Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi pitkä tukka näyttää naisilla paremmalta kuin lyhyt?

Vierailija
16.01.2017 |

Lyhyt nuorentaa ainakin miestä, joten miksei naista? Naisessa nuoruus on erityisen vetoavaa miehiin.

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katson joka ikinen aamu metrossa niitä tätejä jotk yrittävät vielä naista muistuttaa ja joilla on miestukka. Kuinka paljon paremman näköisiä olisivat nekin tädit jos antaisivat hiukset kasvaa edes korvien tasolle tai hartiatasosta puhumattakaan. Eikä niillä kaikilla ole ohuen näköinen tukka. Että siksi olisi leikattu. Mistä ihmeestä lyhyen tämä tukan leikkausvimma tulee? Miksi?

Helpompi tappelussa, vastustaja ei saa otetta = tappelutukka.

Vierailija
42/42 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On paljon keski-ikäisiä naisia, joille lyhyt tukka sopii ja sitten ei. Paljon on kiinni kasvonpiirteistä ja ylipäätään naisen olemuksesta.

Itselläni lyhyet hiukset ovat kamalat. Olin ehkä 24-v, kun ekan kerran leikkasin hiukset "poikatukaksi". Mieheksi minua luultiin ja esimerkiksi diskossa tanssiin hakija saattoi suoraan kysyä, että olenhan varmasti nainen. Nyt samaisessa tukkamallissa luultaisiin taatusti ukon körmyksi.

Mutta ei mulle sovi mikään harteille ulottuva kampaus myöskään. Eipä tuo tukka tosin siihen mittaan enää kasvaisikaan. Jos kasvaisi, olisin jonkinlainen irvikuva teini-ikäisestä itsestäni.

Oma ratkaisuni on joko se kevyesti kerrostettu polkka tai puolipitkä letti, joka saa nutturalle. Ei mahda mitään. Ilmeisesti muista varsin tylsää.

Värin pitää olla hyvin lähellä omaa hiusväriä ja mieluiten ohuina vaalennusraitoina. Ei mitään räväkkää punaista tai violettia. Tylsää muista.

Uusia haasteita asettaa voimallisesti ohentunut hius. Otsatukka on jatkossa poissuljettu, kun alkaa sisäkumi paistaa.

Että revitääns näistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla