Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Heli Vaaranen kertoo taas totuuden. Suomalainen mies ei päätä parisuhteissa juuri mistään, tasa-arvo kaukana.

Vierailija
15.01.2017 |

http://www.hs.fi/elama/art-2000002879714.html
Näinhän se on. Vaarasen kertoma totuus ei vain ole palstamammojen mieleen.

Kommentit (493)

Vierailija
381/493 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sekä se että juuri naiset haukkuu miehiään. Miehet  EI hauku vaimojaan.

Tämä on aivan totta. Naiset valittavat aina kavereilleen, jos suhteessa on pientäkin ongelmaa. Tämä tulee ilmi riidellessä: nainen vetoaa usein siihen, että hänen kaverinsakin ovat samaa mieltä kuin hän. Kavereita käytetään lyömäaseena.Miehet harvemmin tilittävät parisuhderiitojaan kavereilleen. Ja jos tilittävät, niin naista ei todellakaan haukuta. Toinen sääntö on, että kaverin naista ei arvostella. Tämäkin kertoo nykynaisten huonosta asenteesta ja kunnioituksen puutteesta, joka heillä miehiä kohtaan on.

Tuo johtuu ainoastaan siitä, että miehet eivät yleensäkään puhu mitään henkilökohtaisia asioita. Tällä palstalla ainakin miehet ihan reippaasti näyttävät haukkuvan puolisojaan. Ja naisia yleensäkin.

Laitapa tähän linkkejä miesten keskusteluihin, joissa miehet haukkuvat puolisoitaan?

Uskomatonta paskaa keksitte puolustukseksenne.

Ja vielä, naisten aiheellinen arvosteleminen ei ole haukkumista.

http://www.vauva.fi/keskustelu/3873621/ketju/vaimo_rupsahtaa 
http://www.vauva.fi/keskustelu/3925315/ketju/vaimoni_on_kaunis_ja_ilo_silmalle_mutta_muuten_taysin_turha
http://www.vauva.fi/keskustelu/2737087/vihaan-vaimoani

Miksi muuten määrittelet, että naisten aiheellinen arvosteleminen ei ole haukkumista, mutta miesten kohdalla et missään vaiheessa näe muka aihetta arvosteluun. Esim tuo tiskaamisjuttu. Ihan aiheellinen arvostelu mielestäni.

Löysit siis kolme. Vastaavia naisten miestensä haukkumisketjuja ja muita miesvihaketjuja onkin sitten 333 333. Tiskaamisesta voi huomauttaa ilman vittuilua, oletko koskaan kokeillut?

Vierailija
382/493 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sekä se että juuri naiset haukkuu miehiään. Miehet  EI hauku vaimojaan.

Tämä on aivan totta. Naiset valittavat aina kavereilleen, jos suhteessa on pientäkin ongelmaa. Tämä tulee ilmi riidellessä: nainen vetoaa usein siihen, että hänen kaverinsakin ovat samaa mieltä kuin hän. Kavereita käytetään lyömäaseena.Miehet harvemmin tilittävät parisuhderiitojaan kavereilleen. Ja jos tilittävät, niin naista ei todellakaan haukuta. Toinen sääntö on, että kaverin naista ei arvostella. Tämäkin kertoo nykynaisten huonosta asenteesta ja kunnioituksen puutteesta, joka heillä miehiä kohtaan on.

Tuo johtuu ainoastaan siitä, että miehet eivät yleensäkään puhu mitään henkilökohtaisia asioita. Tällä palstalla ainakin miehet ihan reippaasti näyttävät haukkuvan puolisojaan. Ja naisia yleensäkin.

Laitapa tähän linkkejä miesten keskusteluihin, joissa miehet haukkuvat puolisoitaan?
Uskomatonta paskaa keksitte puolustukseksenne.
Ja vielä, naisten aiheellinen arvosteleminen ei ole haukkumista.

http://www.vauva.fi/keskustelu/3873621/ketju/vaimo_rupsahtaa 
http://www.vauva.fi/keskustelu/3925315/ketju/vaimoni_on_kaunis_ja_ilo_silmalle_mutta_muuten_taysin_turha
http://www.vauva.fi/keskustelu/2737087/vihaan-vaimoani
Miksi muuten määrittelet, että naisten aiheellinen arvosteleminen ei ole haukkumista, mutta miesten kohdalla et missään vaiheessa näe muka aihetta arvosteluun. Esim tuo tiskaamisjuttu. Ihan aiheellinen arvostelu mielestäni.

Löysit siis kolme. Vastaavia naisten miestensä haukkumisketjuja ja muita miesvihaketjuja onkin sitten 333 333. Tiskaamisesta voi huomauttaa ilman vittuilua, oletko koskaan kokeillut?

