Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen panisitko Putinia jos..?

Vierailija
14.01.2017 |

Sinun pitäisi joka vuosi kesäkuussa matkustaa yhdeksi viikonlopuksi Moskovaan Putinin palatsilinnaan, jossa hän naisi sinua yhden viikonlopun niin paljon kuin haluaa, saisitte nauttia shampanjasta, hieronnasta, jalkamanikyyrista ja muista luksuksista.

Sopimus olisi seuraavat 10 vuotta.

Vastineeksi saisit ruhtinaalista eläkettä lopun elämäsi. Tilillesi laitettaisiin joka kuukausi 25 000 euroa. Eläisit siis hyvin rikkaasti lopun elämäsi. Tarttuisitko tähän?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesäkuu on vähän huono aika minulle, kun on silloin aina menoa, mutta jos voisi vaihtaa heinäkuulle, niin kyllä vaan!

Vierailija
2/5 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hän haluaisi minua vielä 10 vuoden päästäkin niin miksikäs ei. Olen silloin 5-kymppinen, ja Venäjän alfoimmalle alfalle luulisi olevan nuorempaakin tarjolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monelle naiselle riittäisi pienempikin rahasumma esim. 2000e /kk

Vierailija
4/5 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassu ajatusleikki :D Suostuisin sopimukseen, kunhan mitään kipua tuottavaa ei olisi minulle tehtävien asioiden listalla. Ja perheeni turvallisuus taattaisiin (ei mitään mystisiä katoamisia kostoksi tai mustasukkaisuudesta). Putinin voisi olettaa olevan ainakin tautien osalta hyvin testattu.

Putinilla vois olla varaakin maksaa rakastajattarekseen joka viikonlopulle oma av-mammansa ;)

Vierailija
5/5 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä! ja olen mies, mutta voisin pukeutua naiseksi.