Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies päästi sohvalla karmean kananmunapierun, piti käsistäni kiinni ja hoki "Nauti, nauti, nauti!"

Vierailija
19.01.2017 |

En aio jättää tuota sikaa, mutta miten voisin kostaa sille?

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olet sen valinnut, niin ole hyvä vaan.

Vierailija
22/34 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelläsi on mahtava huumorintaju!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan varmasti joo.

Vierailija
24/34 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En aio jättää tuota sikaa, mutta miten voisin kostaa sille?

Vain jännämies voi tietää sen...

Vierailija
25/34 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän monia kaltaisianne roskasakkipareja. Vittuilevat, riitelevät ja puhuvat toisilleen rumasti. "Läpällä" tekevät ja sanovat toisilleen just tuollaista kaikkea oksettavaa. Siinä heidän kanssakäymisen ytimensä. Ei varmasti minkäänlaista erotiikkaa tai romantiikkaa ole niillä ikinä. Paskasakki ei ymmärrä sellaista kaivatakaan.

Onko sulla paha olla?

Ap

Vierailija
26/34 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän monia kaltaisianne roskasakkipareja. Vittuilevat, riitelevät ja puhuvat toisilleen rumasti. "Läpällä" tekevät ja sanovat toisilleen just tuollaista kaikkea oksettavaa. Siinä heidän kanssakäymisen ytimensä. Ei varmasti minkäänlaista erotiikkaa tai romantiikkaa ole niillä ikinä. Paskasakki ei ymmärrä sellaista kaivatakaan.

Pitäähän parisuhteessa olla myös hyvää huumoria? Ehheh

Vierailija
27/34 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä olisi oikein hyvä aihe pariterapiassa(nne), vielä oikein kunnolla eläytymällä tilanteeseen tulisi se tottakai esittää.

Vierailija
28/34 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haju lienee jo laantunut tätä kirjoittaessani ja nyt odotat seuraavaa tuoksua, ei se tapa.

Vierailija
29/34 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huh luulin, et oon ainut, Meillä mies pieraisee joskus sängyssä yhteisen peiton alla ennen nukkumaanmenoa ja huutaa "SUKELLETAAN!" samalla kun vetää peiton molempien päiden yli :D

Lämmittääkö se mukavasti?

Vierailija
30/34 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet halpa huo ra vailla ihmisarvoa ja sinua tuleekin kohdella huonosti. Toivottavasti mies sitoo sinut, laittaa pärstävärkkiisi ruman suusi aukipitävät instrumentit ja ulostaa suuhusi löysän ripuliulosteen :)

Vierailija
31/34 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sulla paha olla?

Ap

Voi pientä, otitko niin nokkiisi tuosta, että oikein vaivaudut poistattamaan sen? 😄 Oletpa naurettava! Ja taisipa osua oikeaan... 😉

Mikä sä olet?

Vierailija
32/34 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huh luulin, et oon ainut, Meillä mies pieraisee joskus sängyssä yhteisen peiton alla ennen nukkumaanmenoa ja huutaa "SUKELLETAAN!" samalla kun vetää peiton molempien päiden yli :D

Kuka nukkuu yhteisen peiton alla.

Vierailija
33/34 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sieltä tuli tilitystä. Mä olen meistä kahdesta se joka ymmärtää huumoria. Joo pieruistakin väännän vitsiä varsinkin toisen päästämänä. Siinä on jotain kivaa kun toista nolostuttaa.. Melkoisella todennäköisyydellä ollaan harrastettu eroottisia juttuja monipuolisemmin kuin sinä ikinä.

Kerran nainen nuoli mun persettä samalla kun hoiteli kädellä munaa. Tuntui oudolta ja kutittikin mutta silti aika yllättävän hyvältä tuntui. En kyllä pystynyt hetkeen pussaamaan vaikka perse oli vasta pesty. Me ollaan varmaan sitä sun ajattelemaa paskasakkia kun oikeasti molempien kielet on käyny b rapussakin.

Kummasti ollaan niitä terveimpiä. Viimeiseen viiteen vuoteen meillä on yhteensä alle 10 saikkupäivää.

Vierailija
34/34 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sieltä tuli tilitystä. Mä olen meistä kahdesta se joka ymmärtää huumoria. Joo pieruistakin väännän vitsiä varsinkin toisen päästämänä. Siinä on jotain kivaa kun toista nolostuttaa.. Melkoisella todennäköisyydellä ollaan harrastettu eroottisia juttuja monipuolisemmin kuin sinä ikinä.

Kerran nainen nuoli mun persettä samalla kun hoiteli kädellä munaa. Tuntui oudolta ja kutittikin mutta silti aika yllättävän hyvältä tuntui. En kyllä pystynyt hetkeen pussaamaan vaikka perse oli vasta pesty. Me ollaan varmaan sitä sun ajattelemaa paskasakkia kun oikeasti molempien kielet on käyny b rapussakin.

Kummasti ollaan niitä terveimpiä. Viimeiseen viiteen vuoteen meillä on yhteensä alle 10 saikkupäivää.

Mitä hittoa mä just luin?! 😄 Ai että teillä on oikein vastustuskyky kasvanut kun olette toistenne kakkareikiä kairanneet kielillänne? Sovellatteko jälkikasvuunne samaa menetelmää? Tuollainen ällö nuija ole erotiikkaa nähnytkään. 😂

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kuusi