Jos saisitte kieltää jotain lailla, mitä kieltäisitte?
Itse kieltäisin tupakoinnin julkisilla paikoilla täysin.
Kommentit (33)
Kaikkien yli 18 vuotiaiden olisi äänestettäbä vaaleissa.
Siksi koska, moni sanoo ettei äänestä koska hänen äänestään ei ole hyötyä ja siksi kaikki maailman sipilät js soinit pääsee eduskuntaan. Ärsyttävää. >:(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen ettei yli 35 vuotiaat saa tehdä lapsia, eikä tyhmät.
Miksi 35 vuotta vanhemmat eivät saisi tehdä lapsia?
Siksi kun ne on liian vanhoja saamaan lapsia...
Mihin se johtaa, jos tekee yli 35-vuotiaana lapsen?
Uskonnot, maahanmuuton ja nämä 9e/pvä-työt.
Koulukiusaamisen. Eihän siitä nykyään kiusaaja mitään saa.
Ihmiskunnan järjetön lisääntymistahti.
Juuri nyt haluaisin kieltää DNA:n hinnankorotukset. Syksyllä varsin hyvä perusliittymä DNA Onni muuttui joksikin muka paremmaksi ja kuukausimaksu nousi 0,67 eurosta 2,90 euroon. Nyt tuli viesti hinnannoususta maaliskuusta alkaen 4,90 euroon. Yritin katsoa muita halvempia peruskännykkäliittymiä, mutta en sellaista löytänyt, joten tuo on pidettävä tai vaihdettava prepaidiin.
Äänekkään ja haisevan syömisen kirjastoissa yms. hiljaisissa paikoissa. Ei ole mitään ärsyttävämpää kuin että hiljaisuus katkeaa johonkin karkkipussin rapinaan ja seuraava puoli tuntia onkin sitä mässynmässyniä. Vielä parempi jos joku syö mandariinia 15 metrin päässä, ihan varmasti haisee mulle asti.
Yksityisten henkilöiden osoitetietojen myynti/markkinointia varten, tai mihin tahansa käyttöön johon ei ole asianomaisen lupaa ja siten voi vahingoittaa yksityisyyttä.
Muu kotirauhan häirintä, myynnit puhelimitse/kotiovelta (raivostuttava ovikelloa räväkästi soitteleva henkilö). Postin lamauttanut taho vastuuseen. Aikoinaan Suomen posti oli maailman paras, vertasi sitä sitten mihin maailmankolkkaan tahansa.
Missä vaiheessa postista tuli vitsi, Itella = lajittele itse laitos 🙁
Kånken-reput, jopot, converse- ja timberland-kengät.