Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos miehenne saa ensin orgasmin, hoitaako hän myös sen sinulle? Vai loppuuko touhu siihen?

Vierailija
17.01.2017 |

Otsikossa olikin kysymys.
Mulla loppuu mielenkiinto koko touhuun, kun miehelle sopii seksi harvoin ja sitten se on ohi niin nopeasti että minä en oleve vielä sen tajunnu alkaneenkaan. Ja siihen miehen orgasmiin loppuu koko puuha..

Mites teiilä muilla....?

Kommentit (108)

Vierailija
41/108 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset, oletteko kokeilleet että "hoitelette" itseänne samalla kun mies panee? Meillä ainakin toimii aika hyvin näin. Tietty riippuu miten kukakin tulee helpoiten.

Vierailija
42/108 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meinas välillä ruveta uunoksi eli lopettaa siihen kun hänelle tulee. Ilmoitin että jos mulle ei tule, ei seuraava kerta huvita sitten ikinä. Mitä mä tommosesta, jos ei mua hoidella loppuun. Oppi sitten kyllä. Nykyään meille tulee molemmille.

Mikä on sinun panoksesi seksissä? Olla paikalla ja vaatia yhdyntää + lisätyydyttelyitä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/108 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millainen mies ei nauti siitä, että nainenkin saa orgasmin??

Itsekäs?

Vierailija
44/108 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatuaan orkun fiksu mies vetää housut jalkaan ja hajhtuu!

Vierailija
45/108 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyrin aina antamaan vaimolle orgasmin ennen kuin itse tulen. Vaimoa ei vain juurikaan seksi enää kiinnosta ja sitten kummastelee, kun kieltäydyn nykyään säälipillusta.

Vierailija
46/108 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet jotka eivät ymmärrä miksi olisivat vastuussa kumppaninsa orgasmista, ajatelkaapa näin: Nainen tekee ruokaa. Pienellä lisävaivalla hän tekee isomman satsin niin ette tekin saatte siitä syödä. Nainen tekee kuitenkin ruokaa vain itselleen, ja teille jää vielä nälkä. Miksi hän olisi vastuussa teidän syömisestänne? Hän on jo itse kylläinen.

Juu. Tai miksi naisenkaan pitäisi jatkaa seksiä vielä oman orgasminsa jälkeen silloin kun hän tulee ensin? Hoidelkoon mies itseään sillä aikaa kun nainen lähtee lukemaan uutisia. Vai?

Vierailija
47/108 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on taas tätä naisten määräilyä - nyt myös makkarissa, aargh! Vetäkää dildolla itse loput!

Vierailija
48/108 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailin taannoin säännöllisen epäsäännöllisesti miestä jolle oma orgasmi oli sivuseikka. Yhteisillä viikonloppu reissuillakin mies hoiteli mulle orgasmeja pitkin päivää (saan siis aika helposti yhdynnässä) ja vasta viimeisenä päivänä laukesi itse. Minua asia vaivasi alussa kovasti ja äidyin sitä oikein ihmettelemään, mut mies selitti et hänelle seksissä on tärkeintä saada nainen nauttimaan täysillä ja että kyllä hän nauttii myös, vaikkei laukeakaan.

Vierailija
49/108 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on taas tätä naisten määräilyä - nyt myös makkarissa, aargh! Vetäkää dildolla itse loput!

Mihin siinä sitä miestä sitten alunalkaenkaan tarvitsee? Ei mihinkään. Voin vetää koko setin dildolla, ongelma ratkaistu.

Vierailija
50/108 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä saan aina ensin. Ihan outo tilanne siis meillä.

Vierailija
51/108 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä saan aina ensin. Ihan outo tilanne siis meillä.

Meilläkin MINÄ saa!

Vierailija
52/108 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mun mies saa mua tulemaan.

Vierailija
53/108 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko jollain oikeesti mies joka jättää homman siihen? Käsittämätöntä. Miksi edes annatte sellaiselle? Vai onko nää just niitä urpoja jotka valittaa kun nainen pihtaa? No daa, raksuttaako yhtään miksi?

Vierailija
54/108 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mun mies saa mua tulemaan.

Kakkosessa ei oo klittaa!!!

Vierailija
55/108 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitää olla ainakin yli viikon tauko edellisestä orgasmista, että huvittaa orgasmin jälkeen jatkaa enää touhuja. Sen takia pidän aina ensin huolen naisen tyytyväisyydestä.

-mies

Kyllä sen naisen saa tyytyväiseksi muillakin keinoilla kuin penetraatiolla...

Toki, mutta kun halut katoavat orgasmin myötä. Ei se naisellekaan varmaan ole kivaa, että mies vähän vastentahtoisesti ja velvollisuudentuntoisesti jatkaa naisen tyydyttämistä.

-mies

Niin, mutta kyllä ne naisenkin halut aika nopeasti katoaa, jos itse ei hyödy seksistä mitään.

Nainenhan ei voi osallistua tyydytykseensä mitenkään?

Vierailija
56/108 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen huolehtikoon omista orgasmeistaan. Jos ei ehdi tulla siinä ajassa kuin minä, niin ei ole minun murhe. Ei minulla ole aikaa jäädä hieromaan naista tuntitolkulla, josko nyt tänään sattuisi orgasmikin tulemaan. Jos pikajuoksija on hitaampi kuin muut, niin kuuluuko nopeampien auttaa hidastelija maaliin?

Aika erikoinen ajattelutapa, meillä ainakin seksi on kahden ihmisen halua tuottaa mielihyvää itselle ja kumppanille. Vaikea kuvitella tilannetta että poikaystäväni lauettuaan jättäisi mut ilman. Sitä tosin sattuu harvoin, esileikkimme ovat siinä määrin kiihottavia, että laukean usein jo muutamalla kielen lipaisulla. Poikaystäväni osaa lukea mua kuin avointa kirjaa ja tietää milloin kannattaa lähestyä siinä mielessä, niinä harvoina päivinä kun ei just nyt nappaa, niin saan hellyyttä ja läheisyyttä ilman tarkoitusta saada multa seksiä.

Vierailija
57/108 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei saa yhdynnässä niin kannattaa itse avittaa kädellä. Ihan vinkkinä. Harva saa pelkän emätinorgasmin

Vierailija
58/108 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies hoitaa AINA minut eka. Aina.

N22

Vierailija
59/108 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies nauttii kun minä nautin. Saan joko ennen varsinaista yhdyntää tai sitten yhdynnän jälkeen, kun mies on tullut ensin. Me molemmat pidämme samoista asioista seksin saralla, joten petipuuhat toimii paremmin kuin hyvin. :)

Vierailija
60/108 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos nainen ei saa orgasmia vaikka mitä tekisi? Siis ei ole ikinä saanut edes omilla käsillään? Pitääkö sitä pillua nuolla ja räplätä niin kauan että kuolee nälkään/janoon?