No sori, kun en jaksanut linkittää tuhansia aloituksia. Ensin pyydät esimerkkejä ja nyt niitä olikin sitten liian vähän. Ota ja linkitä sinä ne 333 333 aloitusta tähän tai ole hiljaa. Minä todistin jo pointtini.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
383/493 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketju on mennyt kun normaaliksi trollien ja ääripäiden taistoksi. Esimerkkejä miten mies tai vaimo ovat olleet luonnehäiriöisiä päsmäreitä ja sen takia ei voi niin tai näin.

Itse luin tuon "kierrätysartikkelin" ja mielipidekirjoituksen ja tunnistin monia tuttuja piirteitä.

Monessa asiassa olen "koulutettu" ja annan vaimon tehdä päätöksen. Helpompi tie.

Välillä suorastaa raivostuttaa, kun pitää keskustella ja päättää yhdessä asia, joka kuitenkin menee vaimon valinnan mukaan.

Monesti on tullut jälkikäteen mieleen, että olisi pitänyt pitää oma pää ja mennä epämukavuusalueelle eli aiheuttaa mielipahaa vaimolle ja jopa riidellä. Esimerkiksi epäkäytännöllinen sisustuksellinen ratkaisu voi sitten harmittaa joka viikko.

Onko sitten mielestäsi vaimosi syy että et mene epämukavuusalueellesi, kuten Heli Vaaranen väittää?

Vaimoilla on se valttikortti päättää onko elämä niin onnellista, että voisi harkita seksiä miehensä kanssa (jollakin aikavälillä). Puoliksi vitsi ja puoliksi raakaa totuutta.

Asian ulkopuolelta, villejä veikkauksia kuinka monen miehen suurin unelma on saada kotiinsa valkoisia pintoja ja trendiratkaisuja sisustuslehtien tyyliin.  

Itse olette pallinne ojentanut suoraan naisenne käteen sitten. Sinun elämäsi olisi onnellista kun saisit seksiä vapaasti, mutta sen naisen ehkä ei. Älä anna penikselle päätäntävaltaa. Minun mieheni vain päätti ja osti uuden auton eikä kertaakaan kysynyt minun mielipidettäni, vaikka minunkin rahat menivät ja minäkin ajan sillä. Hän ei halunnut riitaa asiasta. Kyllä riita siitä tuli silti. Mites jos me naiset sitten lakkaisimme kysymästä sitä mielipidettä kokonaan.

Ja just joku toinen nainen sanoi että pitäisi tehdä itsenäisiä"päätöksiä, alistua tai erota". Ja joku toinen valitti kun mies  kyselee että "onko tänään saunapäivä?" Aivan varmana itsenäisestä päätöksestä ostaa auto tulee sanomista.

Vierailija
384/493 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jo ottaa taas kovasti palstamammojen luonnon päälle.

Nautin tästä raivon kiehumisesta palstamammojen miesvihaisessa miehetonsikojakonsesus-lietekaivossa, mikä myös "söpösti" vauva.fi nimettynä tunnetaan.

Minua taas naurattavat nämä uikuttavat surkimusmiehet, jotka ovat aivan ekstaasissa kun yksi nainen mielistelee heitä.

Heti kun mies arvostelee naisia, hän on "uikuttava surkimusmies". Se on sen sijaan aina oikeutettua kritiikkiä, kun katkera ylipainoinen palstamamma haukkuu miehiä.

Kyllä, sellainen on uikuttava surkimusmies, joka sietää määräilyä kotonaan lammasmaisesti hymyillen eikä kykene millään pitämään puoliaan vaikka on paha olla. Ja sitten kun joku muu tekee sen, huutelee innokkaana sieltä selän takaa turvallisesta paikasta. Lapsen käytöstä, ei aikuisen ihmisen.

Ja jos ei siedä ja sanoo vastaan on kohta sinkkumies.

Niin? Eikös se sinkkuna oleminen ole parasta mitä miehelle voi tapahtua? Ainniin, ei tietenkään kun joutuu itse siivoamaan, tekemään ruokaa yms. ja pillunkin saaminen hankaloituu.

Kotityöt ja pillu. Tämäkö on mielestäsi kaikkien miesten näkemys parisuhteesta?

Miesvihaaja vauhdissa. Olen itse sinkkumies, ravintolakokki ja kotini on siistimpi kuin yhdenkään naisen.

Mutta palstamammojen jutut onkin ihan omaa luokkaansa. Naisten ylilauta, se tämä on.

