Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos miehenne saa ensin orgasmin, hoitaako hän myös sen sinulle? Vai loppuuko touhu siihen?

Vierailija
17.01.2017 |

Otsikossa olikin kysymys.
Mulla loppuu mielenkiinto koko touhuun, kun miehelle sopii seksi harvoin ja sitten se on ohi niin nopeasti että minä en oleve vielä sen tajunnu alkaneenkaan. Ja siihen miehen orgasmiin loppuu koko puuha..

Mites teiilä muilla....?

Kommentit (108)

Vierailija
101/108 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
102/108 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No meillä menee niin, että mä ehdin saada ainakin 3-5 kertaa ennen miestä, joten ei tarvi miettiä tällaista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/108 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina olen halunnut hoitaa naisen loppuun käsin tai suulla, mutta usein ei kuulemma "ole tarvinnut" :(

Vierailija
104/108 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hehe, mulla kävi pari päivää sitten hassusti, kun oli lasti aika herkässä. Aistin, että vaimo on saamassa kohta orgasminsa, mutta huomasin, että en pysty pidättelemään omaani niin kauaa. Hän oli päällä ja minä alla, joten laukesin siinä sitten ja yritin olla niin kuin orgasmi ei olisi vielä niin lähellä, koska tiesin, että vaimollani ei kestä enää minuuttia kauempaa. Ja hieman alle minuutissa hän sitten sai oman orgasminsa, eikä huomannut, että olin itse saanut lähes minuuttia aiemmin jo omani. Kyllä piti huulta purra, että pystyin olemaan ihan pokkana siinä alla, kun tuo vehje meinaa miehillä olla aika tuntoherkkä orgasmin jälkeen. Kauhean naurut sitten, kun kysyin, että huomasiko että tulin jo melkein minuuttia aiemmin. :D

Vierailija
105/108 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei saa yhdynnässä niin kannattaa itse avittaa kädellä. Ihan vinkkinä. Harva saa pelkän emätinorgasmin

Suosittelen samaa. Ainut tapa mulle tässä suhteessa saada orgasmi miehen kanssa, kun en saa pelkällä panemisella eikä mies tykkää suuseksistä eikä vibraattoreista.

Vierailija
106/108 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai. Onhan nainenkin huomioitava, hyväilyjä ja suuseksiä siihenasti kun alkaa huohottamaan. Silloin tiedän että on ottavainen. m

Vierailija
107/108 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi loppuu siihen. :( Pari kertaa oon ollu niiiin lähellä laukeamista ja siltikään mies ei ole ollut halukas hoitelemaan minua loppuun. Yhden kerran kosketteli hiukan, kun huomasi minun hänen lauettuaan koskettelevan itseäni, mutta lopetti silloinkin kesken koska "käteen sattuu". :(

Viimeiset kerrat on menny niin, että esileikki on jääny hyvin lyhyeksi, viimeksi esim. annoin hänelle suuseksiä ja sitten hän kehotti minua tulemaan päälle, en saanut itse mitään koskettelua. Siitä, kun olen itse saanut suuseksiä, on ikuisuus. Itse haluaisin vähintään 10 minuutin esileikin, mieluummin vaikka vartin ja niin, että kumpikin saa tasapuolisesti suuseksiä ym.

Ei auta, ku ottaa asia puheeksi. Musta tuntuu, et mies on luovuttanu sen suhteen, että saisin orgasmin, eikä jaksa edes yrittää enää. :(

Vierailija
108/108 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksanut lukea kuin ensimäisen ja viimeisen sivun, mutta eiköhän se näin ole, että valtaosalla miehistä (varmaan yli 90%) loppuu mielenkiinto naiseen orgasmin jälkeen ihan täysin. Toki, jos tilanne ja/tai nainen on riittävän kiihottava, onnistuu seksin jatkaminen laukeamisen jälkeenkin.

Asia on varmaan kehittynyt tällaiseksi ihan evoluution myötä. Kaikki naisethan olisi nussittu kuoliaaksi aikoinaan jos miehen laukeaminen ei vaikuttaisi miehen haluihin! Näin ollen, mies joka on jättänyt naisen rauhaan laukeamisensa jälkeen on todennäköisemmin saanut jälkeläisiä.

Kaikki naiseni ovat kyllä ymmärtäneet ja luultavasti myös tienneet, ettei homma jatku enää jos mies  sattuu laukeamaan liian aikaisin(ennen naista). Ja olenkin pohtinut, että miten naiset ovat saaneet tietoonsa sen, että miehille nyt vain käy näin? Kerrotaanko se esim. koulussa, vai tuleeko tieto kaverilta, mieheltä, tms.? Keskustelupalstoja lukiessani ole kyllä törmännyt naisiin, jotka tätä eivät ole tienneet. Tosin tänä päivänä tietoa on helppo saada, jos vertaa nuoruuteeni jolloin kukaan ei edes ollut kuullut internetistä, mutta silloinkin asia on ollut naisten, jo 15 vuotiaiden tiedossa!

Mistä te naiset olete sen tiedon saaneet??!!