Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paras keino otsaryppyihin?

Vierailija
19.01.2017 |

Olen vasta 26-vuotias ja naamaani koristaa kunnon otsajuonteet. Elän tosi terveellisesti, välttelen aurinkoa, en röökaa, juon viherpirtelöitä ym. Myös vanhemmillani on vahvat juonteet, joten geneettistä on.
Mikä olisi paras hoitokeino ryppyihin? Täyteaine vai botox? Vai jokin ihmerasva?
Ja joo, voisin toetysti opetella elämään piirteideni kanssa, mutta sitä en nyt tässä aloituksessa kysynyt.
Pliis, kertokaa kokemuksia!

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä tuhlaa rahaasi mihinkään rasvoihin,ne eivät oikeasti tee mitään ihmeitä. Kunnolla kosteutetussa ihossa juonteet näkyvät tietysti vähän vähemmän,mutta pääset niistä oikeasti vain botoxilla. Se on kuitenkin vain väliaikainen vaikutus joka on käytävä uusimassa tasaisin väliajoin. Toisaalta eivät ainakaan pahene kun botox estää lihasten liikkeen.

mites täyteaineet?

Botoxia yleensä suositaan otsalla koska se lamaa "rypistävät" lihakset, mitä täyteaineet taas eivät pysty tekemään. Useimmiten (varsinkin nuoremmilla) otsa on ryppyisimmillään juuri lihasten jännittyessä,ei niinkään levossa. Selkeämmän eron saa siis laittamalla botoxia (tai vastaavaa).

Itselläni botox häivytti myös (näennäisesti) levossa olevalta otsalta juonteita.Huomaamattani jännitin otsaa melkein koko ajan.

Vierailija
22/35 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle tehty laserhoito. Ei auttanut. Botox auttoi, ja oli monta kertaa halvempi. Taitava pistäjä laittaa niin, ettei mene ilmeettömäksi.

Rasvat ja seerumit humpuukia, ei mitään hyötyä.

Paljon maksoi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta jatkuva kulmakarvojen kohottelu ja rypistely yhteen. Ensimmäinen noista aiheuttaa vaakaryppyjä ja toinen pystyryppyjä. 

Vierailija
24/35 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Retinolia ja vahvoja omega -kapseleita. Kunnon suojakertoimet aurinkoon ja rusketus purkista.

Tarkoitatko että retinol myös purkista?

Retinol voiteesta tai seerumista. Omegat kapseleina tai öljyinä. Retinol ja c-vitamiini ovat ainoita aineita, joilla on tutkitusti vaikutusta ryppyihin, jos ei botoxia halua laittaa. Ja ei kannata ostaa mitä tahansa rasvaa tai seerumia, vaan perehtyä tuoteselosteeseen ja valita sen perusteella. Jos vaikuttava aine on inci -listan aivan häntäpäässä, niin mitään kummoisempia vaikutuksia on turha odottaa. Ja retinolia käyttäessä on tärkeää suojata iho auringolta ja kuoria ihoa hellävaraisella kuorinnalla, koska retinol nopeuttaa ihon uusiutumista.

Nyt sitten voidemerkkejä kehiin!

Mistä voi tilata?

Retinol-voiteissa on se vika että harva jaksaa perehtyä asiaan tarpeeksi ja maltillisesti;tuloksena on kuiva,kirvelevä ja ryppyisemmän näköinen iho. Ulkomaisilla foorumeilla on raportoitu myös ryppyjen ilmaantumista käytön aloittamisen jälkeen, eikä syynä ole ollut kuivuus tai auringolle altistuminen. Itse yritin käyttää pitkään, mutta iho vain meni ohuemmaksi ja ohuemmaksi. Käytännössähän sen pitäisi pidemmällä tähtäimellä paksuuntua syvemmältä mutta tätä ei tapahtunut. Joillain toimivat kyllä mutta itse en halunnut ottaa sitä riskiä että saan syviä juonteita hauraaksi muuttuneeseen ihoon.

Vierailija
25/35 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Retinolia ja vahvoja omega -kapseleita. Kunnon suojakertoimet aurinkoon ja rusketus purkista.

