Miten musta on tullu tällänen ihraperse?
Paino ei ole noussut yhtään, liikun paljon, kuntosalilla käynti 3x viikko ja treenaan kovaa. Tänään katsoin itseäni peilistä ja mulla on alavartalo ihan karmea. Läskimaha ja jenkkakahvat. Mitä helvettiä? Pitääkö mun laihduttaa itseni alipainoiseksi😫
Kommentit (11)
No miehiä pyörii kuitenkin ympärillä kuin kärpästä joten älä valita.
Vierailija kirjoitti:
No miehiä pyörii kuitenkin ympärillä kuin kärpästä joten älä valita.
😀No ei pyöri
Jos paino ei muutu ja läskiä kertyy perseeseen ja mahaan aikaisempaa enemmän niin väistämätön seuraamus on että sinulla vähenee lihasmassaa ja läskimassa kasvaa.
Joko liikut paljon vähemmän kuin uskot tai uskottelet meille ja/tai syöt liikaa kaloreita.
Kyllä mä liikun mutta pakko on vika olla ruokavaliossa. Käyn 3x viikossa salilla ihan kunnon treeni ja 1-2 x hölkkääässä 7-10km. Siksi hieman järkytyin peilikuvasta.
Oletko kauankin treenannut samalla ohjelmalla? Olen huomannut että kroppa tottuu samaan, eikä treeni enää tehoa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä liikun mutta pakko on vika olla ruokavaliossa. Käyn 3x viikossa salilla ihan kunnon treeni ja 1-2 x hölkkääässä 7-10km. Siksi hieman järkytyin peilikuvasta.
No et sä ihan toivoton lerpsamaha ja vitjatissi voi olla jos hölkkäät kymmenen kilsaa. Itse en jaksais pysyä ees perässä, vielä.
Puputat liikaa jotain piilokaloreita. Jotain lohtumässytystä? Ylimääräistä juhlintaa? Kuluuko alkomahoolia aikaisempaa enemmän, viinassa vasta kaloreita onkin.
m
Vierailija kirjoitti:
Oletko kauankin treenannut samalla ohjelmalla? Olen huomannut että kroppa tottuu samaan, eikä treeni enää tehoa.
Vaihtelee muutaman kuukauden välein ja nyt varmasti on aika muuttaa radikaalisti. Täytyy vähäksi aikaa lisätä toistoja. Ei hyvältä näytä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No et sä ihan toivoton lerpsamaha ja vitjatissi voi olla jos hölkkäät kymmenen kilsaa. Itse en jaksais pysyä ees perässä, vielä.
Puputat liikaa jotain piilokaloreita. Jotain lohtumässytystä? Ylimääräistä juhlintaa? Kuluuko alkomahoolia aikaisempaa enemmän, viinassa vasta kaloreita onkin.
m
Alkoholia en käytä lainkaan ja sokeria välttelen. Varmaan muuten hiilaria tulee liikaa. Jostain sitä energiaa tulee liikaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
m
Alkoholia en käytä lainkaan ja sokeria välttelen. Varmaan muuten hiilaria tulee liikaa. Jostain sitä energiaa tulee liikaa
Sitten on sekin että iän myötä kehon perusenergiankulutus pienenee. Vielä kolmekymppisenä saattaa voida vain löhötä ja mässyttää vaikka mitä isommin lihomatta mutta enää nelikymppisenä se ei onnistu, ainakaan mitä itse on huomannut.
Tai oot vaan tullut kriittisemmäksi omaa kroppaasi kohtaan, sekin on yksi vaihtoehto :B
m
LASAGNEE JA LIHISTÄ NAKILLA! KETSUPPIA JA SINAPPIA TRÖTSÄYTÄT PÄÄLLE. NÄLKÄ LÄHTEE!
IISAKSONNI
Up