Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MIEHET! Hoitakaa tämä yksinkertainen asia kuntoon, ja parannat mahdollisuuksiasi saada kumppani

Kommentit (93)

Vierailija
41/93 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pukeudun vain itseäni varten.

Olen jopa käynyt keskustan Stokkalla haalarissa ja kumisaappaissa.

Eräässä rautakaupassa myös samoissa vaatteissa ja silloin kassa alkoi flirttailla.

"Pukeudun vain itseäni varten."

Tämä onkin asenne, joka osoittaa, että et piittaa muista ihmisistä, sillä ihmisten pukeutuminen luo myös viihtyisyyttä ympäristöön. Niin tyypillistä suomalaista, että pidetään kiinni siitä, että itse ei tarvitse tehdä osaansa. Ainoastaan suututaan, ja vielä kovemmin takerrutaan omaan ajatukseen.

Kappas, tässä ylevällä tavalla yritetään puolustella omaa pinnallisuuttaa jollain "ympäristön viihtyvyydellä". Onneksi valtaosa ihmisistä ei välitä tästä paskaakaan eikä siitä mitä muilla ihmisillä on päällä. Ei, eivät välitä edes mitä sinulla on päälläsi vaikka kuinka mielestäsi ylläsi olisi niin hieno, niin hieno kokonaisuus.

Vierailija
42/93 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eräässä rautakaupassa myös samoissa vaatteissa ja silloin kassa alkoi flirttailla.

Tämä onkin asenne, joka osoittaa, että et piittaa muista ihmisistä, sillä ihmisten pukeutuminen luo myös viihtyisyyttä ympäristöön. Niin tyypillistä suomalaista, että pidetään kiinni siitä, että itse ei tarvitse tehdä osaansa. Ainoastaan suututaan, ja vielä kovemmin takerrutaan omaan ajatukseen.

Suomalaiset ovat melko itsekkäitä, siksi on aina näitä tyyppejä, jotka väittävät, että voivat pukeutua kaupunkiolosuhteissakin miten haluavat. Jostain syystä ruotsalaisetkin miehet pukeutuvat paljon tyylikkäämmin, kuin suomalaiset. Ovatko ruotsalaiset epäitsekkäämpiä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/93 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse 19-vuotias, missinmitoissa oleva ja kaunis. Myös kaverini ovat. Ja kyllä nuo kuvissa olevat miehet ovat juuri niitä joita kuolataan. 

Niin, no ikä selittääkin paljon. Olen sinua 20 vuotta vanhempi, ja tässä iässä on kyllä jo ihan toiset miesihanteet kuin jotkun revityillä polvilla viipottava farkkupoika.

Vierailija
44/93 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ovat pinnallisia. MOT.

Vierailija
45/93 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua muuten häiritsevät ylipainoiset ja huonokuntoiset ihmiset. Todella epäesteettistä, katsos. Toivottavasti olet yleisen viihtyvyyden nimissä myös treenannut itsesi huippukuntoon.

Vierailija
46/93 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voihan itseään varten pukeutua myös tyylikkäästi ja oman maun mukaan? Ei se ihan niinkään mene, että on joko ne viimeisimmät massatrendikledjut jotka kaikilla muillakin on vs. pieruverkkarit...

t. ei aiempi kommentoija

Ei tarvitsekaan olla viimeisintä muotia, en sitä tarkoita, vaan on olemassa myös sellaisia tyylejä, jotka pysyvät aina, sekä ovat tyylikkäitä ja ovat silti pukeutujan oman mieltymyksen mukaisia.

Vierailija
47/93 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, että vaatetus. Itse olisin otsikon perusteella ehdottanut itsetuntoa.

Vierailija
48/93 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös axl smith pukeudu about noin. Ja oliko sillä kuinka hiljaista naisrintamalla?

Niinpä :D

Vierailija
49/93 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä onkin asenne, joka osoittaa, että et piittaa muista ihmisistä, sillä ihmisten pukeutuminen luo myös viihtyisyyttä ympäristöön.

Joo luohan sen. Niille H&M:n sweatshopeille jossain indonesiassa, mut hei hyvä että sä näytät hyvälle. Sun naapuri on nyt varmaan onnellinen ... ja se kaupan kassa. Niin ja joku randomi kadulla. 

Kyllä tämä maailma kuluttamalla vaatteita pelastuu. 

Vierailija
50/93 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm.. Mieheni tuli äsken autotallista päällään työhaalarit, hieman jo kärsineet ja tuhruiset, mutta jestas miten hän oli hyvän näköinen! Olemme olleet yhdessä suurinpiirtein niin kauan kuin ap on elänyt ja housuni olivat hetkessä märät kun mieheni näin. Wou.. Nyt käskytän täällä teinejä omiin huoneisiinsa niin pääsen hyppäämään mieheni kanssa vällyjen väliin.

