Apua mun iho-ongelmiin?
Jäätävät ihohuokoset poskissa, tää häiritsee varmaan eniten. Mikään primer peitevoide + meikkivoide kombo ei auta piilottamaan niitä.
Lääkärin mukaan lievä akne, on hoidossa mutta lääke ei auta. Poskissa ollut nyt monta kuukautta hievahtamatta nuo finnit. Pahat arvet myös. Alan pikkuhiljaa menettää toivoni. Jos joku osaisi auttaa?
N20
Kommentit (64)
Vierailija kirjoitti:
Jäätävät ihohuokoset poskissa, tää häiritsee varmaan eniten. Mikään primer peitevoide + meikkivoide kombo ei auta piilottamaan niitä.
Lääkärin mukaan lievä akne, on hoidossa mutta lääke ei auta. Poskissa ollut nyt monta kuukautta hievahtamatta nuo finnit. Pahat arvet myös. Alan pikkuhiljaa menettää toivoni. Jos joku osaisi auttaa?N20
En nyt saa kiinni ongelmasta. Poskissa siis huokoset näkyvät? Lórealilla on sellainen heleän pinkin värinen kuultava pohjustusvoide pienessä purkissa. Sillä saa aika hyvin pois ihon kiiltoa ja peitettyä huokoset näkyvistä. Isot huokoset ovat sellainen syntymälahja - niille ei voi kauheasti muuta kuin vain peittää. Meikkauksen viimeistelisin hyvällä tasoittavalla meikkivoiteella. Itse suosin Diorin diorskin forever compactia. Puoleksi puuteri/puoliksi meikkivoide. Lopputulos luonnollinen ja tasainen. Iho tuntuu omalta ei meikatulta.
Salisyylihappokuorinta, eli BHA2% nestemäinen kuorinta, josta aiemminkin ketjussa oli puhetta. Itselläni lähti 80% näpyistä parissa viikossa kun käytin kerran päivässä tuota, niillä alueilla joilla ei ollut näppyjä huomasin että ihohuokoset pienenivät jo n. viikon käytön jälkeen ja punoitukset vähenivät.
Olen kärsinyt aknesta jo yli 15v ja kokeillut jokaisen aineen sekä reseptivapaat apteekin aknevoiteet, nesteet jne. hoitona. Tämän kuorinnan ja hyvän puhdistusaineen ansiosta olen voinut lopettaa nuo inhottavat, kuivattavat lääkevoiteet. Hankin itse Paula's choice merkiltä putsarin sekä tuon bha2% kuorinnan ja tulen käyttämään näitä jatkossakin pitkän aikaa, jos tulokset pysyvät hyvinä. Kannattaa googlailla noita.
Mulla suurimman vaikutuksen teki se, että vaihdoin kasvorasvan apteekin Humektaniin (akneiholle suositeltu). Ei tietenkään kaikilla varmaan suurta eroa tee, mutta suhteellisen edullista kokeilla
Mulla sama ongelma ollut aina. Vielä en ole löytänyt oikeaa konstia. Piti vain kirjoittaa että mulla ei kestänyt sitä tavallista suolasaippuaa( sellainen punainen iso möhkäle), mutta Lushin sitruuna- suolasaippua taas on ihan mahtis! Ei kuivata, iho parantunut. pesen aina iltaisin tällä. Prismasta ostin maksoi 5 luokkaa ja riittävä.