Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset ! Tykkäättekö kilpapyöräilevistä miehistä ?

16.01.2017 |

Naisille kysymys.Mitä mieltä olette kilpapyöräilevistä miehistä ? Onko se teidän mielestä seksikästä vai aivan järjetöntä touhua ? Mitä mieltä olette urheilevista miehistä ? Itse ajan vuodessa yli 10 000km kilpapyörällä.Tarkkaa ikääni en sano mutta 20-25 ;) Kesäisin varsinkin keski-ikäiset miehet valtaavat kadut kilpapyörillä.Mitä ajatuksia he naisissa herättävät ? On joukossa myös meitä nuorempia ;) Naiset jos vastaatte,kertokaa myös ikänne ( jos haluatte hah :D )

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hehe, olen alalla töissä ja tuota noin.. Kyllähän niihin succiksiin tottuu, mut hei, maastopyöräilijät, tai oikeammin enska- ja dh-äijät on paljon hottiksempia ku spändex-pojat. Juurikin tuo, että maastomiehillä on usein vähän enemmän lihasta luun päällä, rennompi asenne kaikkeen, eikä sitä perkeleen maantieveiviä olla kokoajan kiillottamassa ja hyväilemässä. "Jaa, kato rapaa ja kunnon skraidu. No, ei tullu rakennevaurioita, teippiä päälle, ja uudestaan menoks." on paljon kiinnostavampi asenne kuin monen roadien bike shinen suihkuttelut ja grammojen poisviilaukset pyörästä. Puhumattakaan nyt säärikarvojen ajamisesta jne.

Vierailija
42/46 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse en ainakaan tykkää ja aina ovat liikenteessä tiellä vaikka olisi pyörätie vieressä. Pyörissä ei ole kelloja vaan meinataan ajaa koiran ja mun päälle sillon kun suvaitsevat ajaa pyörätiellä. Menkää johonkin metsään ajamaan. Ainiin ja nainen 25v.

Joo, että oikein meinaa ajaa päälle. No moniko on ajanut? Miten kävi? Taidat vaan kuvitella koko jutun! Ei kukaan tahallaan aja päälle, koska siinä kaatuu 100% varmasti itse ja käy itselle vielä pahemmin.

Ja pidä se koirasi kytkettynä ja tien reunassa, kuten laki määrää!

Voi kuule kun koira on kytkettynä ja kulkee nätisti vieressä, mutta silti nää urpot ei voi ajaa hitaasti ohi ja soittaa hyvissä ajoin kelloa. Mistä mahtaa johtua? Varmaan siitä ettei välitetä muista tiellä kulkijoista? Vai miten selität tämän? Ei kai kukaan voi olla kokoajan vilkuilemassa taakse jos sattuukin joku kaahari sieltä taas tulemaan.

Hei anteeks nyt, mut helvetistäkö minä voin pyöräilijänä tietää, kelle saa rimputtaa ja kelle ei. Ei oo pitkä aika siitä, kun joku koiranomistaja räyhäs mulle kellon käytöstä, kun pikku-Fifi säikähti ja veti fleksin solmuun ja plaaplaa. Enkä ollut edes ihan selän takana vaan vähän kauempana, hiljainen vauhti ja kevyt rimpautus. Ja nyt sulle pitäis soittaa kelloa? Vittu kun osais lukee halutessaan ajatuksia, ni vois aina tietää, et millon ja miten ketäkin pitää varottaa mistäkin asiasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä3960 kirjoitti:

Naisille kysymys.Mitä mieltä olette kilpapyöräilevistä miehistä ? Onko se teidän mielestä seksikästä vai aivan järjetöntä touhua ? Mitä mieltä olette urheilevista miehistä ? Itse ajan vuodessa yli 10 000km kilpapyörällä.Tarkkaa ikääni en sano mutta 20-25 ;) Kesäisin varsinkin keski-ikäiset miehet valtaavat kadut kilpapyörillä.Mitä ajatuksia he naisissa herättävät ? On joukossa myös meitä nuorempia ;) Naiset jos vastaatte,kertokaa myös ikänne ( jos haluatte hah :D )

Itse en ainakaan tykkää ja aina ovat liikenteessä tiellä vaikka olisi pyörätie vieressä. Pyörissä ei ole kelloja vaan meinataan ajaa koiran ja mun päälle sillon kun suvaitsevat ajaa pyörätiellä. Menkää johonkin metsään ajamaan. Ainiin ja nainen 25v.

Hmm... Jos ne ajaa pyörätiellä, niin miten ne voi ajaa sun ja sun koiras päälle? Ootteks tekin siellä pyörätiellä, sinä ja koirasi? Oisko peiliinkatsomisen paikka... 

Vierailija
44/46 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä3960 kirjoitti:

Hmm... Jos ne ajaa pyörätiellä, niin miten ne voi ajaa sun ja sun koiras päälle? Ootteks tekin siellä pyörätiellä, sinä ja koirasi? Oisko peiliinkatsomisen paikka... [/

Voi hohhoijaa kun osa on tyhmiä.. Tiesittekö että kaikilla pyörä/kävelyteillä ei ole määrätty missä kävellään ja missä pyöräillään. Facepalm

Vierailija
45/46 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, että oikein meinaa ajaa päälle. No moniko on ajanut? Miten kävi? Taidat vaan kuvitella koko jutun! Ei kukaan tahallaan aja päälle, koska siinä kaatuu 100% varmasti itse ja käy itselle vielä pahemmin.

Ja pidä se koirasi kytkettynä ja tien reunassa, kuten laki määrää!

Voi kuule kun koira on kytkettynä ja kulkee nätisti vieressä, mutta silti nää urpot ei voi ajaa hitaasti ohi ja soittaa hyvissä ajoin kelloa. Mistä mahtaa johtua? Varmaan siitä ettei välitetä muista tiellä kulkijoista? Vai miten selität tämän? Ei kai kukaan voi olla kokoajan vilkuilemassa taakse jos sattuukin joku kaahari sieltä taas tulemaan.

Hei anteeks nyt, mut helvetistäkö minä voin pyöräilijänä tietää, kelle saa rimputtaa ja kelle ei. Ei oo pitkä aika siitä, kun joku koiranomistaja räyhäs mulle kellon käytöstä, kun pikku-Fifi säikähti ja veti fleksin solmuun ja plaaplaa. Enkä ollut edes ihan selän takana vaan vähän kauempana, hiljainen vauhti ja kevyt rimpautus. Ja nyt sulle pitäis soittaa kelloa? Vittu kun osais lukee halutessaan ajatuksia, ni vois aina tietää, et millon ja miten ketäkin pitää varottaa mistäkin asiasta.

Kuules eiköhän suurin osa arvosta sitä että heille ilmotetaan että kohta vedetään täysillä ohi. Suurin osa ei oo mitään säikkyfifien ulkoiluttajia.

Vierailija
46/46 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä3960 kirjoitti:

Hmm... Jos ne ajaa pyörätiellä, niin miten ne voi ajaa sun ja sun koiras päälle? Ootteks tekin siellä pyörätiellä, sinä ja koirasi? Oisko peiliinkatsomisen paikka... [/

Voi hohhoijaa kun osa on tyhmiä.. Tiesittekö että kaikilla pyörä/kävelyteillä ei ole määrätty missä kävellään ja missä pyöräillään. Facepalm

Viel lisäys https://www.uusisuomi.fi/kotimaa/77519-pyorailijan-virhe-kavi-kalliiksi… jalankulkija saa siis kulkea vasemmalla tai oikealla näillä yhdistetyillä teillä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi seitsemän