Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi naiset vaatii mieheltä työntekoa?

Vierailija
18.01.2017 |

Aina katkennu mun suhteet siihen että tyttöystävä on alkanu valittaa kun en tee mitään ja alkanut vaatimaan hankkimaan koulutusta ja työntekoa.. No minähän en siihen tietenkään suostu ja näytän suoraan että tuossa ovi naiselle jos alkaa vaatimaan tuommosia. Lompakkoloiset voi mennä muualle loisimaan.
M23

Kommentit (118)

21/118 |
18.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No minä seurustelen miehen kanssa, joka jäi työttömäksi. Itse kokoajan puhuu että hakee kouluun ja menee töihin. No, ei ole hakenut eikä ole mennyt. Kun sanon tästä, että makss kaiket päivät kotona ja koska minä käyn töissä niin hän saa luvan hoitaa kaikki kotityöt. On vain niin laiska ettei saa aikaiseksi. Vasta kun suutun, alkaa tekemäön jotain ja valittaa kuinka suutun aina etteikö voisi nätisti pyytää.

No, nyt on ero meneillään. Annoin 2kk aikaa muuttua. Joko

A) hakee töitä/kouluun ja myös sinne pääsee

B)Alkaa tekemään kotitylt oma-aloitteisesti ja mukisematta

C) Menee vaikka työkkärin työkokeiluun.

No ei ole halunnut näistä mitään tehdä, annoin jopa kuukauden lisäaikaa. Hakenut yhteen paikkaan töihin. Kysyin jopa että aikooko hakea yhteishaussa että odotanko sinne asti. Vastaus oli en tiiä...

Eli adios! Eikä enää toista samanlaista!

So? Jos haluis käydä töissä ja tienata rahaa, niin miksi tyytyis sinuun, kun sais helposti vaikka kauniimman aasialaisen, joka on ihan yhtä rahanahne ja kohtelee miestä paremmin kuin sinä?

Vierailija
22/118 |
18.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän se ole yhteiskunta, joka vaatii sinulta työntekoa. Miten luulet ap käyvän, jos kaikki lopettaisivat työnteon ja alkaisivat loisimaan, niinkuin sinä teet?

Hyvinvointivaltio romahtaa ja kaikki menee töihin. Helppoa. Ja ei pidä sitten enää verojakaan maksaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/118 |
18.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

mammanpoika kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No minä seurustelen miehen kanssa, joka jäi työttömäksi. Itse kokoajan puhuu että hakee kouluun ja menee töihin. No, ei ole hakenut eikä ole mennyt. Kun sanon tästä, että makss kaiket päivät kotona ja koska minä käyn töissä niin hän saa luvan hoitaa kaikki kotityöt. On vain niin laiska ettei saa aikaiseksi. Vasta kun suutun, alkaa tekemäön jotain ja valittaa kuinka suutun aina etteikö voisi nätisti pyytää.

No ei ole halunnut näistä mitään tehdä, annoin jopa kuukauden lisäaikaa. Hakenut yhteen paikkaan töihin. Kysyin jopa että aikooko hakea yhteishaussa että odotanko sinne asti. Vastaus oli en tiiä...

So? Jos haluis käydä töissä ja tienata rahaa, niin miksi tyytyis sinuun, kun sais helposti vaikka kauniimman aasialaisen, joka on ihan yhtä rahanahne ja kohtelee miestä paremmin kuin sinä?

No hei, tehän olette vapaita ottamaan itsellenne kauniit aasialaiset naiset, jotka tykkäävät yhteiskunnan tukia kuppaavista vätyksistä. Sitten ei varmaan enää tarvitse täällä ulista, kun julmat ja pahat naiset vaativat mieheltä työntekoa, eiks niin? 😊

24/118 |
18.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mammanpoika kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No hei, tehän olette vapaita ottamaan itsellenne kauniit aasialaiset naiset, jotka tykkäävät yhteiskunnan tukia kuppaavista vätyksistä. Sitten ei varmaan enää tarvitse täällä ulista, kun julmat ja pahat naiset vaativat mieheltä työntekoa, eiks niin? 😊

No voit olla varma etten enää  ketään suomalaista ota jos rikastun. Sitten muutan ulkomaille ja otan jonkun muun loisimaan, jos otan.

