Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies melko varmasti ihastunut toiseen naiseen ihan kunnolla.

Vierailija
18.01.2017 |

Ovat lastemme harrastusten vuoksi tekemisissä lähes päivittäin toistensa kanssa. Nainen tullut esille jo pitkään miehen puheissa. Kertoo usein mitä nainen sanonut ja tehnyt, miten hymyili taas niin, että nenä nyrpistyy kivasti ym. Soittelevat myös usein harrastuksiin liittyvistä asioita toisilleen, myös iltaisin.
Ahdistaa niin, että ruokahalukin jo mennyt ja asia pyörii mielessäni kaikki päivät myös töissä.Mies ei kysyttäessä myönnä ihastumistaan, sanoo minun kuvittelevan omiani. Tekisi mieli tutkia kännykkä, mutta siihen koodi, joten en pääse puhelimeen käsiksi.

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
18.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihastunut. Jos suinkin voit, yritä välttää katkeruutta ja vihaa, sillä se lyö vain bensaa liekkeihin. Lähtekää yhdessä lomamatkalle ja hurmaa miehesi takaisin? Ihastus suhteessa on normaalia ja ikävää jos näin käy, mutta minkäs teet :(

Vierailija
2/39 |
18.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi penis on jo vieraillut naisen tiukassa ja märässä vaginassa. Kun miehesi runkkaa ja nai sinua (jos ylipäätään naitte), on tuo toinen nainen hänen mielessään. Sellaisia vekkuleita miehet ovat :) Jos saisi tilaisuuden, luultavasti vaihtaisi sinut häneen sen kummempia mietiskelemättä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
18.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on ihastunut erääseen mieheen mutta kyllä ne ihastukset ohi menee.

Vierailija
4/39 |
18.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies panee kaikkia, joilta vaan saa, mutta kyllä se varmaan ohi menee.

Vierailija
5/39 |
18.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

miten hymyili taas niin, että nenä nyrpistyy kivasti ym. Soittelevat myös usein harrastuksiin liittyvistä asioita toisilleen, myös iltaisin.

Siis mitä helvettiä. :D Tyyppi kertoo vaimolle miten "se Pirjo-Annikki hymyili taas silleen että nenä nyrpistyy kivasti". :D Ei voi olla todellista?

Jos on todellista niin kaiva totuus siitä miehestä vaikka kaulimen kanssa. Ihan selvä tapaus ja mies saisi hävetä kun käyttäytyy noin eikä silti myönnä totuutta.

Vierailija
6/39 |
18.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies vaikuttaa olevan tyytyväinen, kun olen mustasukkainen. Nauraa ja sanoo, ettei kuvitellutkaan että olisin mustis. Eräänä iltana naureskellen kysyi, miksen ole yhtään utelias siitä, ovatko tänään jutelleet naisenen kanssa.

Miksi ihmeessä pitää tätä hauskana asiana?

Vierailija
7/39 |
18.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rupea itse puhumaan jostain työpaikan miehestä mikä on niin komea hymyillessään tms. Katso sitten miten mies suhtautuu siihen.

Vierailija
8/39 |
18.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kertoisit kumppanille miten jonkun toisen nenä nyrpistyy ihanasti tämän hymyillessä :D:D:D: Onko miehesi jotenkin vammainen. Tai taitaa haluta satuttaa?

Vierailija
9/39 |
18.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5.

Miehen pitäisi olla mursun aivoilla varustettu, jos kertoisi ihastuksestaan naiselleen noin suorasti.

Siksipä ei jatkoon.

Vierailija
10/39 |
18.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilkeä mies sinulla ap, jos nauraa tuollaisessa tilanteessa, varsinkin kun näkee, että toisella paha olla.

Vierailija
11/39 |
18.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö sinä voisi alkaa kuljettaa lapsiasi näihin harrastuksiin? Samalla hoitaisit kaiken muun harrastukseen liittyvän yhteydenpidon tähän naiseen. Sitten voit soitella ja viestitellä naisen kanssa iltakaudet 😜.

Vierailija
12/39 |
18.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskin jotain salattavaa, se salataan. Tuollainen avoimuus kertoo siitä että mitään ei ole heidän välillään tapahtunut.

Kun mulla oli sivusuhde, keskityin pitämään visusti salassa kaiken. Siinä ei paljoa hehkuteltu neniä 😄

Vierailija
13/39 |
18.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä vaimoa katsellessa vain mieli kyrpistyy.

Vierailija
14/39 |
18.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kertoisit kumppanille miten jonkun toisen nenä nyrpistyy ihanasti tämän hymyillessä :D:D:D: Onko miehesi jotenkin vammainen. Tai taitaa haluta satuttaa?

Onko miehesi jotenkin vammainen :D:D:D Haha!

Vierailija
15/39 |
18.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota iisisti, anna miehen virkistäytyä vieraissa, jos niin haluaa. Kyllä routa porsaan kotiin ajaa.

Vierailija
16/39 |
18.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi kaipaa sinulta romanttista huomiota, kepeyttä elämään. Toimi jo!

Vierailija
17/39 |
18.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
18/39 |
18.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mulla oli työkaveri jonka kanssa ehkä ihastuttiin hänen parisuhteestaan huolimatta. Käytiin kahvilla, juteltiin ja viestiteltiinkin vähän. Mitään ei kuitenkaan tapahtunut välillämme, eikä ollut edes lähellä. Eivät kaikki petä ihastumisesta huolimatta - nähkääs kaikki eivät ole eläimellisten viettiensä vietävissä ;). Tämä siis kommenttina tuohon että kettu on VARMASTI käynyt jo kolossa...

Vierailija
19/39 |
18.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

no antakaas minulle sitten vinkkejä miten saan miehen rakastumaan itseeni uudelleen?

Vierailija
20/39 |
18.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna olla ihastunut. Kaikkihan sitä joskus ihastuu ja se menee itsestään ohi jos et ala kyttääväksi noita-akaksi. Puolisoa on vaikeaa rakastaa jos se kaivaa ongelmaa esille jatkuvasti jotain asiasta koko ajan vaikka mitään fyysistä ei olisi tapahtunut. Se on ihan normaalia että välillä parisuhteessakin oleva ihastuu. Kyllä se sitten palautuu ajanmyötä takaisin maan pinnalle.