Jos miehenne saa ensin orgasmin, hoitaako hän myös sen sinulle? Vai loppuuko touhu siihen?
Otsikossa olikin kysymys.
Mulla loppuu mielenkiinto koko touhuun, kun miehelle sopii seksi harvoin ja sitten se on ohi niin nopeasti että minä en oleve vielä sen tajunnu alkaneenkaan. Ja siihen miehen orgasmiin loppuu koko puuha..
Mites teiilä muilla....?
Kommentit (108)
Onko siis miten yleistä ettei nainen saa orgasmia yhdynnässä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitää olla ainakin yli viikon tauko edellisestä orgasmista, että huvittaa orgasmin jälkeen jatkaa enää touhuja. Sen takia pidän aina ensin huolen naisen tyytyväisyydestä.
-miesKyllä sen naisen saa tyytyväiseksi muillakin keinoilla kuin penetraatiolla...
Toki, mutta kun halut katoavat orgasmin myötä. Ei se naisellekaan varmaan ole kivaa, että mies vähän vastentahtoisesti ja velvollisuudentuntoisesti jatkaa naisen tyydyttämistä.
-miesTää on sikäli vähän hankala homma että (nyt seuraa ikävä paljastus sinulle, mies) myöskään naiselle ei yhdynnästä ole enää orgasmin jälkeen paljonkaan iloa. Eli toivoo että tulis nyt sitte nopeesti niin pääsis tästäkin. Joskus vähän sattuukin.
Toisaalta jos on kiihottunut ja jää ilman orgasmia, ei seuraava kerta huvita. Kun kerta kaikkiaan ei.
Naiset ilmeisesti yleensä salaavat tämän ei-huvittamisen miehiltään. Mut joo, näin se vaan on.
News flash, suurelle osalle naisista yhdyntä on tärkeää ja nautinnollista.
Ihmettelen teitä klitoriksen räpeltäjät, että miksi ette ole lesboja jos yhdyntä on elämässänne täysin merkityksetön asia?
Vierailija kirjoitti:
Entä jos nainen ei saa orgasmia vaikka mitä tekisi? Siis ei ole ikinä saanut edes omilla käsillään? Pitääkö sitä pillua nuolla ja räplätä niin kauan että kuolee nälkään/janoon?
Orgasmin voi opetella saamaan. itsekin opettelin. Mutta vastuu siitä on ensisijassa naisella, hänen täytyy tietää miten orkun saa. Sitten voi vasta kertoa sen miehelle. Ei voi olettaa että mies osaa asian jota nainen ei itsekään osaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitää olla ainakin yli viikon tauko edellisestä orgasmista, että huvittaa orgasmin jälkeen jatkaa enää touhuja. Sen takia pidän aina ensin huolen naisen tyytyväisyydestä.
-miesKyllä sen naisen saa tyytyväiseksi muillakin keinoilla kuin penetraatiolla...
Toki, mutta kun halut katoavat orgasmin myötä. Ei se naisellekaan varmaan ole kivaa, että mies vähän vastentahtoisesti ja velvollisuudentuntoisesti jatkaa naisen tyydyttämistä.
-miesTää on sikäli vähän hankala homma että (nyt seuraa ikävä paljastus sinulle, mies) myöskään naiselle ei yhdynnästä ole enää orgasmin jälkeen paljonkaan iloa. Eli toivoo että tulis nyt sitte nopeesti niin pääsis tästäkin. Joskus vähän sattuukin.
Toisaalta jos on kiihottunut ja jää ilman orgasmia, ei seuraava kerta huvita. Kun kerta kaikkiaan ei.
Naiset ilmeisesti yleensä salaavat tämän ei-huvittamisen miehiltään. Mut joo, näin se vaan on.News flash, suurelle osalle naisista yhdyntä on tärkeää ja nautinnollista.
Ihmettelen teitä klitoriksen räpeltäjät, että miksi ette ole lesboja jos yhdyntä on elämässänne täysin merkityksetön asia?
