Heli Vaaranen kertoo taas totuuden. Suomalainen mies ei päätä parisuhteissa juuri mistään, tasa-arvo kaukana.
http://www.hs.fi/elama/art-2000002879714.html
Näinhän se on. Vaarasen kertoma totuus ei vain ole palstamammojen mieleen.
Kommentit (493)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miettikää nyt vaikka työpaikkaa. Jos pomon kanssa ei vain asioihin löydy yhteisymmärrystä ja palkkakin on surkea eikä edes ammattiliitosta ole apua, onko ihan mahdoton ajatus etsiä toinen työpaikka? Menetkö toistuvasti sanomaan, että pomon pitää muuttaa asennettaan ja nostaa palkkaasi ja hakkaat joka kerta päätäsi seinään, kun asia ei muutu mihinkään? Ja loppuelämäsi sitten kestät tätä? Vai yksinkertaisesti etsit uuden työpaikan? Eikö tällainen ihminen ole vähän yksinkertainen, jos tämä vaihtoehto ei tule edes mieleen? Jos joku hänelle tällaista tulee ehdottamaan, hän huutaa, että voi luoja, että ihmiset ovat tyhmiä, ei kai niin voi tehdä?
Miehet vaativat työpaikaltaan vain: Että se ei ole täysin paska työympäristö. Palkka on siedettävä.
Ei muuta.
Riittääkö noi naiselle liitossa?
Älä nyt sekoita naisia tähän, vaan vastaa kysymykseen. Jos työympäristö on paska ja palkka on surkea, miksi mies ei sitten lähde sieltä, vaan valittaa maailman tappiin asti?
Hohhoijakkaa, miten väsynyttä jaakausta. Niin itse terapeutilta kuin myös kommenteissa. Vaarasen opit nyt on mitä on, tuntuu että lähinnä haluaa herättää kohua näillä lausahduksillaan. Se jolla on parisuhde kunnossa, ei kannata päätään näillä vaivata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanokaa nyt joku, jos ainoa ongelma on naiset ja heidän kanssaan ei mikään suju, miksi se eroaminen ei ole hyväksyttävä ratkaisu? Minä en nyt kerta kaikkiaan tajua tätä?
Koska eroaminen ei ole mikään ratkaisu. Se on luusereille.
Joudut kuitenkin etsimään uuden vaimon ja sama toistuu taas.
1) miksi eroaminen olisi luuserimaisempi ratkaisu kuin se tossun alla oleminen?
2) miksi joudut etsimään uuden vaimon?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin miehenä voin omasta kokemuksesta sanoa, että päätösten tekeminen naisen kanssa on ihan oma kokemuksena. Miesten kesken homma toimii aina reilusti ja logiikan lakeja noudattaen.
Suhtauduin parisuhteeseen aina niin että kun nainen on tyytyväinen, minä olen tyytyväinen. Esimerkkinä tästä, ulkomaille mentiin aina sinne minne nainen halusi ja milloin halusi.Paljon reissanneena en enää usko siihen mantraan "matkailu avartaa", mielestäni kaikki paikat on pohjimmiltaan samanlaisia rahat pois illuusion varjolla, mutta aina lähdin kun nainen halusi, pari kertaa vuodessa. Kuulin useasti vittuilua koska en omannut mitään unelmien matkakohdetta minne haluaisin matkustaa vaan päätöksen sai vapaasti tehdä tyttöystävä. Sehän on aivan kauheaa jos saat vapaat kädet päättää mihin pääset matkalle, mies maksaa mukisematta puolet ja hoitaa itsensä vapaalle töistä loman ajaksi.
Kuvittele tilanne jossa sinun on pakko osallistua kuuliaisesti esim. verhojen valintaan tai vastaavaan tyhjänpäiväseen mutta päätöstä en silti saa tehdä, vaan sen päättää 100% aina tyttöystävä, osallistumis pakko silti on niin kuin joskus koulussa. Mielipiteeni on tärkeä mutta sillä ei ole paskaakaan väliä.Jos tyttöystävä kokee että en ole 'älykkäästi keskustellut' verhoista riittävästi seuraa syyttelyä, vähättelyä, julkista raivoamista ja lopuksi itkemistä minkä olen aiheuttanut koska en osallistu parisuhteeseemme ja hän tuntee vetävänsä yksin koko showta. Naisen itku on pahinta mitä mies parisuhteessa kokea, varsinkin jos syy siihen ei ole millään tavalla looginen.Ei voi kun ihmetellä joidenkin naisten psyykkeen toimintaa.Miten ihmeessä joku voi kuvitella että toista ihmistä kiinnostaa joku asia johon hän ei voi vaikuttaa.