Vierailija
385/493 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hommatkaa se saatanan astiainpesukone ja tapelkaa sitten kumpi sen tyhjentää.

Vittu kun ootte naurettavia!

Mulle tiedätkö kävi niin, että ostettiin se astianpesukone, mutta ei se eksäni osannut niitä astioita sinne koneeseen laittaa, jokseenkiin liian vaativa askare kai. =D

Kertoo vain ja ainoastaan omasta tasostasi , jos et saa kuin kehitysvammaisia miehiä parisuhteeseen kanssasi.

Vierailija
386/493 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nautin tästä raivon kiehumisesta palstamammojen miesvihaisessa miehetonsikojakonsesus-lietekaivossa, mikä myös "söpösti" vauva.fi nimettynä tunnetaan.

Minua taas naurattavat nämä uikuttavat surkimusmiehet, jotka ovat aivan ekstaasissa kun yksi nainen mielistelee heitä.

Heti kun mies arvostelee naisia, hän on "uikuttava surkimusmies". Se on sen sijaan aina oikeutettua kritiikkiä, kun katkera ylipainoinen palstamamma haukkuu miehiä.

Kyllä, sellainen on uikuttava surkimusmies, joka sietää määräilyä kotonaan lammasmaisesti hymyillen eikä kykene millään pitämään puoliaan vaikka on paha olla. Ja sitten kun joku muu tekee sen, huutelee innokkaana sieltä selän takaa turvallisesta paikasta. Lapsen käytöstä, ei aikuisen ihmisen.

Niin? Eikös se sinkkuna oleminen ole parasta mitä miehelle voi tapahtua? Ainniin, ei tietenkään kun joutuu itse siivoamaan, tekemään ruokaa yms. ja pillunkin saaminen hankaloituu.

Kyllä on parasta. Tein äsken todella hyvää jauhelihaperunalaatikkoa ja laitoin astiat astianpesukoneeseen. On tämä helppoa kun ei tarvitse riidellä kotitöistä. Pillu on ihan yliarvostettu juttu.

Vierailija
387/493 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heli Vaaranen on entinen huippumalli.

Kun ulkonäkö rupsahti, se alkoi kalastella huomiota miehiltä mielistelemällä niitä ja haukkumalla omaa sukupuoltaan.

Tuommoinen jos olisi mies, muut miehet veis saunan taakse ja opettais tavoille...

Sinä sinne saunan taakse joutaisit.

Vierailija
388/493 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa yhtään ottaa kantaa siihen, kuinka yleisiä tuollaiset epätasapainoiset liitot ovat. Olen nähnyt sellaisiakin, ja onhan se aika masentavaa kun mieheen suhtaudutaan kuin johonkin säälittävään lapseen. Omassa tuttavapiirissäni tuo on kyllä todella harvinaista. Tottakai oleellisista ja usein vähemmänkin oleellisista asioista päätetään yhdessä! Enkä voisi kuvitellakaan tekeväni ongelmaa jostain siisteydestä. 

Epäilen, että oleellinen pointti tässä on se, että minulla ja ystävilläni on elämässäämme niin paljon muuta kunnianhimoa, että kodista tai lapsista ei tule "pätemisareenaa". Itselläni kunnianhimon paikka on työ, koti on jotain ihan muuta.   Ja toinen tärkeä pointti: koska olemme kaikki enemmän tai vähemmän feministejä, ei meidän suhteissamme ole niin painokasta perinteistä sukupuolten roolijakoa. Silloin on helpompi olla tasa-arvoinen.  

Vierailija
389/493 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kotityöt ja pillu. Tämäkö on mielestäsi kaikkien miesten näkemys parisuhteesta?

Miesvihaaja vauhdissa. Olen itse sinkkumies, ravintolakokki ja kotini on siistimpi kuin yhdenkään naisen.

Mutta palstamammojen jutut onkin ihan omaa luokkaansa. Naisten ylilauta, se tämä on.

Ainakin palstamiesten.

Olet siis käynyt jokaisen naisen luona jotta voit sanoa varmaksi että sinulla on siistimpi koti kuin heillä?

Vierailija
390/493 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle tiedätkö kävi niin, että ostettiin se astianpesukone, mutta ei se eksäni osannut niitä astioita sinne koneeseen laittaa, jokseenkiin liian vaativa askare kai. =D

Kertoo vain ja ainoastaan omasta tasostasi , jos et saa kuin kehitysvammaisia miehiä parisuhteeseen kanssasi.

Ihan oli nainen kyseessä, en ole homo. Eikä sekään tee minusta homoa vaikka osaan kokata, siivota, imuroida, pestä pyykkini - ja likaiset astiatkin ihan itse. Että älä ämmä vittuile yhtään, turpa kii!

