Miten suhtaudutte kehuihin/imarteluun?
Olen tähän asti aina ajatellut, ettei naisia kannata imarrella vaikkapa baarissa tai treffeillä. Logiikka on sellainen, että nainen kuitenkin näkisi imartelun läpi ja siitä koituisi imartelijalle lähinnä miinuspisteitä.
Omalta kohdaltani kuitenkin tunnistan, että kehut yksinkertaisesti tuntuvat hyvältä, vaikka usein niiden kanssa tulee hikikainalon täydeltä ketunhäntiä. Ei siitä jaksa välittää, jos tuntuu hyvältä niin tuntuu.
Sinälläänhän imartelu ei välttämättä sisällä mitään valheellisia todistuksia. En tiedä onko sillä sitten ratkaisevaa merkitystä, että uskooko imartelun kohde olevansa kohteliaisuuksien arvoinen?
Miten suhtaudutte imarteluun?
Kommentit (34)
Aidot kehut tuntuu hyviltä, mutta imartelu nuoleskelulta. En osaa sanoa, mistä eron tietää. No, inhoan kehuja ison porukan edessä.
Muutaman kerran kun kuulee sen kliseen "sinulla on kauniit silmät", vaikka miehen silmät ovat rinnoissa, rupeaa kummasti ärsyttämään.
Vierailija kirjoitti:
Se on ihan ok kun se on aitoa ja pysyy aisoissa. Liika on siis liikaa. Muistakaa kehua myös sitä fiksuutta.
Entä jos kehujen kohde ei ole fiksu, vaan äo on vain jotain 110 pintaan?
Naista ei koskaan nosteta jalustalle. Naista ei kehuta kauniiksi vaan tyyliä, luonnetta, naurua tms jotain muuta kuin ulkonäköä.
Jos olisit mieheni ja imartelisit naisia baarissa, heistä ei sen jälkeen enää kuultaisi, ihan sama kuka kyseessä. Tämän takia on varmaan ihan hyvä että en ole kenenkään kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Naista ei koskaan nosteta jalustalle. Naista ei kehuta kauniiksi vaan tyyliä, luonnetta, naurua tms jotain muuta kuin ulkonäköä.
Häpsis. Kaikesta voi kehua, jos jotain asiaa toisessa aidosti ihailee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Häpsis. Kaikesta voi kehua, jos jotain asiaa toisessa aidosti ihailee.
Ei voi.
Vierailija kirjoitti:
Hassusti muotoiltu. Aivan kuin se ulkonäkö olisi ainut jalusta. Sinällään olen kyllä samaa mieltä, että ulkonäön kehuminen on hyvin riskaabelia.
Lähinnä se toimisi silloin, jos kyseinen nainen olisi jo valmiiksi ihastunut kehujaan ja lisäksi vielä epävarma ulkonäöstään.
Vierailija kirjoitti:
Jos olisit mieheni ja imartelisit naisia baarissa, heistä ei sen jälkeen enää kuultaisi, ihan sama kuka kyseessä. Tämän takia on varmaan ihan hyvä että en ole kenenkään kanssa.
Oletko rikollinen?
Vierailija kirjoitti:
Huonosti, en osaa ottaa vastaan.
Se onkin vaikea laji. Pitäisi osata vaikuttaa kiitolliselta ja nöyrältä. Sikäli, kun on reagoimassa pyynteettömiin kehuihin.
Imartelija on aina vailla jotakin. Ihan joka kerta. Se ei siis tepsi.
Minusta on kiva kuulla, jos olen tehnyt jotain, josta voi kehua. Tosin en tykkää, jos kyse on ylistämällä alistamisesta tyyliin töissä "keitäpä kahvit, kun kukaan muu ei osaa keittää yhtä hyvää kahvia kuin sinä". Ulkonäön kehuminen ei toimi, kun tiedän tismalleen, miltä näytän.
Kukapa ei kehuista tykkäisi, silloin kun ne ovat aitoja. Myös treffeillä saa kehua ja mielestäni kannattaakin, jos siihen on aihetta. Ainakaan itse en kuule kehuja mitenkää liikaa, esim. yksikään treffimies ei ole kehunut ulkonäköäni koskaan, joten siitä saisi todella paljon lisäpisteitä. Tunnistan helposti milloin kehu on aito ja milloin ei.
Vierailija kirjoitti:
Kukapa ei kehuista tykkäisi, silloin kun ne ovat aitoja. Myös treffeillä saa kehua ja mielestäni kannattaakin, jos siihen on aihetta. Ainakaan itse en kuule kehuja mitenkää liikaa, esim. yksikään treffimies ei ole kehunut ulkonäköäni koskaan, joten siitä saisi todella paljon lisäpisteitä. Tunnistan helposti milloin kehu on aito ja milloin ei.
Osaatko sanoa mistä sen tunnistat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osaatko sanoa mistä sen tunnistat?
Se on se fiilis mikä kehusta tulee.
Jos omalle kohdalle osuu niin varmaan taas jotain vattuilee.
Annan kusen holahtaa päähän oikein kunnolla. Tässä iässä ei kehuja kuule koskaan liikaa.
M84v
Se on ihan ok kun se on aitoa ja pysyy aisoissa. Liika on siis liikaa. Muistakaa kehua myös sitä fiksuutta.