Kyseinen tyttöystävä on syystäkin varustettu ex-liitteellä, sinkkuna on paljon helpompaa.
Mies 32.vEthän suhtautunut. Tuo koko pitkä viestisi kumoaa tämän jalon asenteesi.
Et selkeästi lukenut Mies.32v viestiä ajatuksen kanssa niin kuin ei moni muukaan. Hänhän nimen omaan yritti osallistua koska se oli naiselle tärkeää mutta kyllästyi siihen että nainen ei välittänyt vaan kuvitteli että johti koko touhua ja miehellä ei ollut sanavaltaa.
HOHHOIJAAA!!
Ymmärrän kyllä miksi nykyään naisilla on vaikeuksia löytää miehiä. Miehet ovat selvästi kyllästyneet naisiin
-palsta mamma,37, naimisissa
Moni mies ei sano yhtään mitään koska nainen katsoo sen aina henkilökohtaisena lukkauksena jos joku ei mene niin kuin nainen sanoo. Sitten tulee hirveä riita ja kaikilla on paskaolo. Jos vieläkään ei mene niin kuin nainen haluaa niin se on avioero.
Ja tuossa juuri se asenne mikä miehissä kusee. Eikö teidän onnellisuus ole teidän omissa käsissä? Niin meille naisille sanotaan kun vähänkin marmatetaan miehistämme. Itse olette hirviönne valinneet eli eläkää päätöksenne kanssa tai älkää. Tietenkin se on henkilökohtainen loukkaus kun me huomataan että joko meille sanotaan mitä me halutaan kuulla tai ei mitään ja silti jotenkin kun aukaisee suunsa niin aina se on naisen vika. Eiköhän ihan yhtä monta miestä ole ottanut avioeron kuin naistakin.
Yli 90% avioeroista tulee yksin naisen aloitteesta
Meillä mies teki just äsken päätöksen tiskata. Noi "tiskatut" kattilat ja pannut on kuitenkin täynnä ruuan jämiä, kysyin mieheltä onks nää nyt likaisia vai puhtaita? "suurinpiirtein puhtaita.." jaa. No, tiskaan ne huomenna uudestaan, ottaa vittuiluna jos alan nyt tiskata.. Joku vielä sairastuu jos antaa niiden homehtua :/
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanokaa nyt joku, jos ainoa ongelma on naiset ja heidän kanssaan ei mikään suju, miksi se eroaminen ei ole hyväksyttävä ratkaisu? Minä en nyt kerta kaikkiaan tajua tätä?
Joudut kuitenkin etsimään uuden vaimon ja sama toistuu taas.1) miksi eroaminen olisi luuserimaisempi ratkaisu kuin se tossun alla oleminen?
2) miksi joudut etsimään uuden vaimon?
Kuka on puhunut tossun alla olemisesta.
Koska minä en ainakaan rupea olemaan yksin. Onhan noita luusereita jotka elää elämänsä yksin mutta ne kuuluukin samaan sarjaan pedofiilien kanssa. Henkisesti sairaita ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Meillä mies teki just äsken päätöksen tiskata. Noi "tiskatut" kattilat ja pannut on kuitenkin täynnä ruuan jämiä, kysyin mieheltä onks nää nyt likaisia vai puhtaita? "suurinpiirtein puhtaita.." jaa. No, tiskaan ne huomenna uudestaan, ottaa vittuiluna jos alan nyt tiskata.. Joku vielä sairastuu jos antaa niiden homehtua :/
Saitko nyt orkun kun pääsit omaa miestäsi haukkumaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saitko nyt orkun kun pääsit omaa miestäsi haukkumaan?
Ei tämä ole haukkumista, tämä on kylmä fakta
Niissä on yhä ruokaa vaikka ne on tiskattu. Miehelle en sanonut mitään, pienempi vaiva tiskata itse.
