Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä ammatti olisi sinulle kaikista vaikein?

Vierailija
15.01.2017 |

Kysymys on vähän tyhmä, mutta itse ihailen kirurgeja.. Minusta ei olisi koskaan sellaiseen vaikka opiskelisin alaa kymmeniä vuosia. Lisäksi minulla on nykyään todella huono paineensietokyky, olisi kamalaa olla vastuussa toisen hengestä.. Ja leikata vaikka jotain aivoja, hyi !!
En osaisi.

Toinen missä olisi tosi huono, olisin opettaja. En osaisi opettaa johdonmukaisesti, todennäköisesti oppilaani eivät oppisi yhtään mitään. Olen yrittänyt opettaa lapselleni mm.viulunsoittoa, siitä ei ole tullut yhtään mitään. Olen siis itse lapsesta saakka viulua soittanut, mutta toisen neuvominen ei vaan oikein onnistu.. hoitakoon soitto-ope sen jatkossakin.

Mites teillä?:D

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen, joka (kovan työn lisäksi) perustuu johonkin tiettyyn lahjakkuuden lajiin, joka minulta puuttuu.

Minusta ei millään tulisi esimerkiksi oopperalaulajaa, vaikka kuinka opiskelisin ja harjoittelisin. Olen täysin epämusikaalinen ja laulunääntä ei yksinkertaisesti ole.

Vierailija
42/48 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pystyisi työskentelemään lääkeyrityksessä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhainkodin hoitajaksi en pystyisi.

Vierailija
44/48 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjanpitäjä. Olisi liian yksitoikkoista pidellä mitä tahansa kirjaa 8h päivässä.

Vierailija
45/48 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tahansa työ, jota tehtäisiin ulkona talvella. Tai sellainen joka edellyttäisi asumista jossain helwetin lapissa.

Vierailija
46/48 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useita käsityöläisammatteja ja esimerkiksi se kirurgun pesti jää minulla haaveeksi käsien tärinän takia. En mm pysty ottamaan valokuvia.

Puhelin- yms myynti, jossa pitää tyrkyttää ei todellakaan onnistu. Olen kokeillut.

Lastensuojelun sossuna en luultavasti kestäisi pitkään. Olisi ihan järkyttävää nähdä ne kaikkein huonoimmissa oloissa olevat lapset päivittäin ja tietoisesti antaa lapsien kärsiä.

Sen lisäksi on toki paljon hommia, joita en missään nimessä halua tehdä, mutta pystyisin kyllä jos pakko olisi.

Vierailija
47/48 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittäjäksi minusta ei olisi. Olen aika ulkoaohjautuva ja stressiin taipuvainen, palkkatyö sopii siis minulle paremmin. En myöskään ole erityisen luovaa sorttia ja vihaan ottaa riskejä.

Myöskään hoitotyöhön en pystyisi.

Vierailija
48/48 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikista vaikein olisi varmaan jonkin avaruustutkimuslaitoksen tutkijan tai avaruusaluksia suunnittelevan insinöörin työ. Matematiikka on heikoin osaamisalueeni, fysiikan ja kemian ohessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme seitsemän