Mies melko varmasti ihastunut toiseen naiseen ihan kunnolla.
Ovat lastemme harrastusten vuoksi tekemisissä lähes päivittäin toistensa kanssa. Nainen tullut esille jo pitkään miehen puheissa. Kertoo usein mitä nainen sanonut ja tehnyt, miten hymyili taas niin, että nenä nyrpistyy kivasti ym. Soittelevat myös usein harrastuksiin liittyvistä asioita toisilleen, myös iltaisin.
Ahdistaa niin, että ruokahalukin jo mennyt ja asia pyörii mielessäni kaikki päivät myös töissä.Mies ei kysyttäessä myönnä ihastumistaan, sanoo minun kuvittelevan omiani. Tekisi mieli tutkia kännykkä, mutta siihen koodi, joten en pääse puhelimeen käsiksi.
Kommentit (39)
Vierailija kirjoitti:
Anna olla ihastunut. Kaikkihan sitä joskus ihastuu ja se menee itsestään ohi jos et ala kyttääväksi noita-akaksi. Puolisoa on vaikeaa rakastaa jos se kaivaa ongelmaa esille jatkuvasti jotain asiasta koko ajan vaikka mitään fyysistä ei olisi tapahtunut. Se on ihan normaalia että välillä parisuhteessakin oleva ihastuu. Kyllä se sitten palautuu ajanmyötä takaisin maan pinnalle.
No kun tuota on jo kestänyt pitkään, yli vuoden jos tarkemmin ajattelen. Silloin epäilin ihastumista ensimmäisen kerran, mutta vasta nyt viime aikoina olen tajunnut että sehän ihastunut ihan selkeästi. Yhteydenpito heidän välillään lisääntynyt reilusti nyt parin viime kuukauden aikana.
Eikös sen pikku ihastumisen olisi jo tässä vaiheessa pitänyt mennä ohi?
Onko ap se, joka kirjoitti tänne pari pv sitten, kuinka miehensä on harrastusvalmentaja ja tämän yhden muksun äiti soittaa joka päivä miehelle? Ketjusta tuli pitkä.
Vierailija kirjoitti:
Joskin jotain salattavaa, se salataan. Tuollainen avoimuus kertoo siitä että mitään ei ole heidän välillään tapahtunut.
Kun mulla oli sivusuhde, keskityin pitämään visusti salassa kaiken. Siinä ei paljoa hehkuteltu neniä 😄
Kun mulla oli sivusuhde, toimimme täysin avoimesti kaikkien nenien edessä epäilyjen hälventämiseksi. Ja paljon tapahtui.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anna olla ihastunut. Kaikkihan sitä joskus ihastuu ja se menee itsestään ohi jos et ala kyttääväksi noita-akaksi. Puolisoa on vaikeaa rakastaa jos se kaivaa ongelmaa esille jatkuvasti jotain asiasta koko ajan vaikka mitään fyysistä ei olisi tapahtunut. Se on ihan normaalia että välillä parisuhteessakin oleva ihastuu. Kyllä se sitten palautuu ajanmyötä takaisin maan pinnalle.
No kun tuota on jo kestänyt pitkään, yli vuoden jos tarkemmin ajattelen. Silloin epäilin ihastumista ensimmäisen kerran, mutta vasta nyt viime aikoina olen tajunnut että sehän ihastunut ihan selkeästi. Yhteydenpito heidän välillään lisääntynyt reilusti nyt parin viime kuukauden aikana.
Olisi. Tuo on jo sen verran vakavaa, että nostaisin kissan pöydälle. Luulin, että kyse on muutamista viikoista.
Tottakai on ihastunut. Ei ketään miestä muuten sama nainen noin kauan jaksaisi kiinnostaa. Siksi on avoin että saa asialle sun siunauksen.
Paras tapa hämätä on puhua niiin totta kun voi ja kertoa asiat avoimesti niin pitkälle kun pystyy. Esim. kun minulla oli aikanaan sivusuhde niin kerroin avoimesti että tulin Matin kyydillä kotiin kun oli tännepäin tulossa. Sitten vaan jättää kertomatta mitä siellä autossa tapahtui.
Vierailija kirjoitti:
Onko ap se, joka kirjoitti tänne pari pv sitten, kuinka miehensä on harrastusvalmentaja ja tämän yhden muksun äiti soittaa joka päivä miehelle? Ketjusta tuli pitkä.
Samaa aioin kysyä.
Mun ex kertoi kerran bussipysäkillä, että sai juuri seisokin katsellessaan toista naista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kertoisit kumppanille miten jonkun toisen nenä nyrpistyy ihanasti tämän hymyillessä :D:D:D: Onko miehesi jotenkin vammainen. Tai taitaa haluta satuttaa?
