Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sormien nuoleminen

Vierailija
14.01.2017 |

Onko muita joita ärsyttää suunnattomasti sormien nuoleminen julkisella paikalla silloin kun niihin on tarttunut ruokaa tms. ? Järkyttävää käytöstä aikuisella ihmisellä. Onkohan tämä tapa apinoitu jostain amerikkalaisista tv-sarjoista tai elokuvista, niissä näin tehdään. Tänäänkin aikuinen mies nuoli sormiaan mäkkärissä, kun niissä oli ketsuppia. Sitäpaitsi likaisten sormien nuoleminen ei ole edes kovin fiksua. No sama aikuinen mies piti pipoa päässä sisällä, mikä myös ärsyttää. Ja lapset myös pipo päässä ja sormia nuolemassa. Nuolemisen jälkeen suuta vielä maiskautetaan, hyi helvetti.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on sen verran puhtaat kädet että uskallan nuolla ruuat pois sormista tarvittaessa. En edes käy syömään jos kädet on umpipaskaiset.

Vierailija
2/4 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei ärsytä sormien nuoleminen jos sen tekee äänettömästi. Raivostun, jos joku nuolee sormensa niin että maiskaus kuuluu toiselle puolelle asuntoa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun mielestä ei ole siis hyvien tapojen vastaista nuolla sormiaan julkisella paikalla, esim. ravintolassa, kunhan vain sormet ovat puhtaat? Jos mun esim. treffikumppani alkaa nuolla sormiaan ravintolassa kuin pikkulapsi, niin jätän sen siihen pöytään nuolemaan ruumiinosiaan.

Vierailija
4/4 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekkin olen ihmetellyt että kuka aikuinen ihminen voi tehä niin. Sen ymmärtää vielä 3 vuotiaasta jolle ei ole mennyt jakeluun ettei niin saa tehdä.

Tosi ällöä ku aikuset ihmiset nuolee omia sormiaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yksi