Heli Vaaranen kertoo taas totuuden. Suomalainen mies ei päätä parisuhteissa juuri mistään, tasa-arvo kaukana.
http://www.hs.fi/elama/art-2000002879714.html
Näinhän se on. Vaarasen kertoma totuus ei vain ole palstamammojen mieleen.
Kommentit (493)
Vierailija kirjoitti:
Ja kaikesta tästä miesten kokemasta kaltoinkohtelusta huolimatta parisuhteessa olevat miehet ovat terveempiä ja elävät pidempään. Joku ei nyt täsmää.
Hyvässä parisuhteessa olevat miehet.
Nalkutushan voi tunnetusti tappaa:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Säälin kaikkia naisia jotka joutuvat holhoamaan mieslapsia. Yksin on paljon mukavampaa ja ennenkaikkea helpompaa. Miestä ei tarvi mihinkään.
Telaketjufeministilesbo bongattu.
Kerrotko mikä vittu on mieslapsi?
"Mikset sä herättänyt minua, nyt mä oon myöhässä? Missä on puhtaita sukkia? Mikset ole pessyt mun sinistä paitaa, sehän on likainen? Missä mun avaimet on? Ai, illalla on äidin synttärit, oletko sä ostanut sille lahjaa? Hei, tässähän ehtisi vielä, annatko p*llua?"
Missä tällaisia miehiä on? Kerro. Miesvihaajien tarinoissa?
Kaveripiirissä on ollut muutama. Yhtä lukuunottamatta ne on nykyisin eksiä, se yksi ymmärsi kasvaa henkisesti.
Paras oli se, kun heillä oli juhlat tulossa ja vaimo juhlapäivän aamuna pyysi miestään imuroimaan nopsaan hiekat eteisestä. Mis sanoi, että imuroi sinä, kun osaat paremmin.
Onko "miesten" hommia osaamattomat naiset naislapsia?
Niinpä.
Kunhan haukut, räksytät ja leikit nokkelaa. HV.
En kyllä pidä imurointia naisten hommana sen enempää kuin lamppujen ja sulakkeiden vaihtamista miesten hommana.
Aikuinen ihminen ei perusjutuissa vetoa osaamattomuuteensa ettei jotain halua tehdä vaikka oikeasti osaa. Aikuinen ei aamulla sammuta herätyskelloa ja jatka unia, koska tietää, että toinen hänet herättää. Aikuinen ei sotke ja oleta, että joku toinen hoitaa jäljet, ihan sama, oliko kyseessä likaiset vaatteet olohuoneen lattialla tai hoitamattomat laskut. Aikuinen tietää, että jos töissä on tylsää eikä sinne huvita mennä, pitää olla varasuunnitelma valmiina ennen kuin irtisanoutuu - tämä voi sopia sinkulle, mutta ei perheelliselle.
Kuten varmaan huomasit, tuo edellä mainittu sopii niin naisiin kuin miehiinkin.
Mutta miesvihakiimassasi teet näistä kuitenkin vain miesten ominaisuuksia?
Tällaisia miehiä on yksi tuhannesta, nalkuttamattomia vaimoja on samassa suhteessa.
Tuossahan yksi mies kertoo, miten hän mielellään ottaisi Helin vaimokseen, kun oma vaimo ei tee mitään. Mitä ihmettä tuo mies saa suhteestaan? En tajua.
Miten aamu-unisuus on sinusta miesten ominaisuus? Tai töihin tylsistyminen? Tai laskujen maksamatta jättäminen? Taisit itse kertoa enemmän mihistä mitä arvasitkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin isona vaimokseni Heli Vaarasen <3
Aww, onpa kaunis nainen :) Ja vielä aivoilla varustettu, meninisin heti Helin pulkkaan.
M43
Heli tekisi sinulle ruokaa joka päivä ja leipoisi pullaa, pesisi ja silittäisi sinun vaatteet, kävisi kaupassa ja siivoaisi jatkuvasti, leikkaisi nurmikon ja kolaisi lumet. Ai että, olisihan se kiva sinun iltaisin sohvalla vetää Heli kainaloon hyrisemään tyytyväisenä ja kuuntelemaan kehuja. Hitsi, minäkin haluaisin tuollaisen vaimon vaikka ihan hetero olenkin.