Onko miehesi jotenkin vammainen :D:D:D Haha!
Sama reaktio täällä tuolle kommentille!
Kun mies on paikalla, niin pyydät häntä näyttämään kännykän sisällön sinulle. Koska sinulla on hyvä syy epäillä - mies käyttäytyy sua kohtaan rumasti.
Jos ei näytä sisältöä, tiedät, että hän salaa sellaista mikä ei kestäisi sinun tietoisuutta.
Olet oikeassa, että hän on ihastunut. Nyt sun täytyy selvittää onko tapahtunut jo jotakin. Kohta tapahtuu.
Miksi et kulje niissä harrasteissa mukana? Mene mukaan!
Vierailija kirjoitti:
no antakaas minulle sitten vinkkejä miten saan miehen rakastumaan itseeni uudelleen?
Arvosta ja kunnioita häntä. Ole kiinnostunut, kysy miten päivä meni, kysy mielipiteitä. Kehu aidosti. "Just ton huumorin takia mä sun kanssa aloin seurustelemaan" lirkun lirkun.
Jos mies on vailla vain huomiotasi ja siksi käyttäytyy näin, tämä toimii. Jos taas mies ottaa kehut vastaan eikä taas arvosta ja kunnioita sinua samalla mitalla niin lähe vitttuun.
Vierailija kirjoitti:
Kun mies on paikalla, niin pyydät häntä näyttämään kännykän sisällön sinulle. Koska sinulla on hyvä syy epäillä - mies käyttäytyy sua kohtaan rumasti.
Jos ei näytä sisältöä, tiedät, että hän salaa sellaista mikä ei kestäisi sinun tietoisuutta.
Olet oikeassa, että hän on ihastunut. Nyt sun täytyy selvittää onko tapahtunut jo jotakin. Kohta tapahtuu.
Miksi et kulje niissä harrasteissa mukana? Mene mukaan!
Loukkaantuisin syvästi jos mieheni haluaisi nähdä puhelimeni siitä hyvästä, että ei luota. Jos luottaa, ei sitä tarvitse todistella, jos pitää todistella, ei luota ja se siitä. Toisekseen ystäväni runsaan valkovuodon valituksensa ei mielestäni miehelle kuulu, joten tonkimalla puhelinta loukkaatte myös niitä toisia osapuolia.
Vierailija kirjoitti:
Joskin jotain salattavaa, se salataan. Tuollainen avoimuus kertoo siitä että mitään ei ole heidän välillään tapahtunut.
Kun mulla oli sivusuhde, keskityin pitämään visusti salassa kaiken. Siinä ei paljoa hehkuteltu neniä 😄
Mulla taas kun oli salasuhde, naamioin sen platoniseen kaveruuteen ja puhuin tästä salarakkaasta paljon kumppanilleni. Toki vedin kilarit jos jotain kehtasi epäillä enkä missään nimessä myönyänyt mitään, lopulta sitten kiinni jäädessäkin tunnustin vaan sen mitä oli ihan pakko, senkin kaunistellen ja vähätellen. Yli puolet jäi kertomatta. Näin vässykkä on ihminen.
Paras olisi, jos ap nyt suhtautuisi mieheen ja miehen kertomuksiin täysin välinpitämättömästi ja olisi niinkuin ei välittäisi pätkääkään. Sillä sen miehen takaisin saa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäiskö tässä tapauksessa jo alkaa laittamaan ukkoa joko temään valinta tai sit pellolle, varsinkin kun noin ylimielisesti kehtaa sulle naureskella. Uskomattoman törkeää.
No jos ukkosi oikeen hieroo tätä "ihastusta" sinun naamaasi niin lakkaa välittämästä.
Paranna omaa elämääsi ja tee asioita joista tulet itse iloiseksi.
Seuraavan kerran kun kehuu naista niin kerro kuinka naapurin keijo tai työpaikan jorma tuoksuu niin hyvälle että sulla ihan pikkarit kostuu ym ym. Anna takaisin samalla mitalla ja pidä puolesi.
Ja et vissiin ole puhunut sen toisen naisen kanssa? Taidat olla provo joka jatkaa sitä edellistä juttua!
Uusia vaatteita ja asusteita, uusi tukka, meikkipaletin päivitys ja ei kun tyttöjen kanssa viettämään iltaa. Mikään ei ole seksikkäämpää kuin iloinen ja freesi nainen joka näyttää tyrmäävältä! (Tässä ei kannusteta mustasukkaiseksi saamista vaan oman pään tuuletusta ja pilkkeen löytymistä silmäkulmaan.) Kun olet idearikas ja kiinnostava, huomaa mieskin tämän varmasti. Itseäsi varten, ei häntä tietenkään... ;)