Vierailija
25/118 |
18.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai miehen pitää käydä töissä, minäkin käyn ja on säännölliset tulot. En ikinä katselisi äijää, joka on sossupummi jne. Työtön mies olisi painajainen!!!

26/118 |
18.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai miehen pitää käydä töissä, minäkin käyn ja on säännölliset tulot. En ikinä katselisi äijää, joka on sossupummi jne. Työtön mies olisi painajainen!!!

Entä jos on vaikka eläkkeellä tms?

Vierailija
27/118 |
18.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

mammanpoika kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huoh, et siis vieläkään ole saanut pimppiä? On se vaikeaa. Yhä sanon, etsi elämäntapatyötön nainen, kyllä niitä on. Ovat toki lihavia, tupakoivia ja rumia yleensä.. Ja lapsia liuta. Mut hei, et ole itsekkään sen tasokkaampi.

Ei niitä vastaava mies kiinnosta. Etkö ole lukenut tätä palstaa? Aika ajoin aina tuollainen nainen tulee tänne ja eivät he ole kiinnostuneet kuin töissäkäyvästä miehestä.

Jaa, en ole kyllä tuollaisia aloituksia lukenut paitsi ilmiselviä provoja tyyliin "minä ansaitsen". Kyllä niille oikeassa elämässä kelpaa. Anna mennä vaan, rohkeasti. Niitä tapaa sossun luukuilla.

Vierailija
28/118 |
18.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina katkennu mun suhteet siihen että tyttöystävä on alkanu valittaa kun en tee mitään ja alkanut vaatimaan hankkimaan koulutusta ja työntekoa.. No minähän en siihen tietenkään suostu ja näytän suoraan että tuossa ovi naiselle jos alkaa vaatimaan tuommosia. Lompakkoloiset voi mennä muualle loisimaan.

M23

Minä en vaadi työntekoa, jos voit elättää itsesi muuten ilman yhteiskunnan tukia. Ne tuet kun on maksettu minun (ja muiden) maksamista veroista. Ottamalla yhteiskunnan tuet vastaan, sinusta tulee lompakkoloinen itsestäsi.

Vierailija
29/118 |
18.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Opiskelen ja käyn töissä, joten todellakin odotan poikaystäväni tekevän jompaa kumpaa noista. Mä en todellakaan aio elättää aikuista ihmistä.

Miksi oletat, että sinun pitäisi? 

Vierailija
30/118 |
18.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työtön maksaa myös veroa. Työmarkkinatuesta menee 20% veroa, ansiosidonnaisesta 25%.

Niin, että työtön kustantaa myös teidän työssäkäyvien palkkoja.

Jos olet töissä julkisella sektorilla, esim. lähihoitaja tai opettaja, niin veronmaksajat maksavat sun palkkasi 100%.sesti. Ja jos työpaikkasi on ns. suojatyöpaikka, missä vaan puuhastelet saamatta mitään järkevää aikaan, esim. TE-toimiston virkailijat kuuluvat tähän kategoriaan, niin yhteiskunnalle tulisi halvemmaksi potkia sut kortistoon ja maksaa sullekin vaan työmarkkinatukea, josta maksaisit 20% veroa.

Lakatkaapa haukkumasta työttömiä.  Kuka loisii ja kenenkin lompakolla, on vähän kyseenalaista. Ja jos työnteko vituttaa, niin irtisanoudu ihmeessä ja elä sillä 560 euron työmarkkinatuella. Kyllä sun tilalles työntekijä löytyy. Työelämässä kuka tahansa on koska tahansa korvattavissa. Jopa robotilla.

Vierailija
31/118 |
18.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M23

Minä en vaadi työntekoa, jos voit elättää itsesi muuten ilman yhteiskunnan tukia. Ne tuet kun on maksettu minun (ja muiden) maksamista veroista. Ottamalla yhteiskunnan tuet vastaan, sinusta tulee lompakkoloinen itsestäsi.

Yhteiskunnassa on omat pelisäännöt, jotka täällä asuvat hyväksyvät. Yksi vaihtoehto on olla työttömänä ja nostaa tukia. Se on valinta siinä missä muutkin valinnat. 