Vierailija
391/493 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja työnnä "tasosi" vittuusi

Vierailija
392/493 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö tämä kannattaisi myös kertoa näille miesreppanoille, jotka eivät saa kuin kehitysvammaisia naisia parisuhteeseen kanssaan?

Vierailija
393/493 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku kysyi naisten täydellisyyden tavoittelusta. Mistä täydellisyyden tavoittelusta? En minä ainakaan stressaa ja niuhota mistään ylimääräisestä, kun ihan arkinen selviytyminenkin tuottaa hirveästi työtä, kun mies on vaan tumput sojossa!

Eikä kyse olisi siitä, ettei se osaisi tarvittaessa tai että minä en "anna" tehdä. Naurettava ajatuskin...

Teen vuorotyötä, ja kyllä nuo saavat (minun valmiiksi kaappiin ostamat ruuat) laitettua ja kitusiin lapattua, mutta kaikki muu on sitten jäänyt silleen. Kämppä on mun myöhäisvuorosta palatessa kuin räjähdyksen jäljiltä, tiskit pöydillä ja ruuantähteet+kattilat pitkin hellaa.

Puhumattakaan, että mies joskus ostaisi ruokaa niin, että huomioisi muutkin perheenjäsenet. Tai siivoaisi oma-aloitteisesti tai osaisi panna pyykit edes koriin, saati että pesisi joskus jotain.

Täydellisyydestä nämä toiveet ovat kaukana. Lapsiperheessä ON tietyt hommat hoidettava, edes joten kuten, ja mieskin on niistä kyllä ihan samaa mieltä. Mutta se, että hän tunnistaa kämpän tarvitsevan siivousta ei seuraa mitään, koska mies ei vaan ota mitään vastuulleen, jos en erikseen käske ja kehota.

Tämän maailman helivaaraset lähinnä oksettavat. Varmaan on pirttihirmuja, mutta on myös miehissä heitä. Siis niitä, jotka määräävät kaiken perheessä: mitä vaimo saa ostaa ruuaksi, mitä saa käyttää vaatteisiin, mitä isoja hankintoja tehdään, minne mennään lomalla, mitä mieltä "perhe" (lue:mies) on mistäkin, keiden kanssa seurustellaan jnejne.

Keskimäärin ongelmia ei ole kumminkaan asioista päättämisessä, vaan toimeenpanossa! 

Mies ei edes tunnista mitään tarpeita tai tehtäviä, ei toteuta niitä kuin käskettäessä, ei kanna vastuuta. 

Ja on aika helvetin turhaa mussuttaa niistä perinteisistä miesten töistä, pihahommia tai renkaanvaihtoa ei ole kuin osalla suomalaisperheistä ja joka tapauksessa joku renkaanvaihto on todella surkea vertailukohta kotitöille - siihen menee 2x30 min vuodessa, kotitöihin menee pari h PÄIVÄSSÄ.

Terve!! Ja tämäkin taas täysin yksilöllistä.Mulla taas on käynyt aina sillai jostain syystä et kumppanit on istuskellu tasaperseellään sohvalla lakkailemassa kynsiään ja tölläämässä jotain bigbroderia tai muuta skeidaa kun minä olen tehnyt ruoat,tiskannu jne jne.Siivous on alkanut aina vain jos minä sen alan..ja minähän alan koska osaan ja kykenen siihen.Ja teen sen vielä kunnollakin niinkuin kaiken mihin alan.Pesen pyykit itse,silitän kauluspaitani itse,maksan laskuni ja vielä toisenkin asumisen itse..ainiin,sori unohdin et tuo aluehan olikin se jossa ei Naisen mielestä tasa arvon tarvitsekkaan toteutua..koska se ei hyödy siitä.Käyn kaupassa,täytän jääkaappin itse ja näin päin pois.Noh,osaahan se toinen olla sentään nättinä. = D Että näin meillä...mutta vain nyt meillä ENKÄ asiaa yleistä vaan tuon siihen vaan näkökulmaa.

Vierailija
394/493 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö tämä kannattaisi myös kertoa näille miesreppanoille, jotka eivät saa kuin kehitysvammaisia naisia parisuhteeseen kanssaan?

Jokaiselella "vahvalla ja itsenäisellä" suomalaisnaisella on jokin henkinen häiriö sielunsa syövereissä.

Vierailija
395/493 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heli Vaaranen on entinen huippumalli.

Kun ulkonäkö rupsahti, se alkoi kalastella huomiota miehiltä mielistelemällä niitä ja haukkumalla omaa sukupuoltaan.

