Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En jaksa yksinkertaisia ihmisiä, jotka kehittävät draamaa elämäänsä tyhjästä!!

Vierailija
19.01.2017 |

Näin kävi tänään, kun oli työpaikalla lounasaika:

Minä: Hei kaikki, mennäänkö yhdessä lounaalle siihen uuteen ravintolaan, joka aukesi maanantaina?
3 työkaveria: Joo, tosi hyvä idea, me ei ollakaan siellä käyty! Mennään!
1 työkaveri: No mä en välttämättä halua tulla, koska se on italialainen ja mulla on huonoja kokemuksia italialaisista ravintoloista.
Minä ja 3 työkaveria: No mennään testaamaan, siinähän sen näkee.
1 työkaveri: Eiks me voitais vaan mennä tohon alakertaan siihen, mihin normaalistikin mennään?
Minä ja 3 työkaveria: Mennään nyt katsomaan, onko se hyvä. Jos ei ole, palataan tähän meidän ravintolaan heti huomenna.
1 työkaveri: En mä tuu. Menkää te.
Minä ja 3 työkaveria: Ok, me mennään. Heippa!

Tultiin takaisin ja mitä oli vastassa:

Pomo: Tota. 1 työkaveri tuli valittamaan, että te olitte sulkeneet sen jälleen kerran yhteiseltä lounaalta.
Minä ja 3 työkaveria: Sulkeneet pois? Ja miten niin jälleen kerran? Onko tätä tapahtunut (muka) joskus toistekin??
Pomo: Meillä täällä työpaikalla ei sallita minkäänlaista syrjintää mistään syystä.
Minä ja 3 työkaveria: ?????
Pomo: Niin. Kun 1 työkaveri on ..siis on homoseksuaali.
Minä ja 3 työkaveria: ????? Mitä väliä sillä on? Me pyydettiin sitä mukaan, se itse valitsi olla tulematta.
Pomo: Niin, tässä on nyt yhden sana vastaan neljän sanaa. Minä painotan nyt sitä, että täällä ei hyväksytä syrjimistä mistään syystä. Että virallinen, kirjallinen varoitus tulee seuraavasta kerrasta, kun tämä ei ollut ensimmäinen kerta 1 työkaverin mukaan.
Minä ja 3 työkaveria: ??????

Loppupäivä oltiin sitten hoomoilasena, että mitäs nyt taas.

1 työkaveri otti loppupäivän vapaaksi. Pomon luvalla.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti? Jos tosiaan työpaikkasi on tuollainen, niin mitä häviät sitä vaihtamalla?

Vierailija
2/4 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tässä terve. Homma sai jatkoa niin, että tuo kaikesta valittava homokollega (anteeksi tämä ilmaisu, ei ole halventavassa mielessä kirjoitettu) irtisanoi itsensä. Väitti, että kaikki kiusaavat häntä. Häntä syrjitään. Häntä ei oteta ikinä mihinkään mukaan.

En tajua. Me pyydetään jatkuvasti mukaan, kuten kuukauden takaisesta aloituksestani käy ilmi. Miellä on ainakin toinen homo työpaikalla, saattaa olla vaikka sata homoa - mitä väliä. On eri värisiä, eri uskontokunnan edustajia, on iäkkäitä, nuoria, pikkukaupungissa kasvaneita ja miljoonakaupungeissa eläneitä. Kaikki ollaan erilaisia ja silti tullaan toimeen, koska toimeen on tultava. Syödään välillä osaston kesken, välillä mennään isommalla porukalla ja haetaan naapuriosaston väkeä yhteislounaalle. 

Ja sitten tuo yksi valittaa koko ajan kaikesta, että syrjitään ja jätetään kutsumatta.

Ärsyttää. Omapahan on elämänsä. 

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kans samanlainen entinen homokaveri. Esiintyi tv:ssä vajaat 10 vuotta sitten yhdessä dokkarissa ja haukkui meidät lapsuuden ja nuoruuden ajan kaverit: "kukaan ei ottanut mua mihinkään mukaan kaikki syrji mua yhyyhyyy". Hän itse muuttui teini-ikäisenä oikeaksi kiusankappaleeksi, laittoi tuttuun kaveriporukkaan välit poikki ja kiusasi kaikkia. Siis en kiellä etteikö häntä itseäänkin olisi kiusattu pikkukylässämme, mutta kyllä hän omalla käytöksellään ne loputkin kaverit karkotti. Käyttää homoutta ja "traumoja" tekosyynä käytökselleen kuulemma vielä aikuisena. Tämä mies on Helsingin homopiireissä iso nimi.  

Sitten mulla on yksi todella hyvä kaveri amk:sta joka on homo. On kaikkia kohtaan ystävällinen ja huumorintajuinen, eikä edes luokkamme raavaimilla jätkillä ollut hänestä pahaa sanottavaa. 

Vierailija
4/4 |
14.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homot on perheestä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän seitsemän