:D oletko tosissasi...? Miten voisin olla lesbo jos ihastun vain miehiin ja kiihotun vain miehistä? Siis mitä.. Oletko jotenkin vajaa..?
Orgasmin jälkeen tulee surgasmi. Eli touhut loppuu siltä erää siihen. Näin se vaan menee.
Liekö pitkän parisuhteen salaisuus mutta me lauetaan lähes aina yhtä aikaa.
Kyllä jokainen on ensisijaisesti vastuussa omasta orgasmistaan. Parin kanssa pitää jutella ja kertoa että mitä seksiltä haluaa, ei se kumppani ole mikään ajatustenlukija.
Mulla menee sillai et panen,tulen,nukun ja sit taas ens kerralla panen.Jos en samalta saa joutuu vaihtaa uus akka ajoon. ; )
Vierailija kirjoitti:
Onko siis miten yleistä ettei nainen saa orgasmia yhdynnässä?
No minä en ole koskaan saanut mut eipä tuo haittaa. Tykkään enemmän halailusta ja lähellä olosta kuin aktista. Mies ei tykkää nuolla ja itseäkin se lähinnä kutittaa ja naurattaa. Hyviä miehiä teillä on kun jaksavat huolehtia teidän nautinnosta myös.
Mulle jäis kyllä huono fiilis tollasesta!
Mikään maailmassa ei oo parempaa kun katsoa naisen nauttivan.
Sinkku olen eli nää on sinällään "tunteettomia" tapauksia...
Joskus kun nainen jää esim viikonlopuksi niin monesti itsellä loppuu kunto, eli sitten hoidellaan muuten kuin sillä nakilla. Pääasia että Hän on tyytyväinen lähtiessään.
Nykyinen pano yrittää joskus, mutta harvemmin onnistuu. Oma orgasmi vaikuttaa olevan hänelle tärkeämpi ja minua hoitelee velvollisuudentunnosta vähän sinnepäin. Ihme kyllä en juuri nauti siitä, että nyt olisi minun tehtäväni laueta mahdollisimman pian niin päästään itse asiaan eli penetraatioon. Tykkään kyllä antaa suuseksiä ja olla päällä jne., mutta mielestäni hyvään seksiin kuuluu tasapuolisesti toiselle nautinnon antaminen nauttiminen. En pidä siitä, että ajattelen miehen olevan minulle 'velkaa' orgasmeja, mutta ärsyttää, ettei toisella tunnu olevan halua edes tutustua asiaan, esimerkiksi että MITEN. Eipä olla näissä merkeissä tapailtu viikkoihin, eikä minulla ole suuremmin haluakaan :D
Mun mielestä on jotenkin koomista tuo, että miehen pitäisi hoidella nainen vaikka mies olisi jo itse tullut..
Eihän se meidän miesten vika ole, jos te naiset ette saa tussuanne kosteiksi ajallaan, ettekä saa orkkua vaikka teitä kuinka räpeltäis.
Jos taasen mä alan naistani hyväilemään aluksi ja koitan saada naiselle orkun, siinä menee aikaa yleensä ihan hitosti ja se taasen laskee omaa kiihotustani. En jaksa pysyä kiihottuneena kovin pitkään samalla kun rämpytän naisen klittaa tai hieron tissejä tai mitä ikinä teenkään. Huoh. Tykkään siitä kyllä mutta ei vaan jaksa loputtomiin...
Sitten kun se nainen vihdoin tulee, niin sitten pitäs saada itekin ja tässä vaiheessa on jo suurimmat himot laantuneet ja muutenkin väsähtäny olo.
Naiset vaatii ihan jumalattoman pitkiä esileikkejä ja kuvittelevat jostain syystä, että miehet jaksaa sellasta. Vähän aikaa joo mutta kyllä sitä tosi mies haluaa päästä jo oikeisiin hommiin.
Ette te naiset ole niin ihmeellisiä, että teitä jaksaa hyväillä tunti tolkulla, vaikka te niin kuvittelettekin olevanne jotenkin ainutlaatuisia. Vaikka siitä pidänkin, niin kohtuus kaikessa. Se itse yhdyntä on miehille se "juttu".
