Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Heli Vaaranen kertoo taas totuuden. Suomalainen mies ei päätä parisuhteissa juuri mistään, tasa-arvo kaukana.

Vierailija
15.01.2017 |

http://www.hs.fi/elama/art-2000002879714.html
Näinhän se on. Vaarasen kertoma totuus ei vain ole palstamammojen mieleen.

Kommentit (493)

Vierailija
21/493 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös huomannut, että miehet eivät halua suututtaa naisiaan ja siksi mieluummin antaisivat naisen päättää. Joskus naiset ärsyyntyvät tästä miehen tahdottomuudesta ja suuttuvat. Eli naiset eivät ainakaan aina alista miehiä tarkoituksella/tietoisesti, koska eivät toisaalta ole tyytyväisiä siihenkään jos mies on ihan lapamato.

Vierailija
22/493 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

MItä pirua valittaa mies kun on ihan itse naisensa saanut valita? Ja kyllä meillä ainakin mies on saanut ihan itse valita autot, ne on vaan ilmestyneet pihaan. Niitä sitten on maksanut omilla rahoillaan ja minä olen elättänyt miehen. Ja moottoripyörät on kanssa vain ilmestyneet pihaan, Mies on ihan itse päättänyt ne hankkia. Pojalle ilmestyy mopo pihaan ja kohta uusi... ehkä on pojan kanssa päättäneet, ihan ite ovat saaneet päättää mitä ostavat.  Saunan lämmitystä mies ei jostain syystä osaa itse päättää, vaan kyselee aina minulta, onko saunapäivä? Miksi kyselee minulta, eikö tuota osaa itsekin päättää? Mies olsa ostaa auton, mutta ei tiedä onko saunapäivä. Sellaisia veitikoita nämä meidän miehet ovat;) PS: ei se olen sen vika joka ottaa vallan vaan sen , joka sen antaa pois antaa....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/493 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Semmosta sattuu kun ei puhu.

Heli Vaaranen vois kyllä painua vittuun.

VOI EIIIIHH !!!

Eikö olekkin vittumaista kun totuus sattuu ?!

Vierailija
24/493 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, mgtow -liike ei ole syntynyt ilman syytä. 

Vierailija
25/493 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se mies vaan kaipaa sitä, että on peräänkatsoja ja joku joka päättää miehen puolesta. Onhan se helppoa, kun ei oikein tarvitse ottaa vastuuta mistään, toinen päättää.

Vierailija
26/493 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, että kissa nostetaan pöydälle. Täydellisyyden tavoittelijat voisivat lukea tarkkaan artikkelin!

Vierailija
27/493 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ainakin mies pakottaa minut päättämään kaikesta, vaikka kuinka yritän sanoa, että päätä sinä. Kaikki asiat jää aina minun niskoille. On raskasta elää, kun kaikki vastuu ja päätös on sinulla. Mitään apua tai tukea et missään asiassa saa, kun mies ei osaa päättää . Hyvä kun osaa aamulla vaatteensa valita....

Vierailija
28/493 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin isona vaimokseni Heli Vaarasen <3

Vierailija
29/493 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä se mies vaan kaipaa sitä, että on peräänkatsoja ja joku joka päättää miehen puolesta. Onhan se helppoa, kun ei oikein tarvitse ottaa vastuuta mistään, toinen päättää.

Mies aika usein haluaa ottaa vastuun itsestään, toisinaan määräillä myös puolisoa sen suhteen mitä hänen tulee tehdä tai miltä hänen tulisi näyttää esim. haluaisi määrätä naisen pukeutumisesta joissakin tilanteissa. Miehellä vain ei tuo vallan tunnetta se että hän päättäisi parisuhteeseen liittyvistä asioista mitä lapset harrastaa, miten usein kodissa siivotaan, minne mennään lomalle, miten yhteistä vapaa-aikaa käytetään muuten.

Vierailija
30/493 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Merkillisiä tarinoita. Kyllä meillä ainakin molemmat pitävät puoliaan itselleen tärkeissä asioissa. Joskus se tosin on aiheuttanut melkoista kipinöintiä.

Vierailija
31/493 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä miehiä ei vain  oikeasti kiinnosta niin paljoa nuo jutut, että he välittäisivät niihin puutua tai niihin vaikuttaa. Jos itseäni ei kauheasti joku juttu kiinnosta, mies saa ihan itse tehdä niinkuin haluaa ja päättää mitä lystää. Ei kaikkien tarvii  joka asiasta päättää.  Minä annan miehelle vaapaat kädet valita kaikki meidän menopelit, veneen, koneet jne. Minä valitsen verhot ja sisustuksen, ne ei voisi miestä vähemmän kiinnostaa, ei hän välitä niihin puutua.

