Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vakkaripano raskaana. Aikoo pitää lapsen vaikka söi pillereitä.

Vierailija
17.01.2017 |

Voi vittu sanon minä. Ja alunperin sovittiin, ettei lapsia jos vahinko tapahtuu.

Kommentit (97)

Vierailija
81/97 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos on niin ehdoton että ei lapsia missään nimessä niin sitten kumi käyttöön JOKA kerta tai omat piuhat poikki. Turha se on siinä vaiheessa itkeä kun on jo kakka housuissa.

Kumin kanssa ei seiso. Pitääkö lopettaa siis koko seksi. Helppo se on naisena huudella kun ei tiedä asiasta mitään.

Asennekysymys. Kannattaa harjoitella sitä ikumin käyttöä ihan itsekseen runkkaillessa. Muuten kohtaloksesi jää ne huonommat naiset, jotka itsetunnon puutteissaan antavat paljaalla. Ja voit sitten olla varma, että et ole niissä toosissa ensimmäinen kyntäjä, joten tautiriski on ihan todellinen. Itseään kunnioittava nainen huolehtii omasta ja kumppaninsa terveydestä, eikä jakele itseään ilman kumia.

Lässytyksesi ei ratkaissut ongelmaa. Lopettaako seksi, vai panna paljaalla?

Vierailija
82/97 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olikohan kuitenkaan vahinko..

Mikäli syö pillereitä niinkuin pitää, on mahdollisuus aivan häviävän pieni. Mikset käyttänyt kortsua!?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/97 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos on niin ehdoton että ei lapsia missään nimessä niin sitten kumi käyttöön JOKA kerta tai omat piuhat poikki. Turha se on siinä vaiheessa itkeä kun on jo kakka housuissa.

Kumin kanssa ei seiso. Pitääkö lopettaa siis koko seksi. Helppo se on naisena huudella kun ei tiedä asiasta mitään.

Jos ei halua jälkikasvua niin kannattaa. Ei sitten tarvi ulista että kusipää akka pamahti paksuksi.

Vierailija
84/97 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan mielenkiinnosta nyt kysyn, että kun täällä puhutaan että "ihan oma vika, miksi et käyttänyt tuplaehkäisyä" niin kuinkakohan moni jolla olisi vanhan ystävän kanssa panosuhde ja käytössä on jo yksi ehkäisy (plus vielä ollaan samaa mieltä että vahinkoja ei pidetä. Eli kumpikaan ei niin halua), vielä alkaisi käyttämään kondomia lisäksi? Se panosuhde voi olla ihan yhtä luottamuksellinen suhde kun parisuhdekkin.

Eniten mietityttää mitä hemmettiä meidän naisten kanssa pitäisi tehdä jotka ei haluta hormonaalista/pitempi aikaista ehkäisyä. Meidän kanssa ei voi käyttää tuplaehkäisyä. Eikö tällaisen naisen kanssa voi mitään muuta kun odottaa avioliittoon? Ihmettelen vaan.

Tai ylipäätänsä kumman kondomeja käytetään? Nainenhan voi niihinkin reikiä pistää tai mies on voinut säilyttää kondomejaan huonosti jossain takataskun uumenissa.

Niin ja mikä meteli siitä syntyisi... "Yhyyy yhyy sä et luota muhun mä syön pillereitä usko nyt jo!"

Ja pallo on heitetty sinulle. Joko panet muijaa ilman kortsua ja otat riskin niin raskaudesta kuin taudeista tai sitten jätät väliin.

Joskus te miehet voisitte oikeasti ajatella aivoilla eikä alapäällä.

Vierailija
85/97 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset ovat kivoja. Minä haluaisin lapsen.

Vierailija
86/97 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan se olla, että nainen ei ole elareiden perässä, mut ajattelin kuitenkin kertoa että sulle tulee jälkeläinen. Ihan reilua.

