Suomen kaunein koti
Kommentit (451)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsooko kulaan tänään?
Minä katson tänään uusintaa, jakso nr 5 eli Unelmia omassa kodissa. Menossa kakkoskoti, joka on aivan hirveä. Hirveä. Rahaa on, mutta ei tyyliä tai makua
Ko siis tämä iso pohjalainen "kartano", jossa valkoista, valkoista ja valkoista. Bling tyyli vetoaa varmaan lähihoitajiin? Tylsä, tylsä ja tylsä.
Kakkoskoti oli sisustukseltaan tylsä - kaikki liian sävy sävyyn ja liian samankaltaista. Pakettitalo ja -sisustus.
Ja kolmonen on mielestäni kivoin. Kerrankin värejä ja erilaisia valintoja.
T. Ap, joka katsonut ja aikoo katsoa kaikki jaksot
Käyttäjä2278 kirjoitti:
Kakkoskoti oli sisustukseltaan tylsä - kaikki liian sävy sävyyn ja liian samankaltaista. Pakettitalo ja -sisustus.
Samaa mieltä. Tosin tänä kolmonenkin selvästi paketti. Tosin kauniit maisemat ja kiva kun kerrankin joku kertoo ostavansa paljon käytettyä, kirppareilta yms
Ihmettelen, miten sumari antaa koko ajan noin alhaisia pisteitä ja kritiikkiäkin. Ennen ajellut vain kymppejä ja kehuja, ohhoh.
Vierailija kirjoitti:
Ihan karseita kaikki. Miten nuo on edes päässeet ohjelmaan?!?
Itse kysyn ja ihmettelen sitä, miten ihmiset avaavat kotinsa kaikkien( tv katsojien ) töllisteltäviksi ? Ja pitää olla todella suuret luulot oman kodin paremmuudesta, kun sitä pitää kehua suomen parhaaksi?
Tän viimeks tulleen jakson ykstasonen koti. Mitä ihmettä? Rikkaruohot alkaa suoraan terassin vierestä ja tätä esitellään telkkarissa! Piha ei tietenkään ole tärkein juttu tässä, mutta mielestäni sorakasat ja rikkaruohot talon vieressä ei kuulu Suomen KAUNEIN koti-ohjelmaan.
Tulee taas! Jakso nr 6. Tähän mennessä mielestäni vahvin jakso. Koti nr 2 eli koti Töölössä, menossa. Ihan nätti koti
Oulun kerrostalo erittäin epäsuomalainen ja Töölön kämppä tyylikäs. Jos näistä asumisoikeuskämpistä päästäisiin jo pikku hiljaa eroon.
Oulun kämpän sauna- ja kylpyhuoneosasto oli kyllä ahdistavan ahtaan oloinen! Voin kuvitella kuinka harmittaisi kun ei pääse edes vetämään pitkäkseen saunan lauteille (paitsi lattialle..).
Aivan ihana Oulun koti! Vielä enemmän pidän tästä töölöläisestä - aivan upea!
Vierailija kirjoitti:
Oulun kerrostalo erittäin epäsuomalainen ja Töölön kämppä tyylikäs. Jos näistä asumisoikeuskämpistä päästäisiin jo pikku hiljaa eroon.
Tykkään tosta Töölön talosta. Laadukkaan näköinen ja kiva kun vähän väriä seinissä. Muuta ns blogituote toki löytyy, mistäpä ei näissä löytyisi.
Voisin kyllä ottaa tuon Töölön kämpän!!
Vierailija kirjoitti:
Oulun kämpän sauna- ja kylpyhuoneosasto oli kyllä ahdistavan ahtaan oloinen! Voin kuvitella kuinka harmittaisi kun ei pääse edes vetämään pitkäkseen saunan lauteille (paitsi lattialle..).
Niinpä. Parvekkeita oli vaikka kuinka monta ja hulppean kokoisia mutta sauna on sitten tuollainen koppi, jossa istutaan kuin jossain ulkohuusissa.
Ensivaikutelma Vaasan kodista hyvä..
"Tuomarit eivät saa paljastaa toisilleen, minkä numeron antavat..."
Ja sitten kaikki ovat kuitenkin ihan samassa tilassa ja kuulevat/näkevät varmasti, minkä numeron kukin vuorollaan kodille antaa. Niin kuin äskenkin töölöläisasunnon yhteydessä.
Vaasan kodissa ihana, että ostettu ja kerätty kirppiksiltä ja tuunattu vanhaa. Ja itse talo on todella todella kaunis.
Minä en päästäisi omaan kotiin noita kyylätiirailioita mistään hinnasta.
Oulun koti oli kyllä makee. Tykkäsin siitä outoudesta pohjaratkaisussa. Sauna oli kyllä pieni, ja kun pinnasängyssä nukkuva lapsi vähän kasvaa, niin koko perhe ei edes mahdu sinne kerralla.
Vierailija kirjoitti:
Minä en päästäisi omaan kotiin noita kyylätiirailioita mistään hinnasta.
Kyylätiirailijoita! :'D Eiköhän nämä tähän mukaan lähteneet ole ihan tienneet, mihin leikkiin lähtevät.
Muistaako kukaan joltain hyvin aikaisesta kaudelta upean vanhan puutalon, jossa oli paljon taidetta ja niin iso olkkari, että sinne mahtui vaivatta ja näytti hyvää aidon hevosen kokoinen ja näköinen muovi/puuhevonen?
Minä katson tänään uusintaa, jakso nr 5 eli Unelmia omassa kodissa. Menossa kakkoskoti, joka on aivan hirveä. Hirveä. Rahaa on, mutta ei tyyliä tai makua