Listataan: mihin kaikkiin asioihin NORMAALILLA naisella kuluu rahaa, joihin miehillä ei?
Tuntuu, että perus naiseus on kalliimpaa kuin olla mies.
Esimerkiksi: minulla kuluu vessapaperia enemmän kuin miehelläni ja hän valittaa tästä. Kas vaan, me naiset kun pyyhimme itsemme joka vessakäynnillä. Sitten nämä helevetin menkat. Tarvitsen aika paljon suojia ja tampooneja, on runsaat kuukautiset jne. Perus meikki, maksaahan nekin. Enkä siis tarkoita, että täytyy shoppailla joka kuukausi sadoilla euroilla, mutta on se minulle välttämättömyyshyödyke silti. En voi mennä ihan au naturel töihin, koska minua pidettäisiin ihan friikkinä. Asiakaspalveluhommissa työhön vaan nyt kuuluu olla siistin näköinen. Ja tähän liittyy myös se, että siistejä vaatteita on ostettava säännöllisesti.
Miehen mielestä minulle kuuluu myös kaikki pesuaineostokset ym., koska minähän ne tiskit ja pyykit pesen, lattiat ja muut.
Kommentit (42)
Kuka normaali mies kyttää naisensa käyttämän vessapaperin määrää? Tai laskeskelee pesuaineiden kulutusta? 😝
Esim. ehkäisy on yhteinen asia, joten gynekologikäyntien ja ehkäisyvälinehankintojen kulut puoliksi. Niihin menee oikeasti rahaa, ei vessapaperpaloihin tai pesuainetippoihin.
Musta tuntuu että meidän asunto on vaan täynnä mun tavaroita. Sellaista mitä mä omistan, jota mies ei tarvii on ainakin käsilaukut, mekot, hameet, sukkahousut, korkokengät, meikit, hiustenhoito- ja kampaustuotteet, kaikenlaisia vempaimia kuten hiustenkuivaaja, kiharrin, suoristusrauta, epilaattori jalkaraspi, tamponit, siteet, pikkuhousunsuojat jne. Mulla myös sairauksia, joten lääkkeitä löytyy joka lähtöön. Ai niin ja hiusvärit, tekokynnet, tekoripset, rintaliivit, korut jne. Loput taitaa olla "yhteisiä" (eli mun ostamia) tarvejuttuja tai harrastusjuttuja. Tietysti mulla on myös mennyt rahaa sisustamiseen. Miestä kun se ei kiinnosta. Kun muutettiin yhteen niin otettiin mun huonekalut. Mies asui kaverillaan eikä omistanut mitään kun ex-eukko vei kaiken erossa.