Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vakkaripano raskaana. Aikoo pitää lapsen vaikka söi pillereitä.

Vierailija
17.01.2017 |

Voi vittu sanon minä. Ja alunperin sovittiin, ettei lapsia jos vahinko tapahtuu.

Kommentit (97)

Vierailija
21/97 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai pilkerit petti. Eihän sun tarvitse tietää panosi lapsesta, kunhan elarit maksat

Vierailija
22/97 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

miksi ap olisi käyttänyt kondomia jos nainen sanoi että syö säännöllisesti pillereitä mitä ei ilmiselvästi tehnyt😑 taas yksi isätön lapsi maailmalla:(

Koska ne pilleritkään eivät ole sataprosenttisen varmoja. Plus koska kyseessä on vain vakkaripano, suojaa se kortsu myös taudeilta. Tuskin ap ja vakkaripano ovat toistensa ainoita seksikumppaneita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/97 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hääkellot soivat ❤👍🏽

Vierailija
24/97 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua oikeesti käy vähän sääliksi AP:ta. Olen siis nainen. Mutta jokainen mieshän ottaa pimpin kuin pimpin ja eihän ukot nyt tykkää munansuojasta. Toisaalta saa syyttää vaan ukkoa. luulisi, että oisi halunnut päättää varmasti ja ottaa sen kumin, mutta ei...

En ite ois ainakaan uskaltanut ilman omaa suojaa miehenä tuupata. En todellakaan. Jos oisin siis mies. Kertoo myös aika paljon naisesta jos haluaa lapsen kertakäyttöpanon kanssa. Veikkaanpa vain että nainen on halunnut lapsen ja sit on käynyt pikkulipsahdus. Joka tapauksessa vika on nyt molemmissa.

Voithan aina suistaa vastuustasi AP mutta lapsestasi kasvaa katkera tapaus kun se kasvaa isoksi. Muista se.

Omalla tavalla säälittää, omalla tavalla oon vahingon ilonen kuinka tyhmä ap. Mutta tsemppiä <3

ai niin mun miehellä kävi hyvä mäihä, se sai naisen joka ei voi tulla raskaaksi eli, mutta empä mä muutenkaan jakaisi pilluani kylillä. Tän siitä saa kun nussii muualla ku parisuhteessa.

kivaa loppuelämää :DD

Vierailija
25/97 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi vittu sanon minä. Ja alunperin sovittiin, ettei lapsia jos vahinko tapahtuu.

Jos olet noin varma ettet halua lapsia niin miksi et ole katkaissut putkiasi..? Tai et ole edes viitsinyt kondomia käyttää. Turhaan nyt tulet tänne itkemään että on lapsi tulossa jos et ole ottanut mitään vastuuta ehkäisystä. Kasvatapa selkäranka ja ota vastuu lapsestasi.

Vierailija
26/97 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhea syyttely, "miksi et käytä kondomia". Tosi tosi tosi monesti se on nainen joka sanoo että ilman kondomia tuntuu paremmalta ja jos ap on naisen kanssa puhunut että jos käy vahinko (eli pillerit pettää) niin päädytään aborttiin. Joten öö mitä ap tässä on väärin tehnyt?

En sano että nainenkaan on tehnyt mitään väärää. Hän vain tosipaikan tullen on muuttanut kantaansa (tai saanut tietää raskaudesta liian myöhään).

Ap, onko ollut puhetta aikooko nainen hoitaa kaiken nyt sitten yksin (ilman elatusta) kun kerran alusta asti hän on tiennyt sun kantasi ja olitte oikein puhunut ettei vanhikoraskauksia pidetä.

Tai oletko itse miettinyt että haluatko olla lapsen elämässä silti mukana?

Vierailija
27/97 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi et itse mennyt katkaisemaan putkiasi? Oma vika pikkusika! Kondomikin on keksitty.

Tämä. Ja ei vahinkoja tapahdu jos ei ikinä harrasta seksiä. Olet myös vastuussa koska mikään ehkäisy ei ole 100 prosenttisesti varmaa mutta selibaatti on.

Vierailija
28/97 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisen kirjoittama miesvihaprovo.

Niin, koska eihän tämmöistä oikeasti voi koskaan tapahtua.

Juu, mammapalstahan on eniten tunnettu siitä, että täällä käy suhteettoman paljon playerimiehiä, vai mitä?

Vierailija
29/97 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ku mustaki tuntuu että tää on PROVO. Toivon kyllä että on provo. Ihan yleisesti naisten kannalta. Oon aina pitänyt vauvan naisia suht siveellisinä. Ahdistaa että maailmassa on vielä tommosia naisia ketkä altistuu "yleiseksi panopuuksi". Toisaalta ihan oikein tommosille ukoille ketkä ei aattele muuta kuin pillua.

Mut siis onko kiva hommaa AP lasta H**ran kanssa? - EI

Vierailija
30/97 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olet noin varma ettet halua lapsia niin miksi et ole katkaissut putkiasi..? Tai et ole edes viitsinyt kondomia käyttää. Turhaan nyt tulet tänne itkemään että on lapsi tulossa jos et ole ottanut mitään vastuuta ehkäisystä. Kasvatapa selkäranka ja ota vastuu lapsestasi.

NO HÄN VOI HALUTA LAPSEN JONKUN MUUN KANSSA KUIN KYSEISEN SPERMAÄMPÄRIN.

Vierailija
31/97 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisen vika. Tais olla liikaa ikää plalkarissa, tuli kiire ja jätti salaa pilsut pois. Lopeta kaikki yhteys tuollaiseen kieroon akkaan.

