Kirurgisia transhoitoja ei tulisi kustantaa yhteiskunnan varoilla
Hoitoja haluavat ihmiset voisivat kustantaa hoidot itse. Lääkkeellisiä hoitoja voisi harkita verovaroista niiden kustannusten mukaan.
Kommentit (11)
Ei ole todellakaan yhteikunnan vika jos joku ihminen ei viihdy kehossaan. Maksakoon hoitonsa ihan itse!
Vierailija kirjoitti:
Ei ole todellakaan yhteikunnan vika jos joku ihminen ei viihdy kehossaan. Maksakoon hoitonsa ihan itse!
Sitähän se onkin, ei se ole yhteiskunnan vika vaan historiassa transsukupuoliset (tai transseksuaalit, kumpaa sanaa haluaa käyttää) ovat maksaneet hoitonsa itse että istuvat yhteiskuntaan emuloiden sitä sukupuolta kummassa kokee olevansa oma itsensä.
Tuntuu, että on muitakin sairauksia hoidettavana, jotka uhkaavat henkeä ja terveyttä, eli ei pitäisi taikaseinästä odottaa näihin transhoitoihin rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Totta. Shemalella pitää olla ladypeenis eikä mitään neovaginaa. Silikoonirintoihin taas niillä on itsellään varaa.
Myönnä vaan ihan suoraan että viehätyt miehistä. Ei ole mitään shemalea vaan biologinen mies.
Vierailija kirjoitti:
Eihän mikään sairaus tai tila ole yhteiskunnan vika. Maksakoon jokainen hammashoitonsa, masennuksensa, syöpänsä, sektionsa, vauvansa happikaapit, autoimmuunisaurautensa ja selkäleikkauksensa itse myös. Ollaan nyt johdonmukaisia sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän mikään sairaus tai tila ole yhteiskunnan vika. Maksakoon jokainen hammashoitonsa, masennuksensa, syöpänsä, sektionsa, vauvansa happikaapit, autoimmuunisaurautensa ja selkäleikkauksensa itse myös. Ollaan nyt johdonmukaisia sitten.
Kyllähän hammashoidon ja gynekologin joutuukin itse maksamaan. Ja vaikka kaikki hampaat olisi lähteneet, tarjotaan tekareita eikä implantteja. Psykoterapiakin on vähän huono veto tähän, koska sitä ei saa kuin työikäiset ja kykyiset ja silloinkin vain muutaman vuoden.
Valitettavasti ne kirurgiset operaatiot kohdistuu väärään päähän kun vika on aivoissa.
Ei riitä yhteiskunnan varat tähän hapatukseen
Millä perusteella näitä on ryhdytty maksamaan, kun noita gynekäyntejäkään ei saa nainen kuin äärimmäisessä hätätilanteessa. Endometrioosi ja PCOS tyypillisiä sairauksia, että ihmiset joutuvat kärsimään vuosia, kun edes diagnoosia ei ole. Leimataan luulotautiseksi yms. Mutta luulo siitä, että kuuluu vastakkaiseen sukupuoleen johtaa kirurgisiin hoitoihin, jotka tuskin ovat ihan ilmaisia. Niitä haluavia ei tosin paljon ole naisiin verrattuna, naisten hoitaminen tulee ilmeisesti liian kalliiksi!
Totta. Shemalella pitää olla ladypeenis eikä mitään neovaginaa. Silikoonirintoihin taas niillä on itsellään varaa.