Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ai että on ihanaa, kun on "tekevä" mies.

Vierailija
18.01.2017 |

Ai että mä nautin! Siis ihan pienistä asioista. Kun teen itse ruokaa, mies on pihalla touhuamassa omia hommiaan ja vaikka koiran kanssa kävelyllä, saan käydä ovelta huikkaamassa, että tule syömään, ruoka on valmis. Mökillä mies remontoi, tekee puita, leikkaa nurmikkoa jne ja minä touhuan omiani. Käydään yhdessä sienessä sienessä ja kävelemässä metsässä. Jos kotona joku on rempallaan, mies korjaa, ilman, että tarvitsee tuhat kertaa pyytää. Käy kaupassa, tekee ruokaa jos minä olen töissä.

Olin entisessä suhteessa aivan hermot riekaleina kun mikään ei toiminut. Aina sai pyytää tuhat kertaa ja silti tehdä itse lopulta. Mies istui sohvalla pelaamassa jotain älytöntä.

Nautin!!

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
18.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tajuan täysin mitä tarkoitat. On kivaa kun toinenkin on normaalin toimelias eikä täysi lahna. Hyvä, ap!

Vierailija
2/48 |
18.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös nykyajan itsenäinen nainen korjaa oma-aloitteisesti jos kotona jokin on rempallaan? Tarvitaanko siihen tosiaan mies?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
18.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomennettuna: On ihanaa, kun joku tekee työt puolestani.

Kun mies sanoo samaa kotitöitä tekevästä naisesta, hänet haukutaan sovinistisiaksi ja kehoitetaan palaamaan takaisin äitin huomiin.

Vierailija
4/48 |
18.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tuon miehen. Eksäni oli tuollainen. Koskaan ei mikään paikka ollut rempallaan tai valo palanut. Hyvä niin.

Mutta... eksä oli myös vastiva. Koska hän oli niin ahkera, ei hän ymmärtänyt, jos itse ei jaksanut suorittaa jatkuvasti. Koskaan ei voinut levätä ennen kuin työt oli tehty. Työ ennen huvia. Ja aina piti tehdä vielä vähän enemmän - kuin se jumppaope, joka eka sanoo "kymmen punnerrusta vielä...ei vaan vielä kymmenen... nyt on vikat kymmenen...ei kun vielä kymmenen..".

Nyt minulla on uusi mies, jonka kanssa elämä on rentoa. Jokainen saa tehdä, jos huvittaa, ja saa olla tekemättä. Ilo ennen kaikkea!

Vierailija
5/48 |
18.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös nykyajan itsenäinen nainen korjaa oma-aloitteisesti jos kotona jokin on rempallaan? Tarvitaanko siihen tosiaan mies?

Mä kannatan tasa-arvoa. On reilua, että molemmat tekee osansa. Enkä minä osaa vaihtaa öljyjä ruohonleikkuriin tai korjata autoa. Teen sillä aikaa jotain muuta, omia hommiani, kun mies korjaa vaikka just sitä autoa. Mies ei taas osaa neuloa sukkia tai ommella verhoja. Molemmat tekee osansa niin kaikki on tyytyväisiä 😊

Ap

Vierailija
6/48 |
18.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä minä yleensä hoidan ruoanlaiton ja siivoamisen hoidan aina. Mies useammin käy kaupassa ja hoitaa muita juttuja.

Vierailija
7/48 |
18.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun mies sanoo samaa kotitöitä tekevästä naisesta, hänet haukutaan sovinistisiaksi ja kehoitetaan palaamaan takaisin äitin huomiin.

Nimenomaan ei näin, vaan niin että molemmat tekee osansa 😊 ai että se on ihana tunne, kun saa mennä sanomaan toiselle, että ruoka on valmiina. Just vaikka autotalliin tai puuvajaan. Ap

Vierailija
8/48 |
18.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä kannatan tasa-arvoa. On reilua, että molemmat tekee osansa. Enkä minä osaa vaihtaa öljyjä ruohonleikkuriin tai korjata autoa. Teen sillä aikaa jotain muuta, omia hommiani, kun mies korjaa vaikka just sitä autoa. Mies ei taas osaa neuloa sukkia tai ommella verhoja. Molemmat tekee osansa niin kaikki on tyytyväisiä 😊

Ap

Tosi iso apu sinusta onkin miehellesi. Että oikein verhoja ompelet ja sukkia kudot. Miehesi olisikin ihan pulassa, jos sinä et olisi hänelle verhoja ompelemassa.

Vierailija
9/48 |
18.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tää juttu muuten on että lähiaikoina on puhuttu kauheasti niistä asioista mitkä kumppanissa on vialla? Oli sitten kyse miehestä tai naisesta. Täällä kun on ns akkavalta niin haukutaan miehiä ja ns miesten sivustoilla haukutaan naisia.

Kun oikeastihan ne paskat suhteet ovat huomattava vähemmistö. Miksei ikinä puhuta niistä missä on onnellisesti asiat eikä eripuria vain? Voisi iltapäivälehdet kyllä vähän kiinnittää asiaan huomiota.

Ei tässä nyt niin erilaisia oikeasti olla. Toimelias ja haaveilija ei nyt vain välttämättä tule keskenään niin hyvin toimeen.

