Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos miehenne saa ensin orgasmin, hoitaako hän myös sen sinulle? Vai loppuuko touhu siihen?

Vierailija
17.01.2017 |

Otsikossa olikin kysymys.
Mulla loppuu mielenkiinto koko touhuun, kun miehelle sopii seksi harvoin ja sitten se on ohi niin nopeasti että minä en oleve vielä sen tajunnu alkaneenkaan. Ja siihen miehen orgasmiin loppuu koko puuha..

Mites teiilä muilla....?

Kommentit (108)

Vierailija
21/108 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitää olla ainakin yli viikon tauko edellisestä orgasmista, että huvittaa orgasmin jälkeen jatkaa enää touhuja. Sen takia pidän aina ensin huolen naisen tyytyväisyydestä.

-mies

Kyllä sen naisen saa tyytyväiseksi muillakin keinoilla kuin penetraatiolla...

Toki, mutta kun halut katoavat orgasmin myötä. Ei se naisellekaan varmaan ole kivaa, että mies vähän vastentahtoisesti ja velvollisuudentuntoisesti jatkaa naisen tyydyttämistä.

-mies

Vierailija
22/108 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies tuolla aiemmin - viikon tauko? Oletko tosissasi?

Selvennä.

-mies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/108 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus. Yleensä tahdon vain nousta ylös ja mennä suihkuun.

Vierailija
24/108 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kaks tapaa harrastaa seksiä. Ensimmäinen on yleisempi. Miehellä on kovasti haluttomuusongelmia, itse haluaisin joka päivä. Koska seksiä on niin harvoin niin en oikeastaan enää halua tyytyä tuohon kakkosvaihtoehtoon juurikaan joten se on kaikki tai ei mitään.

1. Mies antaa mulle suuseksiä ja saan orgasmin, sen jälkeen on joko peppuseksiä tai tavallista

2. Mennään suoraan tavalliseen yhdyntään ja minä en saa orgasmia

Olisi kerrassaan hienoa saada emätinorgasmi mutta en ole ainakaan vielä oppinut miten se tapahtuu.

Vierailija
25/108 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitää olla ainakin yli viikon tauko edellisestä orgasmista, että huvittaa orgasmin jälkeen jatkaa enää touhuja. Sen takia pidän aina ensin huolen naisen tyytyväisyydestä.

-mies

Toki, mutta kun halut katoavat orgasmin myötä. Ei se naisellekaan varmaan ole kivaa, että mies vähän vastentahtoisesti ja velvollisuudentuntoisesti jatkaa naisen tyydyttämistä.

-mies

Niin, mutta kyllä ne naisenkin halut aika nopeasti katoaa, jos itse ei hyödy seksistä mitään.

Vierailija
26/108 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen huolehtikoon omista orgasmeistaan. Jos ei ehdi tulla siinä ajassa kuin minä, niin ei ole minun murhe. Ei minulla ole aikaa jäädä hieromaan naista tuntitolkulla, josko nyt tänään sattuisi orgasmikin tulemaan. Jos pikajuoksija on hitaampi kuin muut, niin kuuluuko nopeampien auttaa hidastelija maaliin?

Vierailija
27/108 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka kerta hoitelen itse orgasmini yhdynnän jälkeen. Joko yksin tai miehen ollessa vieressä. Pelkkien käsien avulla en pysty tulemaan.

Vierailija
28/108 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä mies hoitelee mut ensin käsin/nuolemalla ja lähestulkoon aina saan sen jälkeen myös yhdynnässä.

Jos jostain syystä en saa , niin mies hoitelee kyllä vielä lopuksi mutkin.

Vastaavasti jos mulla rupeaa orkun jälkeen paneminen tuntuun puulta, niin hoitelen miehen käsin/suulla.

Vierailija
29/108 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastelumme ei mene kaavan mukaan. Joskus mies sormettaa ja nuolee minulle ensin orgasmin, sitten hellää ja herkkää tai rajua yhdyntää vaihtelevissa asennoissa, usein välissä vielä taukoja ja nuolentaa puolin ja/tai toisin, taas yhdyntää. 

Joskus esileikin ja yhdynnän jälkeen vasta mies nuolee ja koskettelee minulle orgasmin.