32/118 |
18.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M23

Seli seli. :) Kyllä on nyt kaikki niin kunnollisia kansalaisia täällä ja paheksuvat yhteiskunnan tukien nostoa, mutta sitten toisaalta tsemppaavat toisia mammoja jotka vastaavasti elävät miehensä lompakolla.

Vierailija
33/118 |
18.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan Tinderissäkin tullut vastaan noita naisia, jotka poistavat keskustelun kun sanon olevan työtön. Tämä silloinkin, vaikka nainen on itse aloittanut keskustelun.

Toisaalta valtaosa ei tunnu reagoivan tuohon mitenkään erityisemmin, koska minulla on kuitenkin suunnitelmia tulevaisuuden varalle. Varmasti jos sanoisin, että en aiokaan hakea töihin, niin noin 90% naisista lopettaisi kirjoittelun ellei halua vain seksiä. 

Vierailija
34/118 |
18.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

mammanpoika kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

V*tun trolli...

Miten tuossa muka oli lompakkoloinen jos haluaa miehen tekvän kotityöt jos kerta vaan maleksii kotona? Taidat olla päästädi vialla :D

Vierailija
35/118 |
18.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

mammanpoika kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M23

Seli seli. :) Kyllä on nyt kaikki niin kunnollisia kansalaisia täällä ja paheksuvat yhteiskunnan tukien nostoa, mutta sitten toisaalta tsemppaavat toisia mammoja jotka vastaavasti elävät miehensä lompakolla.

Ja nostetaan lapsilisää ja muita tukia itsekin. Nautitaan ilmaisesta terveydenhuollosta  yms. 

Vierailija
36/118 |
18.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nyt taas jaksa. Sä et sovi normaalille naiselle, joka haluaisi olla normaalisti osa yhteiskuntaa, kun et halua tehdä mitään töitä,  mutta et sovi downshiftaavalle viherhipillekään, kun et halua tehdä mitään muutakaan. Luulen, ettei elämäntapavetelälle ole oikein naispuolista vastinetta, voisit toki yrittää pitkän linjan mt-ongelmaista naista, jolle pelkkä arki on saavutus, sellainen voisi olla tyytyväinen kanssasi ei-mitään tekemässä.

Vierailija
37/118 |
18.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Opiskelen ja käyn töissä, joten todellakin odotan poikaystäväni tekevän jompaa kumpaa noista. Mä en todellakaan aio elättää aikuista ihmistä.

Koska tiedän, ettei työttömänä pysty elämään hyvää elämää, kun raha ei riitä juuri mihinkään. Parisuhteessa olisi kiva tehdä yhdessä asioita, mutta joutuisin sitten maksamaan myös poikaystävän kulut, sillä muuten ei pystyttäisi tehdä yhtään mitään ja jos yhteen muutettais, niin työmarkkinatuella ei makseta puolia asumismenoista.

Vierailija
38/118 |
18.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

mammanpoika kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M23

joo samaan aikaan huutamassa toisessa ketjussa nostoja lapsilisiin, kodinhoidontukiin yms.

39/118 |
18.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan Tinderissäkin tullut vastaan noita naisia, jotka poistavat keskustelun kun sanon olevan työtön. Tämä silloinkin, vaikka nainen on itse aloittanut keskustelun.

Toisaalta valtaosa ei tunnu reagoivan tuohon mitenkään erityisemmin, koska minulla on kuitenkin suunnitelmia tulevaisuuden varalle. Varmasti jos sanoisin, että en aiokaan hakea töihin, niin noin 90% naisista lopettaisi kirjoittelun ellei halua vain seksiä. 

Niinhän se on kaikkialla muuallakin. Entisaikoihin ymmärtäisin, kun naiset eivät käyneet töissä ja miehen piti elättää perhe, mutta nykyään kun ei ole vastaavaa pakotetta, niin eihän tuota voi pistää kuin ahneuden piikkiin.

40/118 |
18.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska tiedän, ettei työttömänä pysty elämään hyvää elämää, kun raha ei riitä juuri mihinkään. Parisuhteessa olisi kiva tehdä yhdessä asioita, mutta joutuisin sitten maksamaan myös poikaystävän kulut, sillä muuten ei pystyttäisi tehdä yhtään mitään ja jos yhteen muutettais, niin työmarkkinatuella ei makseta puolia asumismenoista.

No mikä pakko olisi asua yhdessä?