Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset ! Tykkäättekö kilpapyöräilevistä miehistä ?

16.01.2017 |

Naisille kysymys.Mitä mieltä olette kilpapyöräilevistä miehistä ? Onko se teidän mielestä seksikästä vai aivan järjetöntä touhua ? Mitä mieltä olette urheilevista miehistä ? Itse ajan vuodessa yli 10 000km kilpapyörällä.Tarkkaa ikääni en sano mutta 20-25 ;) Kesäisin varsinkin keski-ikäiset miehet valtaavat kadut kilpapyörillä.Mitä ajatuksia he naisissa herättävät ? On joukossa myös meitä nuorempia ;) Naiset jos vastaatte,kertokaa myös ikänne ( jos haluatte hah :D )

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tasatyöntö kirjoitti:

Kiihottaako juoksu tai hiihto? Entäs crossfit? Nyt äkkiä naiset vastatkaa, että osaan valita oikean lajin.

Uinti. Ai nam niiden uimaripoikien hartiat ja lantio...!

Uimahyppy vielä parempi, siinä kun vietetään suurin osa ajasta vuoroa odottaen altaan reunalla tai suihkussa. Nam!

t: 10

Vierailija
22/46 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tasatyöntö kirjoitti:

Kiihottaako juoksu tai hiihto? Entäs crossfit? Nyt äkkiä naiset vastatkaa, että osaan valita oikean lajin.

Tämä. Minun ihastukseni ui, käy salilla ja pelaa jalkapalloa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

tasatyöntö kirjoitti:

Vierailija
24/46 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin tuo kilpapyöräily tuntuu tosikkojen ja itselleen tavoitteita asettavien pakkopullalta, missä suoritus on nautintoa tärkeämpää.

Vierailija
25/46 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin pyöräilyn kun seksi ei enää sujunut. Tunto pois ja en lauennut enää millään. Onneksi palautui lähes ennalleen muutamassa kuukaudessa. Nykyään hölkkään, uin, melon ja teen kaikenlaista monipuolisesti. Totta tuokin, ettpyöräilyaikojeni tyttöystävä valitti jatkuvasti ajankäytöstä ... ja myös seksi aiheutti närää.

M37

Vierailija
26/46 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä näköjään monen kanssa, että lajina todella epäseksikäs. Hikisenä naurettavan näköisissä makkarankuorissa pakkomielteisesti tuntikausia paahtava tyyppi ei herätä mitään haluja. Toki täytyy muistaa että juuri sama tyyppi saattaa olla sitten toisenlaisessa tilanteessa ihan yhtä ihana ja haluttava kuin kuka tahansa muu, vastasin seksikkyyteen vain kilpapyöräilyn kannalta kun sitä kysyttiin. Ei harrastuksia kannata sen perusteella valita, mistä ajattelee muiden tykkäävän, vaan seurata omia mielenkiinnon kohteitaan.

Vierailija
27/46 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta miettikää naiset kuinka hyvä kuntoisia kilpapyöräilijät yleensä ovat ? Jos mies ajaa 200km putkee niin eikö nainen pidä sitä minään ? Eikö hyvä kunto kuitenkin ole miehelle hyvä asia.Vai haluaako naiset lihavia huonokuntoisia miehiä?

Vierailija
28/46 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm123 kirjoitti:

Mutta miettikää naiset kuinka hyvä kuntoisia kilpapyöräilijät yleensä ovat ? Jos mies ajaa 200km putkee niin eikö nainen pidä sitä minään ? Eikö hyvä kunto kuitenkin ole miehelle hyvä asia.Vai haluaako naiset lihavia huonokuntoisia miehiä?

Joo, hyvä kunto on plussaa.

200 km pyöräily ei herätä mitään tunteita.

Eivät halua lihavia ja huonokuntoisia (yleistäen), mutta ei se toinen ääripää houkuttele sen enempää. Tulee tosiaan sellainen stubbi mieleen.

Vierailija
29/46 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

tasatyöntö kirjoitti:

Uinti. N39

Vierailija
30/46 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverimiehen mukaan fillarointi korreloi kylmän ja seksittömän avioliiton kanssa. Kondomiasu kuvaa hyvin hedelmätöntä elämää.

Vierailija
31/46 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä3960 kirjoitti:

Naisille kysymys.Mitä mieltä olette kilpapyöräilevistä miehistä ? Onko se teidän mielestä seksikästä vai aivan järjetöntä touhua ? Mitä mieltä olette urheilevista miehistä ? Itse ajan vuodessa yli 10 000km kilpapyörällä.Tarkkaa ikääni en sano mutta 20-25 ;) Kesäisin varsinkin keski-ikäiset miehet valtaavat kadut kilpapyörillä.Mitä ajatuksia he naisissa herättävät ? On joukossa myös meitä nuorempia ;) Naiset jos vastaatte,kertokaa myös ikänne ( jos haluatte hah :D )

Itse en ainakaan tykkää ja aina ovat liikenteessä tiellä vaikka olisi pyörätie vieressä. Pyörissä ei ole kelloja vaan meinataan ajaa koiran ja mun päälle sillon kun suvaitsevat ajaa pyörätiellä. Menkää johonkin metsään ajamaan. Ainiin ja nainen 25v.

