Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen nuori vähävarainen mies ja maksan naiselle mielelläni, mutta

Vierailija
16.01.2017 |

on tiettyjä asioita elämässä joissa ei vallitse tasa-arvo, vaan nainen joutuu tekemään enemmän kuin minä.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

VIELÄKIN tätä saman jauhamista?? Käsi ylös kaikki naiset, joiden suhtautuminen treffeillä maksamiseen on muuttunut tämän jankutuksen ansiosta!

Mun käsitykseni miehistä on muuttunut. Nimittäin huonompaan suuntaan.

Ja naiset ovat täällä käyttäytyneet tosi hyvin? Ei yhtään haukuttu miehiä aiheettomasti?

Vierailija
22/34 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päivällä puhuttiin treffeillä maksamisesta (=maksetaan kahvilalle tai ravintolalle), nyt on siirrytty jo naiselle maksamiseen. Muutenko et saa naisia treffeille kuin maksamalla heille?

Oletpa nokkela

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helvetti että nää on ahdistavia ketjuja.

Ei kyllä pitäisi lukea mitään keskustelupalstoja.

Ainoastaan Harry Potter ketju on tällä hetkellä oikeasti miellyttävä ketju. Kaikki muu on jotenkin niin kauheaa.

Miksi te olette niin vihaisia?

Vierailija
24/34 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helvetti että nää on ahdistavia ketjuja.

Ei kyllä pitäisi lukea mitään keskustelupalstoja.

Ainoastaan Harry Potter ketju on tällä hetkellä oikeasti miellyttävä ketju. Kaikki muu on jotenkin niin kauheaa.

Miksi te olette niin vihaisia?

Koska se on tullut selväksi että mies joka toivoo että molemmat maksavat osansa on surkea pihi runkkari johon kukaan nainen ei suostu koskemaan. Niin arvaa onko enää sympatiaa näitä tällaisia sanoja latelevia akkoja kohtaan? Näinkö ne vittu puhuisivat omille pojilleen, jos he sanoisivat että haluavat tasajaon treffeillä? Toivottavasti eivät.

Vierailija
25/34 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP on vanhanajan herrasmies ja naiset pillittää :D :D :D

Vanhanajan herrasmiehillä oli kotiapulaiset tai enemmänkin palvelusväkeä. Potentiaalista puolisoa ei todellakaan laitettu tiskaamaan. Eikä vaimokaan välttämättä tiskannut ikinä, koska kotiapulaisia oli jopa ihan keskiluokalla.

Vierailija
26/34 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittu nää mitään miehiä on, jotka täällä rääkyvät milloin mitäkin elämän ja naisten pahuutta.

Lapsen tasolle jääneitä, narsistisia ja surkeita umpiluupäisiä olioita. 

Vierailija
27/34 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

VIELÄKIN tätä saman jauhamista?? Käsi ylös kaikki naiset, joiden suhtautuminen treffeillä maksamiseen on muuttunut tämän jankutuksen ansiosta!

*käsi ylös* Olen päättänyt että kummankaan ei tarvitse maksaa treffeillä, koska en mene niille ollenkaan. Pitäkää tunkkinne.

Vierailija
28/34 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vittu nää mitään miehiä on, jotka täällä rääkyvät milloin mitäkin elämän ja naisten pahuutta.

Lapsen tasolle jääneitä, narsistisia ja surkeita umpiluupäisiä olioita. 

Mä voin ainakin käsi sydämellä sanoa, etten ole täällä yhtään naista haukkunut saati huoritellut ja sanonut mielipiteeni ihan asiallisesti, mutta itse olen saanut haukkuja yllinkyllin ihan alta riman. Niin voit miettiä että kuka täällä vastaa kuvaustasi ja kuka ei. Nyt katse peiliin.

Vierailija
29/34 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi edes pitää mennä maksullisille treffeille? Me tapasimme mieheni kanssa aina ilmaisen tekemisen puitteissa (kalastus, metsässä samoilu yms.). 

Vierailija
30/34 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi noin paljon alapeukkua? Alapeukku tarkoittaa käytännössä sitä, että nainen haluaa mieheltä erityispanostusta naiseen, mutta naisen ei mielestään tarvitse millään alueella panostaa itse.

Vierailija
31/34 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi joutuu?

Ja harva nainen ryhtyy sellaiseen suhteeseen, jossa ei vallitse tasa-arvo.

Mitä pahaa siinä on? Sehän tasoittaa puntit. Nainen tekemässä naisten juttuja on seksikästä miehen silmissä. Naisen pitäisi tehdä niitä ilomielin eikä valittaa. Mm. tiskaaminen. Enkä nyt tarkoita etten itse koskaan tiskaisi, mutta nainen saa hoitaa suurimman osan.

Mitä nainen tästä hyötyisi? Hän tekee suurimman osan hommista kun ukko makaa reporankana sohvalla, Ei kovin houkutteleva diili.

No jos puhutaan treffeistä, niin minä olen tyypillisesti lähestynyt naista, maksanut treffit ja toiminut kuin herrasmies. Nainen sitten treffien päätteeksi on naisellinen ja hoitaa siisteyteen liittyvät askareet, jos olemme jomman kumman kämpällä. Parisuhteessa tyypillisesti tienaan paremmin kuin nainen, hemmottelen naista, teen miesten työt, otan miehisen vastuun päätöksistä... kun taas nainen hoitaa naiselle kuuluvia asioita. Reilu peli.

Musta tuu kuulostaa just hyvältä! Paitsi mitä tarkoittaa "miehinen vastuu päätöksistä"? Mielelläni yhdessä tekisin ainakin isoimmat päätökset. -Nainen

Vierailija
32/34 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi joutuu?

Mitä pahaa siinä on? Sehän tasoittaa puntit. Nainen tekemässä naisten juttuja on seksikästä miehen silmissä. Naisen pitäisi tehdä niitä ilomielin eikä valittaa. Mm. tiskaaminen. Enkä nyt tarkoita etten itse koskaan tiskaisi, mutta nainen saa hoitaa suurimman osan.

Mitä nainen tästä hyötyisi? Hän tekee suurimman osan hommista kun ukko makaa reporankana sohvalla, Ei kovin houkutteleva diili.

No jos puhutaan treffeistä, niin minä olen tyypillisesti lähestynyt naista, maksanut treffit ja toiminut kuin herrasmies. Nainen sitten treffien päätteeksi on naisellinen ja hoitaa siisteyteen liittyvät askareet, jos olemme jomman kumman kämpällä. Parisuhteessa tyypillisesti tienaan paremmin kuin nainen, hemmottelen naista, teen miesten työt, otan miehisen vastuun päätöksistä... kun taas nainen hoitaa naiselle kuuluvia asioita. Reilu peli.

Näin se toimii.

Paitsi - mikä hiton "otan miehisen vastuun päätöksistä"????? Kyllä naiset hienosti pärjää ilman että mies määrää asioista jonkun hiton pippeöin perusteella.

Vierailija
33/34 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi joutuu?

Musta tuu kuulostaa just hyvältä! Paitsi mitä tarkoittaa "miehinen vastuu päätöksistä"? Mielelläni yhdessä tekisin ainakin isoimmat päätökset. -Nainen

Halutessasi saat vain olla ja minä hemmottelen ja vien sinua paikkoihin. Voit rentoutua ja istua matkustajan penkillä, niin sanotusti.

ap

Vierailija
34/34 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi joutuu?

Halutessasi saat vain olla ja minä hemmottelen ja vien sinua paikkoihin. Voit rentoutua ja istua matkustajan penkillä, niin sanotusti.

ap

Just hyvältä kuulostaa.