Vierailija kirjoitti:
Meillä ainakin mies pakottaa minut päättämään kaikesta, vaikka kuinka yritän sanoa, että päätä sinä. Kaikki asiat jää aina minun niskoille. On raskasta elää, kun kaikki vastuu ja päätös on sinulla. Mitään apua tai tukea et missään asiassa saa, kun mies ei osaa päättää . Hyvä kun osaa aamulla vaatteensa valita....
Varmaan on muitakin miehesi kaltaisia nyhveröitä. Noita tutkimuksia miehen/naisen tasa-arvosta parisuhteessa täytyy olla moniakin. Muistan lukeneeni, että mies määrää kolmasosassa ja nainen kakskolmasosassa. Vaikuttaa uskottavalta noin. Jos mies ei kärsi kynnysmattona, niin mikäs siinä mutta kaikenlainen väkivalta henkinen alistaminen puolin tai toisin on törkeää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joudut kuitenkin etsimään uuden vaimon ja sama toistuu taas.
1) miksi eroaminen olisi luuserimaisempi ratkaisu kuin se tossun alla oleminen?
2) miksi joudut etsimään uuden vaimon?Kuka on puhunut tossun alla olemisesta.
Koska minä en ainakaan rupea olemaan yksin. Onhan noita luusereita jotka elää elämänsä yksin mutta ne kuuluukin samaan sarjaan pedofiilien kanssa. Henkisesti sairaita ihmisiä.
Naiset ovat perseestä, mutta yksinkään ei voi olla?
Missä se miesten kuuluisa logiikka tässä keskustelussa luuraa? Ettekö oikeasti huomaa, että ihan itse kerrotte tarvitsevanne naisia ja että ilman heitä olette pelkkiä luusereita?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin miehenä voin omasta kokemuksesta sanoa, että päätösten tekeminen naisen kanssa on ihan oma kokemuksena. Miesten kesken homma toimii aina reilusti ja logiikan lakeja noudattaen.
Suhtauduin parisuhteeseen aina niin että kun nainen on tyytyväinen, minä olen tyytyväinen. Esimerkkinä tästä, ulkomaille mentiin aina sinne minne nainen halusi ja milloin halusi.Paljon reissanneena en enää usko siihen mantraan "matkailu avartaa", mielestäni kaikki paikat on pohjimmiltaan samanlaisia rahat pois illuusion varjolla, mutta aina lähdin kun nainen halusi, pari kertaa vuodessa. Kuulin useasti vittuilua koska en omannut mitään unelmien matkakohdetta minne haluaisin matkustaa vaan päätöksen sai vapaasti tehdä tyttöystävä. Sehän on aivan kauheaa jos saat vapaat kädet päättää mihin pääset matkalle, mies maksaa mukisematta puolet ja hoitaa itsensä vapaalle töistä loman ajaksi.
Kuvittele tilanne jossa sinun on pakko osallistua kuuliaisesti esim. verhojen valintaan tai vastaavaan tyhjänpäiväseen mutta päätöstä en silti saa tehdä, vaan sen päättää 100% aina tyttöystävä, osallistumis pakko silti on niin kuin joskus koulussa. Mielipiteeni on tärkeä mutta sillä ei ole paskaakaan väliä.Jos tyttöystävä kokee että en ole 'älykkäästi keskustellut' verhoista riittävästi seuraa syyttelyä, vähättelyä, julkista raivoamista ja lopuksi itkemistä minkä olen aiheuttanut koska en osallistu parisuhteeseemme ja hän tuntee vetävänsä yksin koko showta. Naisen itku on pahinta mitä mies parisuhteessa kokea, varsinkin jos syy siihen ei ole millään tavalla looginen.Ei voi kun ihmetellä joidenkin naisten psyykkeen toimintaa.Miten ihmeessä joku voi kuvitella että toista ihmistä kiinnostaa joku asia johon hän ei voi vaikuttaa.
Kyseinen tyttöystävä on syystäkin varustettu ex-liitteellä, sinkkuna on paljon helpompaa.
Mies 32.vEthän suhtautunut. Tuo koko pitkä viestisi kumoaa tämän jalon asenteesi.