Vierailija
32/46 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt ajatellaan esim. ammattipyöräilijöitä, niin kaikilla näyttää olevan kauniit vaimot ainakin ulkomailla.

Vierailija
33/46 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normi maantie- ja maastopyöräilijä riittää. Triathlonisti extraplussaa.

Vierailija
34/46 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sen jälkeen kun se tuli muotiin. Nykyään himopyöräilijät ovat vaaraksi itselleen ja muille tuolla liikenteessä, eivät välitä hittojakaan liikennesäännöistä ja ovat ylimielisiä mulkvisteja.

Nykyään tykkäänkin enemmän maastopyöräilijöistä, heidän harjoituskenttänsä ei ole julkisessa liikenteessä.

Vierailija
35/46 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En sen jälkeen kun se tuli muotiin. Nykyään himopyöräilijät ovat vaaraksi itselleen ja muille tuolla liikenteessä, eivät välitä hittojakaan liikennesäännöistä ja ovat ylimielisiä mulkvisteja.

Nykyään tykkäänkin enemmän maastopyöräilijöistä, heidän harjoituskenttänsä ei ole julkisessa liikenteessä.

Moni maastopyöräilijä harjoittelee myös maantiellä.

Muutenkin jos puhuu "himopyöräilijöistä" ei ymmärrä mistään mitään.

Autoilijat tappavat ihmisiä suojateillä ja ajavat päälle, eivät pyöräilijät. En ymmärrä mistä tuo viha oikein kumpuaa. Ei alle 10 kg pyörällä voi ajaa ihmisten päältä kuten yli 1000 kg autolla.

Vierailija
36/46 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No höpö höpö. Moni todellinen pyöräilijä kuuluu johonkin pyöräilyseuraan ja siellä kyllä noudatetaan liikennesääntöjä. Noin 70% auton ja pyörän välisistä risteyskolareista on vakuutusyhtiöiden mukaan autoilijan syytä, että se siitä.

Vierailija
37/46 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en ainakaan tykkää ja aina ovat liikenteessä tiellä vaikka olisi pyörätie vieressä. Pyörissä ei ole kelloja vaan meinataan ajaa koiran ja mun päälle sillon kun suvaitsevat ajaa pyörätiellä. Menkää johonkin metsään ajamaan. Ainiin ja nainen 25v.

Joo, että oikein meinaa ajaa päälle. No moniko on ajanut? Miten kävi? Taidat vaan kuvitella koko jutun! Ei kukaan tahallaan aja päälle, koska siinä kaatuu 100% varmasti itse ja käy itselle vielä pahemmin.

Ja pidä se koirasi kytkettynä ja tien reunassa, kuten laki määrää!

Vierailija
38/46 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No höpö höpö. Moni todellinen pyöräilijä kuuluu johonkin pyöräilyseuraan ja siellä kyllä noudatetaan liikennesääntöjä. Noin 70% auton ja pyörän välisistä risteyskolareista on vakuutusyhtiöiden mukaan autoilijan syytä, että se siitä.

Niin, auto saa syyt niskoihin vaikka syy olisi sekopääfillaristissa. Joka kerta kun fanaattinen fillaroija pyrähtää ohitseni nippa nappa väistämällä, tekisi mieli heittää keppi pinnojen väliin.

Kisafillaristit on ainoa ryhmä, joka 99% kuvittelee, että liikennesäännöt eivät koske heitä ja he voivat poukkoilla liikenteessä, miten huvittaa.

Harvoin näen maastopyörillä kaupungissa samaa vauhtia, kuin nopeuspyöräilijöillä. Maastossa kuitenkin on muita tärkeitä osa-alueita, kuin nopeus. Eikä pyörää ole nopeuteen suunniteltukaan.

Mutta tour de francea leikivät ovat niitä, joiden takia kaikkia pyöräilijöitä vihataan. Jopa minä vihaan näitä spandex-pellejä. He eivät aja liikenteessä huomioiden muita ja vaaratilanteita. Pyöräonnettomuuksia ei tapahdu sen enempää juuri sen takia, että KAIKKI MUUT varovat näitä skitsoja.

Vierailija
39/46 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, että oikein meinaa ajaa päälle. No moniko on ajanut? Miten kävi? Taidat vaan kuvitella koko jutun! Ei kukaan tahallaan aja päälle, koska siinä kaatuu 100% varmasti itse ja käy itselle vielä pahemmin.

Voi kuule kun koira on kytkettynä ja kulkee nätisti vieressä, mutta silti nää urpot ei voi ajaa hitaasti ohi ja soittaa hyvissä ajoin kelloa. Mistä mahtaa johtua? Varmaan siitä ettei välitetä muista tiellä kulkijoista? Vai miten selität tämän? Ei kai kukaan voi olla kokoajan vilkuilemassa taakse jos sattuukin joku kaahari sieltä taas tulemaan.

Vierailija
40/46 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainiin ja mikä laki määrää pitämään koiran tien reunassa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yksi