Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä ammatti olisi sinulle kaikista vaikein?

Vierailija
15.01.2017 |

Kysymys on vähän tyhmä, mutta itse ihailen kirurgeja.. Minusta ei olisi koskaan sellaiseen vaikka opiskelisin alaa kymmeniä vuosia. Lisäksi minulla on nykyään todella huono paineensietokyky, olisi kamalaa olla vastuussa toisen hengestä.. Ja leikata vaikka jotain aivoja, hyi !!
En osaisi.

Toinen missä olisi tosi huono, olisin opettaja. En osaisi opettaa johdonmukaisesti, todennäköisesti oppilaani eivät oppisi yhtään mitään. Olen yrittänyt opettaa lapselleni mm.viulunsoittoa, siitä ei ole tullut yhtään mitään. Olen siis itse lapsesta saakka viulua soittanut, mutta toisen neuvominen ei vaan oikein onnistu.. hoitakoon soitto-ope sen jatkossakin.

Mites teillä?:D

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatuskin, että  siivoan toisen ihmisen eritteitä, saa pahoinvoivaksi.

Kaikille hoitajille hatunnosto ja terveiset!

Vierailija
2/48 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähihoitaja, en todellakaan ole kovin ihmisystävällinen. En pystyisi pesemään kenenkään paskoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työskennellä Fjällrävenin liikkeessä.

t. Kånken-hullu

Vierailija
4/48 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirurgi

Ensinnäkin todella haastavaa ja toisekseen ajatus siitä, että joku kuolisi leikkaus pöydällä on ahdistavaa.

Vierailija
5/48 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään mikä liittyy eläinrääkkäykseen. Turkistarhaus, koe-eläimiin liittyvä työ tai teurastamo.

Vierailija
6/48 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lastensuojelun sosiaalityöntekijä, en vain kestäisi.

Vierailija
7/48 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tahansa hoitoalaan liittyvä työ. Tai oikeastaan kaikki työt, missä on pakko koskea toiseen ihmiseen hierojasta kosmetologiinkin.

En siedä tuntemattomien ihmisten eritteitä tai huonoa hygieeniaa, enkä voisi koskea edes kumihanskoilla likaisiin, sairaisiin ihmisiin. Hyrrrrr.

Vierailija
8/48 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitaja, ravintolatyöntekijä, asiakaspalvelija, puhelinmyyjä ja vartija.

Vierailija
9/48 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lastenhoito menisi (ei 20 lapsen kuitenkaan) mutta kaikki muu hoitaminen olisi ehdoton no-no. En selviäisi viikkoakaan jossain vanhusten- tai vammaistenhoidossa.  

Vierailija
10/48 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitoalan, en kestä mitään eritteitä ja verta

Vierailija
11/48 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kemisti. Ainoa kemian kaava jonka osaan on Fe+S=FeS. Putosin kärryiltä jo ensimmäisellä kemiantunnilla, sama juttu fysiikan kanssa. Onneksi en päätynyt ydinvoimalaan töihin.

Vierailija
12/48 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitoala on mullekin nounou. En todellakaan halua vaihtaa kenenkään vaippoja, ja toivottavasti en siihen koskaan joudu.

Sen sijaan opena voisin olla hyvä.

Vierailija
13/48 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelinmyyjä. Rehellisenä ihmisenä en pystyisi valehtelemaan ihmisille puhelimessa.

Vierailija
14/48 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku puhuja esim. poliitikko, toimitusjohtaja, sparraaja..

Vierailija
15/48 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelinmyyjä. En osaa tyrkyttää.

Vierailija
16/48 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myyntityö ei sopisi minulle lainkaan. Inhoan tyrkyttämistä ja limaisia myyntipuheita, joiden avulla yritetään myydä huonolaatuista roskaa. Jos tuote olisi oikeasti laadukas, niin sitten voisin ihan mielelläni kaupitella sitä.

Palomiehenä en pärjäisi koskaan työn fyysisyyden vuoksi. Tarvittava treenimäärä rikkoisi niveleni alta aikayksikön. Muuten työ olisi mielenkiintoista ja haastavaa.

T: Lähihoitaja

Vierailija
17/48 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliisi. En kestäisi nähdä jatkuvasti kaikkea vääryyttä jolle en voisi/saisi tehdä mitään.

Vierailija
18/48 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettajana ja myyjänä ja kirurgina ja juristina pärjäisin hyvin ja luonne sopisi. Mutta lähihoitaja olisi minulle se vaikein ja pahin. En osaa olla empaattinen sairaalle siksi että tämä on sairas, en kestä eritteitä, en kestä vanhuksia en kestä valitusta. Kirurgihan tulee valmiiksi valmisteltuun leikkaussaliin, jossa potilas on jo peitetty, ja leikkaa pikkutarkalla taidolla sen leikkauskohteena olevan alueen. Ja poistuu. Muu työ on leikkauksen suunnittelua, ei hoivaa ja hoitamista.

Vierailija
19/48 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pysty enkä halua yksilöidä ammattia, mutta sanoisin, että mikä työ tahansa, jossa tullaan liiaksi iholle, niin fyysisesti kuin psyykkisestikin. Tarvitsen oman reviirini ja sinne vain harvalla ja valitulla on lupa tulla. Ja myös toisin päin: en halua tunkeutua toisen reviirille / iholle.

Vierailija
20/48 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

R-kioskin myyjä. En kestäisi niitä tuhatta ja sataa asiakkaille niin tärkeää lottoa, passia, h&m:n pakettia, kahvikupposta, suklaapatukkaa iltalehteä sekunttiaikataululla koko päivän jalkojeni päällä vailla vessataukoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kuusi