi ympäri, jne., älyttömyyttä toisensa perään.

Ajattoman klassinen tyylikäs ja samalla mukava pukeutuminen riittää miehelle ihan hyvin. Ei tarvitse kaikkien kulloistenkin muotihullutusten perässä juosta. 

Vierailija
37/93 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pukeudun vain itseäni varten.

Olen jopa käynyt keskustan Stokkalla haalarissa ja kumisaappaissa.

Eräässä rautakaupassa myös samoissa vaatteissa ja silloin kassa alkoi flirttailla.

"Pukeudun vain itseäni varten."

Tämä onkin asenne, joka osoittaa, että et piittaa muista ihmisistä, sillä ihmisten pukeutuminen luo myös viihtyisyyttä ympäristöön. Niin tyypillistä suomalaista, että pidetään kiinni siitä, että itse ei tarvitse tehdä osaansa. Ainoastaan suututaan, ja vielä kovemmin takerrutaan omaan ajatukseen.

Voihan itseään varten pukeutua myös tyylikkäästi ja oman maun mukaan? Ei se ihan niinkään mene, että on joko ne viimeisimmät massatrendikledjut jotka kaikilla muillakin on vs. pieruverkkarit...

t. ei aiempi kommentoija

Vierailija
38/93 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toinen teistä on ehdottomasti oikeassa ja toinen täysin väärässä!

Nyt verbaalimittelö käyntiin heti, niin asia selviää.

(minulla olikin jo tylsää)

Kerro kumpi niin tiedän peukutanko vai en sinun kommenttiasi. :)

Saa minun puolesta kaksikymppinen pimatsu mesota rauhassa miehistä. Luulen, että hänellä tosiaan on enemmän kokemusta miehistä kuin minulla. Se, onko asia hyvä tyttösen kannalta, onkin sitten jo eri asia, mutta minulle ihan sama, omapahan on elämänsä. ;-)

39/93 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koruja, rannekkeita, kännyköitä arskat kaikilla, ...hetkinen oliko tolla yhellä miehellä minianustappi kädessä avaimenperänä??

-IISAK SONNI

Nyt on maha täynnä

Vierailija
40/93 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on salattujen Alissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi viisi