Tuommoinen jos olisi mies, muut miehet veis saunan taakse ja opettais tavoille...

Heli Vaaranen on tyylikkään näköinen nainen edelleen - vaikka ei se tähän asiaan liity mitenkään.

Naispuolisen asiantuntijan ulkonäköä saa näköjään haukkua silloin mielin määrin, jos asiantuntijan sanoma ei miellytä. 

Kaikkien ulkonäkö haukutaan, oli sanoma mikä vaan.

Vierailija
396/493 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokaiselella "vahvalla ja itsenäisellä" suomalaisnaisella on jokin henkinen häiriö sielunsa syövereissä.

Eiköhän meillä jokaisella ole omat heikot kohtamme. Mitä se sitten todistaa?

Kyllä minä ainakin voin myöntää jos jonkinlaisia henkisiä häiriöitä sielussani. On epävarmuutta, päättämättömyyttä ja tyytymättömyyttä. Silti pystyn elämään ihan itsenäistä elämää.

Vierailija
397/493 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä paljastuu ainakin se, että naiset ovat keskimäärin varsin katkeria ja täynnä vihaa miehiä kohtaan. Mitä ne miehet on teille tehneet? Kieltäytyneet leikkimästä prinsessaleikkiä teidän säännöillä? Seuraava sukupolvikin oppii että miehet on surkimuksia. Kyllä mun mielestä tässä on nähtävissä että naiset kuvittelee omasta päästään tai naistenlehdistä tai mistä lie, millaista elämän kuuluu olla, ja sitten miesten pitää leikkiä niinkuin nainen käskee. Jos oikeasti haluais tulla onnelliseksi parisuhteessaan, kannattais ensin opetella että elämä on kahden kauppaa, jos otat miehen, niin puolet siitä kodista, tavoista ja todellisuudesta on semmoisia kuin sillä miehellä. Ja sinä hyväksyt sen ja kunnioitat sitä. Mun mielestä tämä ketju on karmaisevaa luettavaa ja tuo juttu täyttä totta. Onhan se tästäkin luettavissa, ihan kuin naiset olis seonneet. Unohtaneet, että parisuhteessa on kyse kahden ihmisen tasavertaisuudesta eikä jostain naisen määrittelemästä kotileikistä. En uskois tätä edes todeksi, jos ei mieheni ex olis ollu tuollainen raivohullu alistaja. 

Minun mieheni 1) ei osallistunut kotitöihin 2) ei keskustellut 3) alkoi ryyppäämään 4) tuhlasi rahaa holtittomasti. En ole koskaan itkenyt minkään verhojen, kaakeleiden tai prinsessahäiden takia. Olen itkenyt väsymyksestä ja siitä, kun mies ei ole kotona. Että sellaiset prinsessaharhat täällä.

Ja tämä tuli tietenkin IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIHAN täytenä yllätyksenä?

Kyllä kuules se alkoholismi voi tulla yllätyksenä. Tuossa kysyttiin, mitä miehet ovat tehneet ja viitattiin prinsessaleikkeihin. Kerroin oman  kokemukseni. Mutta eihän tämä enää kiinnostanutkaan. :D

Miehille tulee aina IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIHAN yllätyksenä avioliitto ja lapset ja se, että naisellakin on mielipiteitä

Vierailija
398/493 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä mies teki just äsken päätöksen tiskata. Noi "tiskatut" kattilat ja pannut on kuitenkin täynnä ruuan jämiä, kysyin mieheltä onks nää nyt likaisia vai puhtaita? "suurinpiirtein puhtaita.." jaa. No, tiskaan ne huomenna uudestaan, ottaa vittuiluna jos alan nyt tiskata.. Joku vielä sairastuu jos antaa niiden homehtua :/

Saitko nyt orkun kun pääsit omaa miestäsi haukkumaan?

Taisit itse saada kun pääsit niin sivaltamaan veitsenterävällä kommentillasi. (Aaah, aaaah aaah, yyyyyyeeeesssss! Minä sain.)

Vierailija
399/493 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä ainakin voin myöntää jos jonkinlaisia henkisiä häiriöitä sielussani. On epävarmuutta, päättämättömyyttä ja tyytymättömyyttä. Silti pystyn elämään ihan itsenäistä elämää.

Sä olet TERVE! onnea siitä, elä hyvä elämä. Jotkut kun eivät pysty omia heikkouksiaan myöntämään, vaan peittävät ne esittämällä vahvaa, tai syyttelemällä muita omasta kurjasta olostaan, tai itsensä tekemistään virheistä.

Vierailija
400/493 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täydellinen ihminen ja täydellisesti onnellinen on yhtä totta kuin yksisarvinen.