Vierailija
51/93 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi lause: päivitä tyylisi vuodelle 2017.

Thats it.

Jos näytätte edes etäisesti tuolta niin, im telling you, ei pitäisi olla MITÄÄN ongelmia. Ja tämä vinkki siis uliuli miehille. Olkaa hyvät.

Muuten samaa mieltä, mutta nuo polvien kohdalta revityt farkut ei nappaa - näyttää täysin järjettömältä, eivätkä ole enää muotiakaan.

52/93 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin talvella mulla usein päällä ns. tuulipukua, koska kuljen työmatkat pyörällä. Samalla reissulla saatan käydä myös kaupassa tms. Ei hirveästi kiinnosta mitä "hoikat, kauniit, missinmitoissa olevat tasokkaat naiset" minusta ajattelee. Jos en naista löydä sillä pukeutumisella mitä käytän niin ei ole minun ongelma.

Vierailija
53/93 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset ovat pinnallisia. MOT.

... toisin kuin esim. palstamiehet, jotka pitävät naisen arvona pääasiassa nuoruutta ja ulkonäköä. Kas sehän osoittaakin syvällistä ajattelua.

Vierailija
54/93 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kappas, tässä ylevällä tavalla yritetään puolustella omaa pinnallisuuttaa jollain "ympäristön viihtyvyydellä". Onneksi valtaosa ihmisistä ei välitä tästä paskaakaan eikä siitä mitä muilla ihmisillä on päällä. Ei, eivät välitä edes mitä sinulla on päälläsi vaikka kuinka mielestäsi ylläsi olisi niin hieno, niin hieno kokonaisuus.

Kummasti monissa ulkomaiden kaupungeissa pukeudutaan tyylikkäämmin, kuin Suomessa. Miksi he sitten pukeutuvat tyylikkäämmin? Siksi, että se tarttuu osaltaan ja siihen aletaan kiinnittää huomiota. Suomessa ei monissa paikoissa ole sitä vaaraa; koska muutkin pukeutuu college-housuihin kaupungilla ja tulee verkkareissa baariin, niin minäkin tulen. Sitä tuskin edes tiedostaa, mistä oma pukeutumistyyli loppujen lopuksi tulee. 

Helsingissä pukeudutaan tyylikkäimmin Suomessa, se johtuu juurikin siitä, että muiden esimerkki tarttuu. Ei helsinkiläisillä sen parempi maku ole, jos tilanne lähtisi täysin nollista, eikä muiden antamaa esimerkkiä olisi.

Vierailija
55/93 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös axl smith pukeudu about noin. Ja oliko sillä kuinka hiljaista naisrintamalla?

Niinpä :D

Eikös axl smith ole loannut maineensa, saamassa merkinnän rikosrekisteriin sekä mahdollisesti maksettavakseen kymmenien tuhansien eurojen vahingonkorvaukset? Tällaisestako henkilöstä kannattaa ottaa mallia?

Niinpä.

Vierailija
56/93 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä vaatteita pitää osata myös kantaa. Se vasta vaivaannuttavalta näyttääkin, kun epävarman habituksen omaava ihminen vetää päälle jotkut muotirytkyt eikä tunne oloaan kotoisaksi.

Vierailija
57/93 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhuu ap?

Vierailija
58/93 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siisti muodinmukainen pikkutakki ja kuluneet farkut. Tavat ennenkaikkea.

Vierailija
59/93 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaa näyttää homolta tai neidiltä? Nauroin hetken ääneen kunnes tajusin että olette näitä jotka ei ole naista koskaan nähneetkään. Oletteko jotenkin vammaisia?

Ja ei; ei teidän tarvitse pukeutua naisia varten. Mutta miksi sitten ulisette siitä että pillua ei ole tullut vuosikausiin ja kukaan ei vastaa netti-ilmoitukseen? Niin... hmm, mietitääs hetki, miksiköhän.

Olen 23-vuotias kaunis nainen ja tiedän kyllä tasan tarkkaan millaisista miehistä tasokkaat naiset kiinnostuu. Tyylikkäistä miehistä. Kutsukaa raukat niitä neideiksi tai miksikä haluatte; he ovat juuri niitä joiden luokse 90% naisista eksyy. Ja teitäkös ärsyttää. Vooivoi.

Kyllä sinun kannattaa ehdottomasti kertoa meille tyylistä, kun niin tyylikkäästi nimittelet toisia vammaisiksi :D

Vierailija
60/93 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niitä vaatteita pitää osata myös kantaa. Se vasta vaivaannuttavalta näyttääkin, kun epävarman habituksen omaava ihminen vetää päälle jotkut muotirytkyt eikä tunne oloaan kotoisaksi.

läskit tursuu ulos slimfiteistä, mutta on ainakin tredivaatteet päällä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yhdeksän