Olen juonut tänään 24 olutta
Olen 27-vuotias nainen, painoa 58 kiloa ja pituutta 175 cm.
Mies lähti kaverinsa mökille saunailtaan, mä jäin yksin kotiin ja ajattelin vetää lärvit. Aamulla 8 aikaan korkkasin ekan bissen. 24 tosiaan jo mennyt. Äsken kävin ystävän kyydillä hakemassa toisen laatikon olutta että varmasti riittää. Mulle tulee tänne pari tyttökaveria kohta ja baariin varmaan myöhemmin lähdetään.
Mun mies sanoi ettei se tiedä yhtäkään naista, kuka pystyis juoda yhtä paljon ku minä vuorokauden aikana. En ole ylpeä. Mä joudun juomaan ihan tolkuttomat määrät että saan edes pienen hiprakan.
Onko täällä muita joiden kertakulutus on useita kymmeniä annoksia?
Sen verran vielä, että mä toimin yrittäjänä ja viikolla en koskaan juo mitään. Vedän kerran viikossa kännit, aina lauantaisin. Muuten olen ihan tavallinen, kaunis ja huoliteltu uranainen.
Kommentit (33)
Peruspäiväannos aikoinaan linnoja puolustaneille sotilaille.
Ketä kiinnostaa :D leuhka olet! Juo viinaa jos kalja ei nouse päähän typerys.
Mihin tarvitset alkoholia?
Onko parempi olo? En usko, että on.
Korjaan aiemman väittämäni: sotilaan päiväannos olutta esimerkiksi Olavinlinnassa olikin vain 3,2 litraa. He tosin olivatkin vain miehiä, ja oletettavasti useimmat painavampia kuin ap.
Ei se kalja päähän mee kun koko päivän tissuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Totta. Kun jakaa juodun määrän tunneilla niin huomaa tämän faktan. Luulisi kyllä, että ap:n vatsaan sattuu, se pullottaa ja pissattaa koko ajan. Ap:n kannattaisi ottaa väkeviä niin ei tarvitsisi venyttää vatsanahkaa. Kaljaa juoville kasvaa vatsa ihan siitä litramäärästä.
Aika huima määrä. Olen 75 kiloinen suurkuluttaja mies ja silti koko salkun juominen on aika haasteellinen juttu. Viikonloppuna menee 16-18 tölkkiä illassa, eikä silloin lähdetä baariin hoipertelemaan. Tosin aniharvoin aloitan ennen ilta kuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta. Kun jakaa juodun määrän tunneilla niin huomaa tämän faktan. Luulisi kyllä, että ap:n vatsaan sattuu, se pullottaa ja pissattaa koko ajan. Ap:n kannattaisi ottaa väkeviä niin ei tarvitsisi venyttää vatsanahkaa. Kaljaa juoville kasvaa vatsa ihan siitä litramäärästä.
Ei kasva. Oluessa on sen verran alkoholia, että se on diureetti, eli poistaa enemmä nestettä kuin sitä juo.
Juoppolalli akka, hyi helkkari. Kohta makaat raviojassa perse pystyssä naama ravassa. Sitten on kivaa!
Kyllä pystyn juomaan tuon määrän olutta päivässä. Olen myös nainen ja kokoluokka samahko.
Mutta olenkin alkoholisti, en totisesti mikään tyylikäs uranainen. Tänään vasta kymmenes annos menossa (viiniä) ja saa siihen jäädäkin.
Harvoin juon 15 annosta enempää, tulee huono olo viimeistään aamulla. Alkoholismini on lievenemään päin. Välissä on jopa raittiita päiviä. Alkaa yksinkertaisesti kyllästyttää...
Olet juonut hitaaseen tahtiin. Kerran tintattiin Raisan kanssa salkku naiseen 6 tunnin sisään (klo 21-03). Oltiin kyllä ihan kammottavassa kunnossa molemmat, ja päivystykseen se ilta päättyikin. Jostain syystä tanssittiin tangoa kadulla, ja Raisa kaatu mun päälle. Raks ja solisluu murskaksi. Loppui mun juomiset siihen. Tai no myöhemmin kyllä sitten join, mutta en tyhjään vatsaan ja pienempä määriä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä pystyn juomaan tuon määrän olutta päivässä. Olen myös nainen ja kokoluokka samahko.
Mutta olenkin alkoholisti, en totisesti mikään tyylikäs uranainen. Tänään vasta kymmenes annos menossa (viiniä) ja saa siihen jäädäkin.
Harvoin juon 15 annosta enempää, tulee huono olo viimeistään aamulla. Alkoholismini on lievenemään päin. Välissä on jopa raittiita päiviä. Alkaa yksinkertaisesti kyllästyttää...
Hyvä lause ja hyvä huomio tuo, että "alkaa yksinkertaisesti kyllästyttää". Et juuri muuta kannustusta virkeämpään elämään tarvitse! Itsestä se kaikki lähtee (ja kohta huomaat olevasi tyylikäskin). Kevättä kohti, tsemppiä ja iloa sulle!
Tunnen yhden naisen joka juo 40 olutta joka päivä.
Itse join yhteen aikaan 36 pulloa keski-olutta päivässä, koska luin Valituista Paloista, että saadakseen tarvittavan määrän B-vitamiinia, ihmisen tulisi nauttia 36 annosta keskiolutta päivässä. Mutta lopetin sen, koska alkoi tulla muita oireita.
Ikääsi ja kokoosi nähden alkoholimäärä on vaarallisen suuri. Väitän että sinulla on alkoholiongelma. Sääliksi käy jos nuori ihminen ei saa vapaa-aikaa muulla tavalla kulumaan.
Vierailija kirjoitti:
Peruspäiväannos aikoinaan linnoja puolustaneille sotilaille.
Siihen aikaan oluessa ei ollut alkoholia ollenkaan. Se oli niin sanottua ''vaarin kaljaa''.
en usko. Hyvin harva pystyy vetämään 24 tölkkiä / pulloa olutta puolessa päivässä.
Toki saattaa sen aiheuttaman humalan kestää, jos tottunut alkoholin käyttäjä.
Mutta muutoin tuollaisen määrän juominen yksin, aiheuttaa sivuvaikutuksia.
Virtsan eritys, nälkä, paha olo ja pahoinvointi runsaasta nestemääräsä. Oksentamista.
Voimakast väsymystä. Ym.
Joten älä valehtel ap.
Myös sinä vanhenet, ja tuollaisia määriä juova 45-vuotias lihava keski-ikäinen nainen ei ole todellakaan mukava näky silmälle. Sellainen sinusta nimittäin ajan mittaan tulee.
Oolofi '83 kirjoitti:
Tunnen yhden naisen joka juo 40 olutta joka päivä.
Itse join yhteen aikaan 36 pulloa keski-olutta päivässä, koska luin Valituista Paloista, että saadakseen tarvittavan määrän B-vitamiinia, ihmisen tulisi nauttia 36 annosta keskiolutta päivässä. Mutta lopetin sen, koska alkoi tulla muita oireita.
Pirkkiksen ennätys 62tölkkiä pirkka olutta vuorokaudessa.
8 litraa!