Kerro lisää 😍😍😍
Ok, kerron. Heli on tunteellinen, mutta ei itke pienistä eikä murehdi mitään. Hän innostuu helposti kaikesta, mitä mies ehdottaa, mutta ymmärtää, jos miestä ei kiinnosta hänen mielenkiintonsa kohteet. Heli on tasa-arvoinen suhteessa eli hän odottaa, että mies tekee oman osansa kotitöistä. Heli ymmärtää, jos miehellä on ollut rankkaa eikä jaksa tehdä mitään, joten hän ei pyydä tai nalkuta vaan nopsaan hoitaa homman pois päiväjärjestyksestä - eihän se vie kuin hetken. Kaikki kulut laitetaan tasan, Heli on niin hyvätuloinen naiseksi. Heli on nainen, joka ei sano ei.
Jumatsukka, nyt minä itsekin alan innostua. Harmi, ettei minua kiinnosta olla Helin kaltainen, haluaisin vain sellaisen itselleni.
Muuten hyvä, mutta jos Heli on noin reipas, siis töissä käynnin lisäksi, ei tarvitsisi maksaa mitään, minä miehenä maksaisin, samoin jos kotiäiti/vaimo.
Vaimo ei saa edes kotia hoidettua ja kaiken saa minun maksamani.
M44
Tuskin Heli vuoksesi töitään jättää, hän taitaa oikeasti tykätä niistä. Et sinä oikeasti halua Helillekään maksaa kaikkea, hänellähän voi olla hyvinkin kallis maku. Vaatteet, kampaajat ja kosmetologit maksavat paljon, jos niihin satsaa kunnolla.
Ei tietenkään pitäisi töitään jättää, vertasin nykyiseen, joka ei halua mennä töihin. Ja hyvin kelpaa nykyisellekin korttien vinguttaminen, vaikka minä pääasiassa käyn ruokakaupassa, eli ei ole edes ruokakuluja.
M44
Nyt kiinnostaa, mitä sinä saat parisuhteestasi? Vaimosi taitaa olla tilanteeseen tyytyväinen?
Kiitos mammoille kaiken miesvihan ja Vaarasen sanoman vahvistamisesta.
Aloittaja
Vierailija kirjoitti:
Kiitos mammoille kaiken miesvihan ja Vaarasen sanoman vahvistamisesta.
Aloittaja
Mitään ei ole vahvistettu. Sitä paitsi on eri asia vihata miehiä kuin halveksua. Jos vihaisin niin en olisi yhdenkään kanssa ikinä, mutta olen ja hiljaa halveksun aina kun hän vinkuu kuin pikkulapsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Säälin kaikkia naisia jotka joutuvat holhoamaan mieslapsia. Yksin on paljon mukavampaa ja ennenkaikkea helpompaa. Miestä ei tarvi mihinkään.
Säälin kaikkia miehiä, jotka joutuvat elämään v-maisten rumien pirttihirmujen kanssa. Yksin on paljon mukavampaa ja ennenkaikkea helpompaa. Naista ei tarvitse mihinkään, kun ruuan ja kotityöt hoitaa helposti itse ja seksintarpeen käy tyydyttämässä maksullisissa.
Miksi he "joutuvat "? Kuka sen päättää?
No hyvin harvalla suomalaisella miehellä on pokkaa jättää se perhe puille paljaille, jos kuitenkin mies tuo suurimman osan elatuksesta pöytään. Lapsien takiahan niissä suhteissa ollaan varmasti 95% tapauksista: liittyi siihen raha tai ei. Ja harva nainen tässä on onneton: saahan sitä päsmäröidä, nalkuttaa, hirmuilla, päteä ja dominoida niin paljon kuin sielu sietää. Vähemmästäkin sitä vetäytyy ja keskittyy vain siihen työssäkäyntiin ja kotona sen vaimon pakoiluun.