Et selkeästi lukenut Mies.32v viestiä ajatuksen kanssa niin kuin ei moni muukaan. Hänhän nimen omaan yritti osallistua koska se oli naiselle tärkeää mutta kyllästyi siihen että nainen ei välittänyt vaan kuvitteli että johti koko touhua ja miehellä ei ollut sanavaltaa.
HOHHOIJAAA!!
Ymmärrän kyllä miksi nykyään naisilla on vaikeuksia löytää miehiä. Miehet ovat selvästi kyllästyneet naisiin
-palsta mamma,37, naimisissa
Moni mies ei sano yhtään mitään koska nainen katsoo sen aina henkilökohtaisena lukkauksena jos joku ei mene niin kuin nainen sanoo. Sitten tulee hirveä riita ja kaikilla on paskaolo. Jos vieläkään ei mene niin kuin nainen haluaa niin se on avioero.
Ja tuossa juuri se asenne mikä miehissä kusee. Eikö teidän onnellisuus ole teidän omissa käsissä? Niin meille naisille sanotaan kun vähänkin marmatetaan miehistämme. Itse olette hirviönne valinneet eli eläkää päätöksenne kanssa tai älkää. Tietenkin se on henkilökohtainen loukkaus kun me huomataan että joko meille sanotaan mitä me halutaan kuulla tai ei mitään ja silti jotenkin kun aukaisee suunsa niin aina se on naisen vika. Eiköhän ihan yhtä monta miestä ole ottanut avioeron kuin naistakin.
Voisiko niiden lihavoitujen lisäksi olla vaihtoehtona miehen ehdotus miten jokin asia tai työ hoidetaan? Ja jos se on erilainen kuin mitä nainen haluaa, niin miten edetään?
Joko naisen tapa emnee läpi tai se on avioero
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska eroaminen ei ole mikään ratkaisu. Se on luusereille.Joudut kuitenkin etsimään uuden vaimon ja sama toistuu taas.
1) miksi eroaminen olisi luuserimaisempi ratkaisu kuin se tossun alla oleminen?2) miksi joudut etsimään uuden vaimon?
Koska minä en ainakaan rupea olemaan yksin. Onhan noita luusereita jotka elää elämänsä yksin mutta ne kuuluukin samaan sarjaan pedofiilien kanssa. Henkisesti sairaita ihmisiä.Naiset ovat perseestä, mutta yksinkään ei voi olla?
Missä se miesten kuuluisa logiikka tässä keskustelussa luuraa? Ettekö oikeasti huomaa, että ihan itse kerrotte tarvitsevanne naisia ja että ilman heitä olette pelkkiä luusereita?
Ihminen on sosiaallinen eläin. Tarve parisuhteelle, seksille ja lapsen teolle on geeneissä. Se on normaalia ja luonnollista.
Se että elää elämänsä yksin ei ole tervettä eikä normaalia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska eroaminen ei ole mikään ratkaisu. Se on luusereille.Joudut kuitenkin etsimään uuden vaimon ja sama toistuu taas.
1) miksi eroaminen olisi luuserimaisempi ratkaisu kuin se tossun alla oleminen?2) miksi joudut etsimään uuden vaimon?
Koska minä en ainakaan rupea olemaan yksin. Onhan noita luusereita jotka elää elämänsä yksin mutta ne kuuluukin samaan sarjaan pedofiilien kanssa. Henkisesti sairaita ihmisiä.Naiset ovat perseestä, mutta yksinkään ei voi olla?
Missä se miesten kuuluisa logiikka tässä keskustelussa luuraa? Ettekö oikeasti huomaa, että ihan itse kerrotte tarvitsevanne naisia ja että ilman heitä olette pelkkiä luusereita?Ihminen on sosiaallinen eläin. Tarve parisuhteelle, seksille ja lapsen teolle on geeneissä. Se on normaalia ja luonnollista.
Se että elää elämänsä yksin ei ole tervettä eikä normaalia.
Jos sinä olet sosiaalinen eläin ja haluat parisuhteen, sinä maksat siitä jonkun hinnan. Minä en ole niin sosiaalinen eläin, että maksaisin siitä pilaamalla elämäni. Kukin saa tehdä tämän päätöksen ihan itse. Ja myös kantaa päätöksensä seuraukset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketju on mennyt kun normaaliksi trollien ja ääripäiden taistoksi. Esimerkkejä miten mies tai vaimo ovat olleet luonnehäiriöisiä päsmäreitä ja sen takia ei voi niin tai näin.