Vierailija kirjoitti:
Onko jollain oikeesti mies joka jättää homman siihen? Käsittämätöntä. Miksi edes annatte sellaiselle? Vai onko nää just niitä urpoja jotka valittaa kun nainen pihtaa? No daa, raksuttaako yhtään miksi?
Minä olen ostanut vaikka mitä leluja, jotta vaimo saisi enemmän seksistä irti. Ja lämmittelen häntä paljon ennen itse yhdyntää ja hoitelen hänelle orgasmin aina. Mutta silti ei kiinnosta. Pariterapiassa vain totesi, että ei nyt mitenkään koe tarvetta seksille. Voi kumpa tämän olisi tiennyt aikanaan...
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä on jotenkin koomista tuo, että miehen pitäisi hoidella nainen vaikka mies olisi jo itse tullut..
Eihän se meidän miesten vika ole, jos te naiset ette saa tussuanne kosteiksi ajallaan, ettekä saa orkkua vaikka teitä kuinka räpeltäis.
Jos taasen mä alan naistani hyväilemään aluksi ja koitan saada naiselle orkun, siinä menee aikaa yleensä ihan hitosti ja se taasen laskee omaa kiihotustani. En jaksa pysyä kiihottuneena kovin pitkään samalla kun rämpytän naisen klittaa tai hieron tissejä tai mitä ikinä teenkään. Huoh. Tykkään siitä kyllä mutta ei vaan jaksa loputtomiin...
Sitten kun se nainen vihdoin tulee, niin sitten pitäs saada itekin ja tässä vaiheessa on jo suurimmat himot laantuneet ja muutenkin väsähtäny olo.
Naiset vaatii ihan jumalattoman pitkiä esileikkejä ja kuvittelevat jostain syystä, että miehet jaksaa sellasta. Vähän aikaa joo mutta kyllä sitä tosi mies haluaa päästä jo oikeisiin hommiin.
Ette te naiset ole niin ihmeellisiä, että teitä jaksaa hyväillä tunti tolkulla, vaikka te niin kuvittelettekin olevanne jotenkin ainutlaatuisia. Vaikka siitä pidänkin, niin kohtuus kaikessa. Se itse yhdyntä on miehille se "juttu".
Et vissiin saa seksiä kovin useasti tai ainakaan samalta naiselta? :D Kuulostat kamalalta petikumppanilta.
Mulle jäis kyllä huono fiilis tollasesta!
Mikään maailmassa ei oo parempaa kun katsoa naisen nauttivan.
Sinkku olen eli nää on sinällään "tunteettomia" tapauksia...
Joskus kun nainen jää esim viikonlopuksi niin monesti itsellä loppuu kunto, eli sitten hoidellaan muuten kuin sillä nakilla. Pääasia että Hän on tyytyväinen lähtiessään.
Saan varmasti paljon alapeukkuja, mutta onneksi myös orgasmeja. :D Olen ehtinyt laueta yleensä vähintään 3-5 kertaa ennen kuin mieheni tulee. Joskus tuo lukema lähentelee melkein kymmentä. Olen todella herkkä ja saan alle parissa minuutissa asennossa kuin asennossa, panemalla, nuolemalla, sormipelillä jne.
Jokainen vastaa omista orgasmeistaan.
Vierailija kirjoitti:
Meitä on aika moneen junaan. Ilmeisesti sinä et ole kovinkaan hyvä noissa lämmittelyissä. Vaimo suostuu enää harvakseltaan seksiin, mutta ei siinä kauaa mene kun hän saa. Ja kyllä minä ainakin nautin ja kiihotun kun vaimoni saa.
Tykkään antaa suuseksiä, mutta vaimon orgasmi aina hieman pelottaa, kun hän puristaa siinä kohtaa reisillä sen verran lujaa päästä, että ohimoihin sattuu vielä seuraavankin päivänä.
Voi tietenkin, mutta jos mies tulee esim minuutissa, niin ei siinä välttämättä ehdi saada vaikka avittaisi itsekkin samalla.