Parasta on juuri tämä "flow" - mennään fiiliksen ja tuntemusten mukaan itseämme ja toisiamme kuunnellen. Kummankin orgasmista huolehditaan yhdessä. Joskus en saa orgasmia, useimmiten saan 1-3.

Vierailija
30/108 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyi hitto, te puhutte teidän miehistä aivan kun ne olis jotain koiria. Ällöttävää.

Ei minusta. Soggy style on ihanaa...

Soggy style on kyllä paras. Esimerkiksi Lapin lakkasoilla sumuisena syysaamuna on hyvä nussia menemään.

Vierailija
31/108 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitelee aina minut, siis ihan joka kerta. Eikä ole tarvinnut edes mitenkään "opastaa", se on ollut ihan selviö alusta asti.

Vierailija
32/108 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ikinä mies ole hoitanut loppuun joten en ole ikinä orgasmia miehen kanssa saanut. Mutta en näe tässä mitään väärää, ymmärrän kyllä että halut katoaa orgasmin jälkeen...

Vierailija
33/108 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se touhu useinmiten loppuu minun orgasmiin, mutta nainen on yleensä sitä ennen saanut muutamaan kertaan omansa.

t.mies

Vierailija
34/108 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos niin käy niin kyllä hoitaa joka kerta minullekin ja nauttii siitä, että saa tuottaa minulle nautintoa. Ja tietenkin myös toisinpäin.

Vierailija
35/108 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen mies ei nauti siitä, että nainenkin saa orgasmin??

Vierailija
36/108 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-mies

-mies

Tää on sikäli vähän hankala homma että (nyt seuraa ikävä paljastus sinulle, mies) myöskään naiselle ei yhdynnästä ole enää orgasmin jälkeen paljonkaan iloa. Eli toivoo että tulis nyt sitte nopeesti niin pääsis tästäkin. Joskus vähän sattuukin.

Toisaalta jos on kiihottunut ja jää ilman orgasmia, ei seuraava kerta huvita. Kun kerta kaikkiaan ei.

Naiset ilmeisesti yleensä salaavat tämän ei-huvittamisen miehiltään. Mut joo, näin se vaan on.

Vierailija
37/108 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet jotka eivät ymmärrä miksi olisivat vastuussa kumppaninsa orgasmista, ajatelkaapa näin: Nainen tekee ruokaa. Pienellä lisävaivalla hän tekee isomman satsin niin ette tekin saatte siitä syödä. Nainen tekee kuitenkin ruokaa vain itselleen, ja teille jää vielä nälkä. Miksi hän olisi vastuussa teidän syömisestänne? Hän on jo itse kylläinen.

Vierailija
38/108 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap: täällä ihan samanlaista, ei paljon enää kiinnosta miehen kanssa kun ei ite mitenkään hyödy siitä

Vierailija
39/108 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Loppuu siihen. niin turhauttavaa että melkein itkettää. Joskus tekisi mieli hoitaa itselle orgasmi ensin ja sitten vaan kylmästi lopettaa touhut kuin seinään.

Mies tuolla aiemmin - viikon tauko? Oletko tosissasi?

Joo sama, ei ees yritystä että tulisin, seksin jälkeen itkettää :/ itelle vaikea puhua seksistä, kättä olen yrittänyt laittaa oikeeseen paikkaan miehen tulemisen jälkeen, hetken hinkuttaa kovakouraisesti ja lopettaa. Seksin jälkeen usein miettinyt ettei seuraavaa kertaa tule, mutta silti halut on ollut niin kovat että olen unohtanut seuraavalla kerralla. Nyt ei enään ole pitkään aikaan ollut haluja muita kuin vibraattiria kohtaan, tappaa seksuaalisuuden tällainen.

Vierailija
40/108 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä takia mies on aina vastuussa molempien orgasmeista?

Ei ole varsinaisesti vastuussa, mutta sitten ei kannata ihmetellä jos kumppania ei enää kiinnosta seksi kun ei siitä itse hyödy mitään.

Saa sitä sitten ihmetellä myös toisin päin. Vaimo on ollut aina kovin vaativa petipuuhissa, mutta itse ei viitsi tehdä sen touhun eteen yhtään mitään. Eipä paljon nappaa enää.