Itse luin tuon "kierrätysartikkelin" ja mielipidekirjoituksen ja tunnistin monia tuttuja piirteitä.
Monessa asiassa olen "koulutettu" ja annan vaimon tehdä päätöksen. Helpompi tie.
Välillä suorastaa raivostuttaa, kun pitää keskustella ja päättää yhdessä asia, joka kuitenkin menee vaimon valinnan mukaan.
Monesti on tullut jälkikäteen mieleen, että olisi pitänyt pitää oma pää ja mennä epämukavuusalueelle eli aiheuttaa mielipahaa vaimolle ja jopa riidellä. Esimerkiksi epäkäytännöllinen sisustuksellinen ratkaisu voi sitten harmittaa joka viikko.
Onko sitten mielestäsi vaimosi syy että et mene epämukavuusalueellesi, kuten Heli Vaaranen väittää?
Vaimoilla on se valttikortti päättää onko elämä niin onnellista, että voisi harkita seksiä miehensä kanssa (jollakin aikavälillä). Puoliksi vitsi ja puoliksi raakaa totuutta.
Asian ulkopuolelta, villejä veikkauksia kuinka monen miehen suurin unelma on saada kotiinsa valkoisia pintoja ja trendiratkaisuja sisustuslehtien tyyliin.
Itse olette pallinne ojentanut suoraan naisenne käteen sitten. Sinun elämäsi olisi onnellista kun saisit seksiä vapaasti, mutta sen naisen ehkä ei. Älä anna penikselle päätäntävaltaa. Minun mieheni vain päätti ja osti uuden auton eikä kertaakaan kysynyt minun mielipidettäni, vaikka minunkin rahat menivät ja minäkin ajan sillä. Hän ei halunnut riitaa asiasta. Kyllä riita siitä tuli silti. Mites jos me naiset sitten lakkaisimme kysymästä sitä mielipidettä kokonaan.
Vaimo pystyy hankkimaan valkoisen kodin ihan sinkkuna tai kissansa kanssa. Seksiä on vaikeampi harrastaa yksin. Mutta sitähän sinä et tajua kun rinnastat innoblogit yhtä tärkeäksi kuin sekSin suhteessa.
Jos eroaminen ja yksin eläminen on epänormaalia ja tekee ihmisestä luuserin, eikö meidän pitäisi olla pikemminkin huolissamme kaikista niistä naisista, jotka tekevät aloitteen eroon ja viihtyvät yksin. Heillähän vasta kamala elämä onkin. Eihän parisuhteessa olevilla miehillä pitäisi olla mitään hätää heihin verrattuna?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jo ottaa taas kovasti palstamammojen luonnon päälle.
Nautin tästä raivon kiehumisesta palstamammojen miesvihaisessa miehetonsikojakonsesus-lietekaivossa, mikä myös "söpösti" vauva.fi nimettynä tunnetaan.
Minua taas naurattavat nämä uikuttavat surkimusmiehet, jotka ovat aivan ekstaasissa kun yksi nainen mielistelee heitä.
Heti kun mies arvostelee naisia, hän on "uikuttava surkimusmies". Se on sen sijaan aina oikeutettua kritiikkiä, kun katkera ylipainoinen palstamamma haukkuu miehiä.
Kyllä, sellainen on uikuttava surkimusmies, joka sietää määräilyä kotonaan lammasmaisesti hymyillen eikä kykene millään pitämään puoliaan vaikka on paha olla. Ja sitten kun joku muu tekee sen, huutelee innokkaana sieltä selän takaa turvallisesta paikasta. Lapsen käytöstä, ei aikuisen ihmisen.
Miksi miehen täytyy hirveästi pitää puoliaan parisuhteessa? Eikös tämä juuri vahvista sen, mitä Vaaranen on sanonut?
Nyt puhuitte mammat itsenne pussiin. Vaikka olette toki tehneet sen jo monta kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jo ottaa taas kovasti palstamammojen luonnon päälle.
Nautin tästä raivon kiehumisesta palstamammojen miesvihaisessa miehetonsikojakonsesus-lietekaivossa, mikä myös "söpösti" vauva.fi nimettynä tunnetaan.