Päätä nyt itse mitä haluat. Naisella on toki oikeus vaatia istystestiä ja elareita. Kannattaa käyttää itse ehkäisyä tai putket poikki.

Minä en käytä ehkäisyä ja kerron sen kaikille. Olen sinkku. Lapsi saa tulla jos on tullakseen, olen jo sen ikäinen.

Kukaan mies ei ole kahden sinkkuvuoteni aikana käyttänyt kortsua. Toki olisin suostunut. Jos tulen raskaaksi tällaisesta suhteesta, en edellytä isältä mitään. Kerron toki.

Vierailija
87/97 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jee miesviha palsta

Vierailija
88/97 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olikohan kuitenkaan vahinko..

Mikäli syö pillereitä niinkuin pitää, on mahdollisuus aivan häviävän pieni. Mikset käyttänyt kortsua!?

Miten niin häviävän pieni? Itse en ikinä ole pillereihin koskenut ja silti tiedän että se ei todellakaan ole mikään varma ehkäisy niinkuin monet kuvittelee. Riittää että maha on päivän sekaisin tai oksentaa vaikka mahataudissa. Taisipa jopa jotkin antibiootitkin vaikuttaa ehkäisytehoon. Nuita ei voi edes ennakoida. Se kun riittää että on päivän pari aijemmin harrastanut suojaamatonta seksiä ennen ripulia. Siellä ne siittiöt on jo valmiina odottamassa.

Vierailija
89/97 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan mielenkiinnosta nyt kysyn, että kun täällä puhutaan että "ihan oma vika, miksi et käyttänyt tuplaehkäisyä" niin kuinkakohan moni jolla olisi vanhan ystävän kanssa panosuhde ja käytössä on jo yksi ehkäisy (plus vielä ollaan samaa mieltä että vahinkoja ei pidetä. Eli kumpikaan ei niin halua), vielä alkaisi käyttämään kondomia lisäksi? Se panosuhde voi olla ihan yhtä luottamuksellinen suhde kun parisuhdekkin.

Eniten mietityttää mitä hemmettiä meidän naisten kanssa pitäisi tehdä jotka ei haluta hormonaalista/pitempi aikaista ehkäisyä. Meidän kanssa ei voi käyttää tuplaehkäisyä. Eikö tällaisen naisen kanssa voi mitään muuta kun odottaa avioliittoon? Ihmettelen vaan.

Tai ylipäätänsä kumman kondomeja käytetään? Nainenhan voi niihinkin reikiä pistää tai mies on voinut säilyttää kondomejaan huonosti jossain takataskun uumenissa.

Niin ja mikä meteli siitä syntyisi... "Yhyyy yhyy sä et luota muhun mä syön pillereitä usko nyt jo!"

Ja pallo on heitetty sinulle. Joko panet muijaa ilman kortsua ja otat riskin niin raskaudesta kuin taudeista tai sitten jätät väliin.

Joskus te miehet voisitte oikeasti ajatella aivoilla eikä alapäällä.

tuolla perusteella miehellä on oikeus ottaa kondomi pois kesken yhdynnän. Tyhmä nainen olisit katsonut että kortsu on käytössää mutta etpäs katsonut lälläslää...

Vierailija
90/97 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et käyttänyt kumia? Tee nyt ihmeessä vasektomia ettei tule lisää sun mielestä tyhmyyksiä. Toivottavasti oot työssä jotta lapsen äiti saa kunnon elarit. 

Vierailija
91/97 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisen vika. Tais olla liikaa ikää plalkarissa, tuli kiire ja jätti salaa pilsut pois. Lopeta kaikki yhteys tuollaiseen kieroon akkaan.

Tee näin aika usein.

Vierailija
92/97 |
18.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olkoon, sinusta tulee isä!  Ihanaa!

Vierailija
93/97 |
18.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä miesten ajatusmaailma tähän asiaan on kylmä vähintäänkin mielenkiintoinen.... Heillä ei ole vastuuta ehkäisystä, mutta heillä on oikeus vaatia aborttia ja syytellä naista vahingon sattuessa....

