Vaimo rupsahtaa!!
Hei,
Ehkäpä tämä on oikea sivusto tähän, mitä voin tehdä?!?.. Meillä on toi kaksivuotias tossa, se kyllä kasvaa ja kaikki on OK, mut toi vaimo tuppaa rupsahtamaan!
Kommentit (70)
miten sitä rupsaantumista esiintyy?
Kuuluuko vaan että rups rups?
Ehkä voisit ottaa lapsenhoidon vastuullesi ja antaa vaimollesi aikaa hemmotella itseään, niin eiköhän se siitä. :)
Itse olet kuin kaksi vuotta sitten? Kumpi herää öisin tai on herännyt lapsen kanssa?
Typerä provo.
Ei se mitään! Pääasia että sinä pysyt vuodesta toiseen yhtä komeana, timminä ja karismaattisena... tekemättä mitään. Antaa vaimon kulahtaa vieressä, eikös?
Hei, ymmärrän sua. Kukaan mies ei oikeasti kykene rakastamaan yli 30-vuotiasta naista. Se kuka muuta väittää on itsepetoksen mestari. Nainen alkaa rupsahtaa noin 24 vuotiaana ja nelikymppistä on tosi vaikeaa, ellei mahdoton enää panna. Oma ikä ei siihen vaikuta. Itse olen 52 vuotias enkä voisi kuvitella seksiä yli 35 vuotiaan kanssa. Tämä asia on tabu ja saa naiset raivoihinsa mutta totuus on että harva yli 25 vuotias enää panettaa ketään miestä. Synnyttäneet menettää sex appealinsa vielä nopeammin.
Kuinkahan mulle sitten aina riittää munaa ja vientiä. :D
N45
[quote author="Vierailija" time="13.10.2013 klo 00:37"]
Kuinkahan mulle sitten aina riittää munaa ja vientiä. :D
N45
[/quote]
Dream on...
M52
Juu, ihan varmasti yli viisikymppiset äijät roikkuvat tällä palstalla :D
Sitä ne lapset teettävät. Kannattaa valita vaimoksi sellainen, joka ei halua lapsia. Lisäksi noudata Arto Paasilinnan kirjassa esiintynyttä neuvoa: Tapaa naisen äiti. Jos hän vaikuttaa hyvin säilyneeltä, tyttärensäkin todennäköisesti säilyy hyvin.
Sulle nro 8. tulee vielä ankeat ajat ellei ole jo tullut ja koitat kuvitella jotain muuta ja ikäkriisissäs kirjottelet tänne kun olet ite saanut pakit. Harva nuori nainen haluu oikesti panna ikäistäsi kurttuvaaria. Paljo sä niille maksat?
[quote author="Vierailija" time="13.10.2013 klo 00:44"]
[/quote]
MYönnän roikkuvani jopa aika usein, surffaten seksipalstan ja tän palstan välillä.
Anna vaimollesi omaa aikaa tai menette yhdessä harrastamaan liikuntaa. Uskon ettö jokaiselle löytyy joku laji mistä voi oikeasti innostua. Miten olisi paritanssikurssi? Lahjakortti kauneushoitolaan, menkää yhdessä vaikka kylpylään ja voit ostaa vaimolle siellä puolihuolimattomasti lahjakortin jonnekin hemmotteluhoitoon. Älä vaan sano rupsahtamisesta ääneen hänelle!
Oikeesti, millä perusteella te miehet naisenvalitsette? Eikö se persoona ole kuitenkin se tärkein? Toki ihminen on kokonaisuus, mutta kun naisella on vauva tai pieni lapsi, niin ulkonäöstä huolehtiminen ei olekaan välttämättä enää se tärkein juttu.
Itsellenikään meikkaaminen ei ole enää ihan pakollista, mutta urheilua harrastan ihan oman hyvän olon ja jaksamisen takia. Jos mies alkaisi kritisoida niin en usko että siitä olisi kuin haittaa suhteellemme... Itse asissa hän on meistä se enemmän rupsahtanut! En minäkään kritisoi hänen rupsahtamistaan, päin vastoin, kerron että rakastan häntä eikä siihen muutama ylikilo vaikuta.
[quote author="Vierailija" time="13.10.2013 klo 00:49"]
[quote author="Vierailija" time="13.10.2013 klo 00:44"]
[/quote]
MYönnän roikkuvani jopa aika usein, surffaten seksipalstan ja tän palstan välillä.
[/quote]
Joo joo, niin varmaan, niinhän ne aina tekee.
No niin ne vaimot tuppaa tekemään. Ja aika monet miehetkin yleensä.
Rakastuin naiseni kauneuteen ja sen katoaminen tuntui samalta kuin nainen olisi pettänyt minua tai pahemmaltakin. Yleensä ulkonäkö on miehille tärkeämpää kuin naisille, koska miehet ovat visuaalisempia. Siinä myös syy miksi miehet rakastuvat nuoriin naisiin oman vaimon vanhettua.
En ole ap mutta mies kuitenkin.
[quote author="Vierailija" time="13.10.2013 klo 00:32"]
Hei, ymmärrän sua. Kukaan mies ei oikeasti kykene rakastamaan yli 30-vuotiasta naista. Se kuka muuta väittää on itsepetoksen mestari. Nainen alkaa rupsahtaa noin 24 vuotiaana ja nelikymppistä on tosi vaikeaa, ellei mahdoton enää panna. Oma ikä ei siihen vaikuta. Itse olen 52 vuotias enkä voisi kuvitella seksiä yli 35 vuotiaan kanssa. Tämä asia on tabu ja saa naiset raivoihinsa mutta totuus on että harva yli 25 vuotias enää panettaa ketään miestä. Synnyttäneet menettää sex appealinsa vielä nopeammin.
[/quote]
Surullista, täytin tänä vuonna 24. Siitä päivästä lähtien olen mystisesti alkanut lihomaan, ryppyjä ilmestynyt ja rinnatkin alkaneet roikkua. No vielä siis onneksi vuosi aikaa kiihottaa miehiä ennen kuin olen yli 25.
Minä oon jo rupsahtanut, enkä edes ole vielä löytänyt vaimoa. Aikamoista peliä tää elämä.
Ei me miehet täällä oikeasti olla, kaikki täällä ollaan naisia, toki toki. Miehet ei edes löydä palstalle jonka nimi on joku "vauva" ;)
"Tuppaa rupsahtamaan" - rupsahtaminen on siis satunnaista ja hetkellistä eikä pysyvää?