Vierailija
32/493 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän aiheen ympärillä keskustelu on mennyt ihan överiksi: poikia sorsitaan koulussa ja miehiä parisuhteissa. Marssitetaan estrarille näitä, jotka on tätä mieltä. Eiköhän se mies tee se päätöksen, että jättää areenan naiselle; on helpompaa kun nainen huolehtii lapset ja kodin. Nainen halutaan pitää tyytyväisenä hinnalla millä hyvänsä. Hinta on sitten se, että pojat on tuuliajolla, tytöistä ei ole kukaan kiinnostunut. Mies haluaa ottaa rusinat pullasta, mutta ei ymmärrä minkä hinnan siitä maksaa. 

On harvoja parisuhteita, joissa oikeasti ollaan balansissa antamisen ja saamisen suhteen. Aina jompikumpi on se joka riistää, joko mies tai nainen. Vallankäytön tavat vaan eroaa. 

Onnea vain parisuhteisiin.

Vierailija
33/493 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä miehiä ei vain  oikeasti kiinnosta niin paljoa nuo jutut, että he välittäisivät niihin puutua tai niihin vaikuttaa. Jos itseäni ei kauheasti joku juttu kiinnosta, mies saa ihan itse tehdä niinkuin haluaa ja päättää mitä lystää. Ei kaikkien tarvii  joka asiasta päättää.  Minä annan miehelle vaapaat kädet valita kaikki meidän menopelit, veneen, koneet jne. Minä valitsen verhot ja sisustuksen, ne ei voisi miestä vähemmän kiinnostaa, ei hän välitä niihin puutua.

Jos miehet esim. Heli Vaaraselle kuitenkin valittavat sitä että eivät saa parisuhteessa päättää mistään, mitä ne asiat sitten on joista mies haluaisi päättää ja kantaa vastuun?

Vierailija
34/493 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäpä Vaaralan olisi ika tutkia aihetta pikkaisen enemmänkin, kun vaan syyllistää naisia. Toiseksi kasvattakaa pojista muutakin kun passattavia mammanmussukoita.

Vierailija
35/493 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas? Vuosi sitten julkaistu ja miljoonaan kertaan kaluttu vanha artikkeli.

Mitä oikeasti ajat takaa jakamalla sen täällä?

Kerro sinä, miten suomalainen nainen on muuttunut vuodessa?

Vierailija
36/493 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies aika usein haluaa ottaa vastuun itsestään, toisinaan määräillä myös puolisoa sen suhteen mitä hänen tulee tehdä tai miltä hänen tulisi näyttää esim. haluaisi määrätä naisen pukeutumisesta joissakin tilanteissa. Miehellä vain ei tuo vallan tunnetta se että hän päättäisi parisuhteeseen liittyvistä asioista mitä lapset harrastaa, miten usein kodissa siivotaan, minne mennään lomalle, miten yhteistä vapaa-aikaa käytetään muuten.

Jos meillä olisi jäänyt miehen harteille päättää lasten harrastuksista, ei kukaan olisi harrastanut mitään. Tuskin miehellä kävi mielessäkään, että ihminen voi lapsenakin harrastaa jotakin. Siivoaminen olisi ollut pelkkää imurointia ja vapaa-ajalla ei olisi menty mihinkään, koska mies ei olisi jaksanut nähdä vaivaa minkään  suunnittelun eteen. Tai kyllä mies olisi itse mennyt erämessuille, mutta ei hän perheelle olisi mitään osannut suunnitella.

Vierailija
37/493 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tuo täydellisyys on, johon naiset pyrkivät ja useimmiten lapsen saatuaan?

Ja miksi pyrkivät? Mammat voisivat hieman arvuutella haukkumisen sijaan.

Vierailija
38/493 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseessä on tyypillinen fasistinainen joka ajattelee vain itseään. En usko että kukaan mies koskee moiseen pitkällä kepilläkään.

Vierailija
39/493 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On miehillä asiat huonosti. Samaan aikaan naiset joutuvat suhteissaan raiskatuiksi ja petetyiksi. Todistaa vain että miesten suurimmat ongelmat ovat kuuluisa seksinpuute ja seksinpuute. Rankkaa.

Naiset pettävät siinä missä miehetkin.

Raiskauskeskustelut ovat erikseen.

Mutta kun miehetkin ulina ei auta, vaikka meneekin taas tunteisiin. Pysy aiheessa.

Vierailija
40/493 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tuo täydellisyys on, johon naiset pyrkivät ja useimmiten lapsen saatuaan?

Ja miksi pyrkivät? Mammat voisivat hieman arvuutella haukkumisen sijaan.

Jotakin mitä naiset näkevät mediassa/viihdeteollisuuden tuotoksissa ja ottavat todesta.

Naiset imevät paljon vaikutteita mediasta. Pettymys on tietysti suuri kun eihän sellaista maailmaa ole oikeasti edes olemassa.