Retinol voiteesta tai seerumista. Omegat kapseleina tai öljyinä. Retinol ja c-vitamiini ovat ainoita aineita, joilla on tutkitusti vaikutusta ryppyihin, jos ei botoxia halua laittaa. Ja ei kannata ostaa mitä tahansa rasvaa tai seerumia, vaan perehtyä tuoteselosteeseen ja valita sen perusteella. Jos vaikuttava aine on inci -listan aivan häntäpäässä, niin mitään kummoisempia vaikutuksia on turha odottaa. Ja retinolia käyttäessä on tärkeää suojata iho auringolta ja kuoria ihoa hellävaraisella kuorinnalla, koska retinol nopeuttaa ihon uusiutumista.

Mistä voi tilata?

Retinol-voiteissa on se vika että harva jaksaa perehtyä asiaan tarpeeksi ja maltillisesti;tuloksena on kuiva,kirvelevä ja ryppyisemmän näköinen iho. Ulkomaisilla foorumeilla on raportoitu myös ryppyjen ilmaantumista käytön aloittamisen jälkeen, eikä syynä ole ollut kuivuus tai auringolle altistuminen. Itse yritin käyttää pitkään, mutta iho vain meni ohuemmaksi ja ohuemmaksi. Käytännössähän sen pitäisi pidemmällä tähtäimellä paksuuntua syvemmältä mutta tätä ei tapahtunut. Joillain toimivat kyllä mutta itse en halunnut ottaa sitä riskiä että saan syviä juonteita hauraaksi muuttuneeseen ihoon.

Samaa olen lukenut.. Vaaka alkaa kallistua botoxin puoleen.. onko siitä muuten haittaa jos on yrittämässä vauvaa?

Vierailija
26/35 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsatukka :)

Vierailija
27/35 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

GUA SHA

Vierailija
28/35 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuku selälläsi.

Vierailija
29/35 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä voi tilata?

No miten tuohon asiaan voi "perehtyä" tarkemmin?

Vierailija
30/35 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Retinol on A -vitamiinia. Jos haluaa Suomesta ostaa, niin suosittelen hankkimaan apteekista, lukemaan tuoteselosteen ja aloittamaan käytön maltillisesti. Esimerkiksi aluksi joka toinen yö. Ja on tärkeää muistaa kuoria ihoa hellävaraisella kuorinnalla ja käyttää vähintään SPF 30 suojakertoimellista päivävoidetta päivisin. Itselleni tuli  27 vuotiaana pari juonnetta otsaan, jotka ovat hävinneet nyt täysin kiitos säännöllisen retinol -voiteiden ja seerumien käytön. Kaverini luuli silloin kun sain juonteet kokonaan veks, että olin käynyt ottamassa täyteaineita/botoxia. Eli, kyllä retinol toimii, kun sitä käytää maltillisesti ja oikein sekä perehtyy asiaan.

Vierailija
31/35 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Retinol on A -vitamiinia. Jos haluaa Suomesta ostaa, niin suosittelen hankkimaan apteekista, lukemaan tuoteselosteen ja aloittamaan käytön maltillisesti. Esimerkiksi aluksi joka toinen yö. Ja on tärkeää muistaa kuoria ihoa hellävaraisella kuorinnalla ja käyttää vähintään SPF 30 suojakertoimellista päivävoidetta päivisin. Itselleni tuli  27 vuotiaana pari juonnetta otsaan, jotka ovat hävinneet nyt täysin kiitos säännöllisen retinol -voiteiden ja seerumien käytön. Kaverini luuli silloin kun sain juonteet kokonaan veks, että olin käynyt ottamassa täyteaineita/botoxia. Eli, kyllä retinol toimii, kun sitä käytää maltillisesti ja oikein sekä perehtyy asiaan.

Minkä merkkistä käytät?

Vierailija
32/35 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saako apteekista ostettua paljasta A-vitamiinia ihan tuosta noin vaan?

Vierailija
33/35 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voiteiden nimiä on niin vaikee paljastaa....

Vierailija
34/35 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä merkkistä retinolia?

Vierailija
35/35 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skinoren ja Avitcid on itselläni käytössä, ovat hyviä. Environista olen myös kuullut kehuja, itse en ole sitä kuitenkaan kokeillut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kaksi