Eikä aina kaiken pidäkään mennä niin kuin itse haluaisi. Kompromissien teko on jalo taito.

Vierailija
10/48 |
18.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Tosi iso apu sinusta onkin miehellesi. Että oikein verhoja ompelet ja sukkia kudot. Miehesi olisikin ihan pulassa, jos sinä et olisi hänelle verhoja ompelemassa.

Ootko noussut sängystä tänään väärällä jalalla vai mistä hiertää? Kyllä minä täällä muutakin teen kuin noita kahta edellä mainittua, tietenkin 😊 sitä paitsi, villasukka on kiva jalassa talvella ja vaikka niissä pihahommissa. Verhotkin on tärkeät. Ap

Vierailija
11/48 |
18.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nimenomaan ei näin, vaan niin että molemmat tekee osansa 😊 ai että se on ihana tunne, kun saa mennä sanomaan toiselle, että ruoka on valmiina. Just vaikka autotalliin tai puuvajaan. Ap

Kuulostaa täydelliseltä,vielä kun saa pillua.

Vierailija
12/48 |
18.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ootko noussut sängystä tänään väärällä jalalla vai mistä hiertää? Kyllä minä täällä muutakin teen kuin noita kahta edellä mainittua, tietenkin 😊 sitä paitsi, villasukka on kiva jalassa talvella ja vaikka niissä pihahommissa. Verhotkin on tärkeät. Ap

Minua hiertää se, että sinä tosissasi kuvittelet teidän työnne olevan samanarvoista. Sinä hyödyt järjestelystänne paljon enemmän kuin miehesi, mutta sinussa ei ole naista myöntämään sitä. Noloa.

Vierailija
13/48 |
18.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No sinähän ymmärsit koko tarinan pointin...

Mutta vastaus kysymykseen: minä ainakin korjaan. Työkalut pysyy kädessä ja sitä rataa, silti itsekin nautin toimeliaasta ja ahkerasta miehestäni, en voisi kuvitellakaan olevani jonkun sohvallamakaajan kanssa parisuhteessa. Mieluummin olisin yksin!

Vierailija
14/48 |
18.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Minua hiertää se, että sinä tosissasi kuvittelet teidän työnne olevan samanarvoista. Sinä hyödyt järjestelystänne paljon enemmän kuin miehesi, mutta sinussa ei ole naista myöntämään sitä. Noloa.

En nyt oikein ymmärrä tätä mainitsemaasi hyötymistä? Mä koen että työt on melko saman arvoisia kun niihin käytetään saman verran aikaa. Esimerkkinä vaikka ne puut vs ruoka. Minä teen ruokaa sillä aikaa kun mies kasaa halkoja. Toinen esimerkki. Minä teen lumityöt sillä aikaa kun mies vaihtaa autoon lamppuja. Kolmas. Mies vaihtaa öljyt ruohonleikkuriin, jotta minä voin ajaa nurmikon. Neljäs. Mökillä, mies remontoi mökkiä sillä aikaa kun minä lämmitän saunan, marinoin lihat ja teen salaatit, laitan leipätaikinan nousemaan, jotta saadaan saunan jälkeen ruokaa. Vieläkö ihmettelet ja pidät tätä järjestelyä nolona? 😊 ap

Vierailija
15/48 |
18.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

En nyt oikein ymmärrä tätä mainitsemaasi hyötymistä? Mä koen että työt on melko saman arvoisia kun niihin käytetään saman verran aikaa. Esimerkkinä vaikka ne puut vs ruoka. Minä teen ruokaa sillä aikaa kun mies kasaa halkoja. Toinen esimerkki. Minä teen lumityöt sillä aikaa kun mies vaihtaa autoon lamppuja. Kolmas. Mies vaihtaa öljyt ruohonleikkuriin, jotta minä voin ajaa nurmikon. Neljäs. Mökillä, mies remontoi mökkiä sillä aikaa kun minä lämmitän saunan, marinoin lihat ja teen salaatit, laitan leipätaikinan nousemaan, jotta saadaan saunan jälkeen ruokaa. Vieläkö ihmettelet ja pidät tätä järjestelyä nolona? 😊 ap

Sinä puuhastelet. Miehesi tekee töitä. Vissi ero. 😊

Vierailija
16/48 |
18.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olen "ei tekevä" miea ja minäkin nautin

Vierailija
17/48 |
18.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sinähän ymmärsit koko tarinan pointin...

Mutta vastaus kysymykseen: minä ainakin korjaan. Työkalut pysyy kädessä ja sitä rataa, silti itsekin nautin toimeliaasta ja ahkerasta miehestäni, en voisi kuvitellakaan olevani jonkun sohvallamakaajan kanssa parisuhteessa. Mieluummin olisin yksin!

Selvähän se. Kivahan se on päästä hyötymään toisesta, rahallisesti tai työpanoksen muodossa. Rakkautta tuo nyt ei ole nähnytkään, vaan miehesi on sinulle yksi kodinkone muiden joukossa.

Vierailija
18/48 |
18.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, voitko kloonata miehesi mulle????

n44, puuhastelijaluonne

Vierailija
19/48 |
18.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen onnellinen puolestasi!

Vierailija