Onneksi en ole ikinä ollut miehen kanssa, jolle pitäisi nalkuttaa tai joka ei osaisi omia kotitöitään hoitaa. Tosin enpä niihin millään muotoa puutukaan vaikka tekee eri tavalla kuin minä. Ja jättämättätekeminen kostautuu - hänelle. en voi ymmärtää, miten tästä voi saada edes ongelman aikaiseksi. Edelleen olen sitä mieltä, että täysin naisen syy, jos menee kimppaan miehen kanssa joka ei muka mitään osaa eikä tee ja sitten sen kanssa vielä perustetaan perhe! hei haloo! ei tulisi mieleenkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja vielä, naisten aiheellinen arvosteleminen ei ole haukkumista.
Naisten mielestä mikään arvostelu ei ole aiheellista. Jos naisia arvostelee, se on "naisvihaa".
Kerroppa mikä sinä olet arvostelemaan toisen tapoja? Oli sitten kyse miehestä tai naisesta.[/quotte]
Onko nykyihminen tosiaankin niin kehittymätön, että ei ole valmis muuttamaan tapojaan.
Siis toisinsanottuna, ei olla millään tavalla kykeneviä muuttumaan- tai kasvamaan ihmisenä. Enkä kasvamisella tarkoita tässä lihomista.
Huuh huh, mitä "aikuisia" lapsia.
Miehiä vähätellään sekä väheksytään parisuhteessa. Naisia työelämässä. Parisuhteessa ei ole pakko olla, jos se ei toimi. Oma elanto on pakko tienata. Näin kärjistäen.
En viitsi edes mennä yksityiskohtiin siitä, millaista väheksyntää, herjausta, ikärasismia, seksuaalista häirintää ja naljailua olen naisena kokenut työelämässä. Joten ei kyllä hirveästi myötätuntoa ainakaan täältä tipu.
Vierailija kirjoitti:
Miehiä vähätellään sekä väheksytään parisuhteessa. Naisia työelämässä. Parisuhteessa ei ole pakko olla, jos se ei toimi. Oma elanto on pakko tienata. Näin kärjistäen.
En viitsi edes mennä yksityiskohtiin siitä, millaista väheksyntää, herjausta, ikärasismia, seksuaalista häirintää ja naljailua olen naisena kokenut työelämässä. Joten ei kyllä hirveästi myötätuntoa ainakaan täältä tipu.
Eli koska olet munaton pelle, niin miehiä saa kohdella miten tahansa. Just.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli koska olet munaton pelle, niin miehiä saa kohdella miten tahansa. Just.
Jaahas, jollain on taas lukutaito hukassa. Ketään ei saa kohdella huonosti. Huonosta parisuhteesta saa ja pitääkin aina lähteä. Huonosta työpaikasta lähteminen on hieman vaikeampi juttu ja vaikuttaa taloudelliseen toimeentuloon ja uraan pikkasen enemmän, varsinkin tällaisina aikoina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin isona vaimokseni Heli Vaarasen <3
Aww, onpa kaunis nainen :) Ja vielä aivoilla varustettu, meninisin heti Helin pulkkaan.
M43
Heli tekisi sinulle ruokaa joka päivä ja leipoisi pullaa, pesisi ja silittäisi sinun vaatteet, kävisi kaupassa ja siivoaisi jatkuvasti, leikkaisi nurmikon ja kolaisi lumet. Ai että, olisihan se kiva sinun iltaisin sohvalla vetää Heli kainaloon hyrisemään tyytyväisenä ja kuuntelemaan kehuja. Hitsi, minäkin haluaisin tuollaisen vaimon vaikka ihan hetero olenkin.
Kerro lisää 😍😍😍
MITÄS HELVETTIÄ ???
APUS EKA, mä näin Helin ensin ! Se on mulle varattu. . . .
Menkäähän matkoihinne siitä ja etsikää itsellenne omat unelmanaisenne, Heli on mun !
Ei tietenkään pitäisi töitään jättää, vertasin nykyiseen, joka ei halua mennä töihin. Ja hyvin kelpaa nykyisellekin korttien vinguttaminen, vaikka minä pääasiassa käyn ruokakaupassa, eli ei ole edes ruokakuluja.
M44