Kukaan nainen ei tule pyhästä hengestä raskaaksi! Kyllä se vaatii aina jonkun munapään joka ei halua kumia " koska se ei tunnu niin hyvältä", ja sitten itketään ja haukutaan nainen! Voi perkle oikeasti, kantakaa vastuu omasta elämästänne ja valinnoistanne, niin miehet kun naisetkin, ja etsikää joskus syylistä ihan vaan peilistä.

Kuka nainen haluaa lapsen jonkun puolitutun kanssa? Minimi elarit? Ihan vinkkinä, niillä ei kukaan elätä lasta.

Täyttä asiaa! Milloin suomalaisista miehistä tuli näin pilalle hemmoteltuja ulisevia luusereita? Yrittäisitte edes olla miehiä ja kantaa vastuunne!

Vierailija
32/97 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

miksi ap olisi käyttänyt kondomia jos nainen sanoi että syö säännöllisesti pillereitä mitä ei ilmiselvästi tehnyt😑 taas yksi isätön lapsi maailmalla:(

No esimerkiksi siksi että

a) pillereidenkin kanssa voi tulla raskaaksi. Luotettava raskaudenehkäisy vaatii ainakin kaksi ehkäisykeinoa yhtä aikaa.

b) todella moni nainen syö pillerinsä huolimattomasti

c) ei kannata luottaa siihen että se nainen syö pilsuja ollenkaan , varsinkaan jos kyse on puolitutusta vakipanosta. 

Vierailija
33/97 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on samaa tasoa kuin se että ennen seksiä kysytään random-panopetteriltä pikaisesti että eihän sul sit oo mitään tauteja ja toinen vastaa ei tietenkään, sitten itketään myöhemmin kun jostain on tullut klamydia, yhyy byhyy. 

Käyttäkää sitä saakelin kortsua sekä naiset että miehet.

Vierailija
34/97 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset käyny vasektomiassa ennen kuin tuollaiseen leikkiin ryhdyit?

T.vasektomia mies

Vierailija
35/97 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme nainen kun ei vaatinut miestä käyttämään kortsua.

Vierailija
36/97 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä henkilökohtaisesti ainakin mielummin runkkaan kun käytän kumia...

Seksi kumin kanssa = 0 nautintoa

Näistä pitämis asioista pitäis sopii etukäteen ja jos se haluu pitää jo ennen vahinkoa niin sitte anaalia tai oraalia vaa :)

Vierailija
37/97 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se kuule ole helppoa päättää elämää sisällään. Miehet kuvittelee pikkujutuksi. Ei ole.

Ainakin tuntuu olevan helppoa väittää tekevänsä niin.

Vierailija
38/97 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieraileva mies kirjoitti:

Kyllä henkilökohtaisesti ainakin mielummin runkkaan kun käytän kumia...

Seksi kumin kanssa = 0 nautintoa

Näistä pitämis asioista pitäis sopii etukäteen ja jos se haluu pitää jo ennen vahinkoa niin sitte anaalia tai oraalia vaa :)

Ikää 16v.?

Vierailija
39/97 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ku mustaki tuntuu että tää on PROVO. Toivon kyllä että on provo.

Oli provo tai ei, tätä tapahtuu ihan jatkuvasti. Se on paska tilanne ja tosi yleistä, siksi ihmettelen miksi sitä kiinnostusta ei löydy näiden tilanteiden ehkäisyyn. Siinä vaiheessa kun se nainen on paksuna  vahinko on jo tapahtunut. 

Itse en ikimaailmassa luottaisi siihen että joku vakipanoni muistaa syödä päivittäin pillerinsä, vaikka niitä oikeasti söisikin. Jos siis edes syö. Ihan tutkitusti suurin osa säännöllisellä lääkityksellä olevista unohtaa tasaisin väliajoin ottaa lääkkeensä, sama pätee pillereihin. 

Ja kyllä, olemassa on myös kusipäitä jotka valehtelevat näistä asioista päin naamaa.

Kondomit käyttöön jos isyys ei kiinnosta.

Vierailija
40/97 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisen vika. Tais olla liikaa ikää plalkarissa, tuli kiire ja jätti salaa pilsut pois. Lopeta kaikki yhteys tuollaiseen kieroon akkaan.

Kukaan nainen ei tule pyhästä hengestä raskaaksi! Kyllä se vaatii aina jonkun munapään joka ei halua kumia " koska se ei tunnu niin hyvältä", ja sitten itketään ja haukutaan nainen! Voi perkle oikeasti, kantakaa vastuu omasta elämästänne ja valinnoistanne, niin miehet kun naisetkin, ja etsikää joskus syylistä ihan vaan peilistä.

Kuka nainen haluaa lapsen jonkun puolitutun kanssa? Minimi elarit? Ihan vinkkinä, niillä ei kukaan elätä lasta.

No hyvin,hyvin tunnevammainen ja yksinkertainen nainen saattaa "haluta" lapsen puolitutun kanssa, mutta kyllä miehenkin kannattaa miettiä että käykö itse täysillä, jos kerran sellaiseen naisen keppinsä tökkää.Minimi elareilla pystyy kyllä elättämään lapsen ja alhaisella palkalla  tukemaan vielä vanhempiaan.Niitä joita on heikot geeninsä perinyt.

Ja elämästä kun ei koskaan tiedä, yllätyslapsi saattaakin olla vanhempiaan fiksumpi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän viisi