Minua taas naurattavat nämä uikuttavat surkimusmiehet, jotka ovat aivan ekstaasissa kun yksi nainen mielistelee heitä.
Heti kun mies arvostelee naisia, hän on "uikuttava surkimusmies". Se on sen sijaan aina oikeutettua kritiikkiä, kun katkera ylipainoinen palstamamma haukkuu miehiä.
Kyllä, sellainen on uikuttava surkimusmies, joka sietää määräilyä kotonaan lammasmaisesti hymyillen eikä kykene millään pitämään puoliaan vaikka on paha olla. Ja sitten kun joku muu tekee sen, huutelee innokkaana sieltä selän takaa turvallisesta paikasta. Lapsen käytöstä, ei aikuisen ihmisen.
Miksi miehen täytyy hirveästi pitää puoliaan parisuhteessa? Eikös tämä juuri vahvista sen, mitä Vaaranen on sanonut?
Nyt puhuitte mammat itsenne pussiin. Vaikka olette toki tehneet sen jo monta kertaa.
Ei parisuhde ole mikään taistelutanner missä pitää joko tappaa tai tulla tapetuksi.
Vierailija kirjoitti:
Sekä se että juuri naiset haukkuu miehiään. Miehet EI hauku vaimojaan.
Tämä on aivan totta. Naiset valittavat aina kavereilleen, jos suhteessa on pientäkin ongelmaa. Tämä tulee ilmi riidellessä: nainen vetoaa usein siihen, että hänen kaverinsakin ovat samaa mieltä kuin hän. Kavereita käytetään lyömäaseena.
Miehet harvemmin tilittävät parisuhderiitojaan kavereilleen. Ja jos tilittävät, niin naista ei todellakaan haukuta. Toinen sääntö on, että kaverin naista ei arvostella.
Tämäkin kertoo nykynaisten huonosta asenteesta ja kunnioituksen puutteesta, joka heillä miehiä kohtaan on.
Tässä paljastuu ainakin se, että naiset ovat keskimäärin varsin katkeria ja täynnä vihaa miehiä kohtaan. Mitä ne miehet on teille tehneet? Kieltäytyneet leikkimästä prinsessaleikkiä teidän säännöillä? Seuraava sukupolvikin oppii että miehet on surkimuksia.
Kyllä mun mielestä tässä on nähtävissä että naiset kuvittelee omasta päästään tai naistenlehdistä tai mistä lie, millaista elämän kuuluu olla, ja sitten miesten pitää leikkiä niinkuin nainen käskee. Jos oikeasti haluais tulla onnelliseksi parisuhteessaan, kannattais ensin opetella että elämä on kahden kauppaa, jos otat miehen, niin puolet siitä kodista, tavoista ja todellisuudesta on semmoisia kuin sillä miehellä. Ja sinä hyväksyt sen ja kunnioitat sitä. Mun mielestä tämä ketju on karmaisevaa luettavaa ja tuo juttu täyttä totta. Onhan se tästäkin luettavissa, ihan kuin naiset olis seonneet. Unohtaneet, että parisuhteessa on kyse kahden ihmisen tasavertaisuudesta eikä jostain naisen määrittelemästä kotileikistä. En uskois tätä edes todeksi, jos ei mieheni ex olis ollu tuollainen raivohullu alistaja.
Mies päättää mitä hän ostaa kaupasta eli mitä on ruokana kun hän käy kaupassa. Suuri uhraus kun viitsii niin me muut syödään mitä hän tuo tai nähdään nälkää. (Tai minä menen lasten kanssa uudestaan kauppaan.) Autoon liittyvät asiat hän päättää yksin, koska on MIES. Jos hänen mielestään jokin vaatteeni on ruma, niin hän päättää saanko käyttää sitä. Hän päättää omista rahoista kokonaan, minkä vuoksi minun rahat menee lapsiin ja lasten vaatteisiin. Niistä minä saan päättää, koska hän ei välitä. Paitsi kun halusi että lopetan kokonaan kuopuksen imettämisen kun se häiritsee häntä öisin. Hänelläkin on se suyrin ase minua vastaan, mitä joku sanoi että naisilla muka on miestä vastaan. Ne lapset.