Tissien kasvatus neuvoja?
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaksi tapaa on olemassa: lihottaminen ja implanttioperaatio. Kokeilisin ensin tuota ekaa.
No raskaus ja imetys toimivat myös hyvin, toki hyöty katoaa imetyksen loputtua :) Samoin laihtuessa lihomisen hyöty häviää.
Yllytit juuri tietämättäsi 14-vuotiasta hankkimaan vauvan. Onnea.
Ap
No et maininnut ikääsi, mutta siis nuo ovat ainot todelliset keinot. Toki sinun ikäiselläsi rinnat hyvinkin vielä kasvavat ilman mitään konsteja. Rintalihaksia treenaamalla voi saada myös jotain pientä aikaan.
Olet sopivan painoinen, joten tosiasiassa ei sinulla ole syytä lihottaa tai laihduttaa itseäsi. Treenaamalla kroppa kuitenkin aina paranee.
Mee kyykkää salille ja kasvata kunnon mehukas peppu. Sit ei ainakaa mitää välii millaset tissit on
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
14-vuotiaalle on vielä kolmaskin keino: aika.
Mutta oon 4 kuukauden päästä 15, ja ne on silti vasta 75a.
Ap
No minä olen jo 35 ja yleensä 75A, jos olen hieman normaalia painavampi niin sitten B. Sellaista se on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaksi tapaa on olemassa: lihottaminen ja implanttioperaatio. Kokeilisin ensin tuota ekaa.
No raskaus ja imetys toimivat myös hyvin, toki hyöty katoaa imetyksen loputtua :) Samoin laihtuessa lihomisen hyöty häviää.
Yllytit juuri tietämättäsi 14-vuotiasta hankkimaan vauvan. Onnea.
ApNo et maininnut ikääsi, mutta siis nuo ovat ainot todelliset keinot. Toki sinun ikäiselläsi rinnat hyvinkin vielä kasvavat ilman mitään konsteja. Rintalihaksia treenaamalla voi saada myös jotain pientä aikaan.
Olet sopivan painoinen, joten tosiasiassa ei sinulla ole syytä lihottaa tai laihduttaa itseäsi. Treenaamalla kroppa kuitenkin aina paranee.
Aloitan painin, judon tai nyrkkeilyn, ehkä ne tissi lihakset voimistuu siinä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Syö sisua, se kasvattaa tisua.
Voi prkl. Miksei siinä askin kyljessä ole mitään varoitusta?! Oon vuosikaudet napostellut Sisuja autoillessani, ilmankos mulla on mehevät manboobsit.
Vierailija kirjoitti:
Mee kyykkää salille ja kasvata kunnon mehukas peppu. Sit ei ainakaa mitää välii millaset tissit on
Totta.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi prkl. Miksei siinä askin kyljessä ole mitään varoitusta?! Oon vuosikaudet napostellut Sisuja autoillessani, ilmankos mulla on mehevät manboobsit.
Älä :o
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä :D
Mutta oon 4 kuukauden päästä 15, ja ne on silti vasta 75a.
Ap