Nainen panisitko Putinia jos..?
Sinun pitäisi joka vuosi kesäkuussa matkustaa yhdeksi viikonlopuksi Moskovaan Putinin palatsilinnaan, jossa hän naisi sinua yhden viikonlopun niin paljon kuin haluaa, saisitte nauttia shampanjasta, hieronnasta, jalkamanikyyrista ja muista luksuksista.
Sopimus olisi seuraavat 10 vuotta.
Vastineeksi saisit ruhtinaalista eläkettä lopun elämäsi. Tilillesi laitettaisiin joka kuukausi 25 000 euroa. Eläisit siis hyvin rikkaasti lopun elämäsi. Tarttuisitko tähän?
Kommentit (5)
Jos hän haluaisi minua vielä 10 vuoden päästäkin niin miksikäs ei. Olen silloin 5-kymppinen, ja Venäjän alfoimmalle alfalle luulisi olevan nuorempaakin tarjolla.
Monelle naiselle riittäisi pienempikin rahasumma esim. 2000e /kk
Hassu ajatusleikki :D Suostuisin sopimukseen, kunhan mitään kipua tuottavaa ei olisi minulle tehtävien asioiden listalla. Ja perheeni turvallisuus taattaisiin (ei mitään mystisiä katoamisia kostoksi tai mustasukkaisuudesta). Putinin voisi olettaa olevan ainakin tautien osalta hyvin testattu.
Putinilla vois olla varaakin maksaa rakastajattarekseen joka viikonlopulle oma av-mammansa ;)
Kyllä! ja olen mies, mutta voisin pukeutua naiseksi.
Kesäkuu on vähän huono aika minulle, kun on silloin aina menoa, mutta jos voisi vaihtaa heinäkuulle, niin kyllä vaan!