Olen nuori vähävarainen mies ja maksan naiselle mielelläni, mutta
on tiettyjä asioita elämässä joissa ei vallitse tasa-arvo, vaan nainen joutuu tekemään enemmän kuin minä.
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Miksi joutuu?
Ja harva nainen ryhtyy sellaiseen suhteeseen, jossa ei vallitse tasa-arvo.
Mitä pahaa siinä on? Sehän tasoittaa puntit. Nainen tekemässä naisten juttuja on seksikästä miehen silmissä. Naisen pitäisi tehdä niitä ilomielin eikä valittaa. Mm. tiskaaminen. Enkä nyt tarkoita etten itse koskaan tiskaisi, mutta nainen saa hoitaa suurimman osan.
Täyttä tottahan tuo on, ei sitä yksikään av-mamma pysty muuksi muuttamaan.
Minä taas olen aika hyvin varoissani oleva nainen ja pystyn maksamaan myös miehen sapuskat.
Kuullostat kiltiltä. Älä koveta itseäsi maailmassa. Joku saa susta hyvän miehen
Oikeassa olet. On järjen köyhyyttä jakaa kaikki hommat 50-50 siis sä peset puolet ikkunoista ja Mä puolet/ sä leikkaat puolet nurmikoita ja Mä puolet....
Mutta ei ole mitään hommaa mitä mies/nainen sukupuolensa takainen voisi tehdä.
Itse jätän mielelläni esim renkaiden vaihdon , halkojen hakkuun, haravoinnin ja ruoan laiton pääosin miehelle ja itse taas käytännössä teen meidän silitykset, lumen kolauksen yms. Siivoaminen, mitä molemmat inhoamme, on ulkoistettu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi joutuu?
Mitä pahaa siinä on? Sehän tasoittaa puntit. Nainen tekemässä naisten juttuja on seksikästä miehen silmissä. Naisen pitäisi tehdä niitä ilomielin eikä valittaa. Mm. tiskaaminen. Enkä nyt tarkoita etten itse koskaan tiskaisi, mutta nainen saa hoitaa suurimman osan.
Mitä nainen tästä hyötyisi? Hän tekee suurimman osan hommista kun ukko makaa reporankana sohvalla, Ei kovin houkutteleva diili.
Ja siis tämä ei ole mitään kyykytystä, vaan minä teen osani olemalla herrasmies treffeillä ja hoitamalla tietyt miesten hommat kotona. Nainen hoitaa osansa olemalla leidi ja tekemällä naiselle kuuluvia juttuja, ihan sama miten seksististä se nykystandardeilla on.
Ei sun tarvii. Mä voin kyllä maksaa ihan itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi joutuu?
Mitä nainen tästä hyötyisi? Hän tekee suurimman osan hommista kun ukko makaa reporankana sohvalla, Ei kovin houkutteleva diili.
No jos puhutaan treffeistä, niin minä olen tyypillisesti lähestynyt naista, maksanut treffit ja toiminut kuin herrasmies. Nainen sitten treffien päätteeksi on naisellinen ja hoitaa siisteyteen liittyvät askareet, jos olemme jomman kumman kämpällä. Parisuhteessa tyypillisesti tienaan paremmin kuin nainen, hemmottelen naista, teen miesten työt, otan miehisen vastuun päätöksistä... kun taas nainen hoitaa naiselle kuuluvia asioita. Reilu peli.
Vierailija kirjoitti:
Ja siis tämä ei ole mitään kyykytystä, vaan minä teen osani olemalla herrasmies treffeillä ja hoitamalla tietyt miesten hommat kotona. Nainen hoitaa osansa olemalla leidi ja tekemällä naiselle kuuluvia juttuja, ihan sama miten seksististä se nykystandardeilla on.
Joo, kerrostalossa niitä miesten hommia on kuule ihan älyttömästi.
Ja hyvät käytöstavat ovat sellainen asia, joita odotan ihan kaikilta. Jos käyttäytyy kuin törkimys, ei toisia treffejä tule.
Edelleen, todella huono diili naiselle. Jättäisin väliin.
Mitä naiset itkee täällä? Koko päivänhän te olette haukkuneet miehiä, jotka eivät ole kiinnostuneet maksamaan treffejä, surkeiksi ja piheiksi vätyksiksi. Siis tosissaanko meinaatte että mieheltä voi odottaa asioita mutta nainen saa tehdä ihan mitä haluaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja hyvät käytöstavat ovat sellainen asia, joita odotan ihan kaikilta. Jos käyttäytyy kuin törkimys, ei toisia treffejä tule.
Ei, mun mielestä kuuluu hyviin käytöstapoihin, että nainen tiskaa. Sinä et ehkä tykkää, mutta moni tekee sen oikein mielellään.
AP on vanhanajan herrasmies ja naiset pillittää :D :D :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, mun mielestä kuuluu hyviin käytöstapoihin, että nainen tiskaa. Sinä et ehkä tykkää, mutta moni tekee sen oikein mielellään.
Joo, ja minusta hyviin tapoihin kuuluu että mies antaa koko tilinsä naiselle jo heti tapailuvaiheessa ja nainen voi siitä antaa sitten parikymppiä kuukausirahaa miehelle vaikka kaljaa varten. Sinä et ehkä tykkää mutta moni tekee noin oikein mielellään.
Vierailija kirjoitti:
Tuo jätkä ole herrasmiestä nähnytkään.
VIELÄKIN tätä saman jauhamista?? Käsi ylös kaikki naiset, joiden suhtautuminen treffeillä maksamiseen on muuttunut tämän jankutuksen ansiosta!
Minusta on hienoa hemmotella naista ja saada hänet tuntemaan itsensä erityiseksi. Ja se on hienoa kun nainen tekee saman minulle. Tämä on sitä sukupuolten harmoniaa.
Vierailija kirjoitti:
VIELÄKIN tätä saman jauhamista?? Käsi ylös kaikki naiset, joiden suhtautuminen treffeillä maksamiseen on muuttunut tämän jankutuksen ansiosta!
Mun käsitykseni miehistä on muuttunut. Nimittäin huonompaan suuntaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo jätkä ole herrasmiestä nähnytkään.
Juuri noinhan asiat menneinä aikoina meni.
Päivällä puhuttiin treffeillä maksamisesta (=maksetaan kahvilalle tai ravintolalle), nyt on siirrytty jo naiselle maksamiseen. Muutenko et saa naisia treffeille kuin maksamalla heille?
Miksi joutuu?