Vierailija
94/97 |
18.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että naisellasi on sen verran selkärankaa ja vastuuntuntoa ettei tee aborttia.

Vierailija
95/97 |
18.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asennekysymys. Kannattaa harjoitella sitä ikumin käyttöä ihan itsekseen runkkaillessa. Muuten kohtaloksesi jää ne huonommat naiset, jotka itsetunnon puutteissaan antavat paljaalla. Ja voit sitten olla varma, että et ole niissä toosissa ensimmäinen kyntäjä, joten tautiriski on ihan todellinen. Itseään kunnioittava nainen huolehtii omasta ja kumppaninsa terveydestä, eikä jakele itseään ilman kumia.

Itseään kunnioittava nainen nyt ei muutenkaan jakele itseään, ei edes kondomin kanssa.

Vierailija
96/97 |
18.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on juurikin tilanne, jossa mielestäni miehellä pitäisi olla heti oikeus "paperiaborttiin" - jos asia on etukäteen keskusteltu täytyy miehenkin voida siihen luottaa eikä silti varmuudeksi vielä vaatia kumin käyttöä (siis kyllä Mä 'Anna' suuhun luotan mutta pidetään nyt vielä tää kumikin tässä kuitenkin...)

Näitä vakipanotouhuja en sinällään ymmärrä - liian vanha ja vanhanaikaisesti kasvatettu kun olen.

Mutta siis, jos nainen muuttaakin mieltänsä (ja siis haluaa lapsen pitää - tositilanteessa se abortti ei varmastikaan ole kovin helppo juttu) pitäisi miehellä olla oikeus paperilla abortoida lapsi niin ettei siitä jää hänelle mitään velvollisuuksia - mutta ei myöskään yhden yhtäkään oikeutta. Abortti on peruuttamaton - myöhemmin hän ei enää voi katua ja halutakin olla osa lapsen elämää JA hankaloittaa äidin elämää joskus suurestikin.

AP, tsemppiä sulle. Elämä ei aina ole kovinkaan reilua.

Vierailija
97/97 |
18.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se että nainen syö pillereitä, tarkoita sitä että raskaaksi tultuaan tekisi abortin. Harvasta naisesta on siihen, oikeasti. Se on kamala prosessi joka ei todellakaan pääty siihen itse raskauden keskeyttämiseen.

Tottakai sinä voit sanoa, että et ole halukas olemaan asiassa mukana, mutta se ei poista elatusvelvollisuuttasi etkö voi ketään määrätä/pakottaa aborttiin. Se on jokaisen naisen oma valinta, koska hän itse kantaa vastuun lopputuloksesta, oli se mikä tahansa.

Toisekseen, se on ihan turha mollata naista, sinä olet itse päättänyt olla ilman kumia, joten se on turha valittaa vaikka yllätys onkin.

Ei pelkät pillerit sitä tietenkään tarkoita. Mutta jos erikseen puhutaan, että pillereitä käytetään ehkäisynä ja mahdollisen vahingon sattuessa tehdään abortti, niin voisi kuvitella näin myös tehtävän. Minua ihmetyttää se, että tällaisia sopimuksia tunnutaan tekevän melko heppoisesti. Ja vasta tilanteen sattuessa kohdalle oikeasti mietitään mitä se abortti tarkoittaa.

Ajatelkaapa tilanne toisin päin. Sovitaan, että kondomilla ehkäistään ja vahingon sattuessa lapsi pidetään ja hoidetaan yhdessä. Kondominen sitten pettäessä mies katoa, koska ei ollutkaan valmis. Kuulostaako reilulta? Pitäisikö silloinkin vaan todeta naiselle, että mitäs luotit miehen kumeihin? Vai olisiko kenties aihetta miehellä peiliin katsomiseen ja aikuistumiseen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kuusi