Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hirveät/ällöttävät/kummalliset iskuyritykset, joihin olet törmännyt

Vierailija
14.01.2017 |

Kamalilla treffikokemuksilla on jo oma ketjunsa, kerätään vastaavia iskuyrityksistä, joihin on törmätty. Olitko toisen mielestä "kuumempi kuin hella kutosella"? Kysyikö baarituttavuus "onko sun vanhemmat simpukoita kun oot tollanen helmi?". Ap aloittaa.

Eräs mies vaikutti kiinnostuneelta ja lyhyen juttelun jälkeen kehui vaaleita hiuksiani. Tämän jälkeen mies totesi "Voisin rueta uskovaiseks, jos enkelit näyttäis sinulta." En jostain syystä lämmenny tälle lainille, jota mies oli varmasti kokeillut pariin naiseen ennenkin. :D

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kännissä oleva mies joka keskellä päivää halasi väkisin ja kuiskasi korvaani haluavansa raiskata mut.

Vierailija
42/52 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kännissä oleva mies joka keskellä päivää halasi väkisin ja kuiskasi korvaani haluavansa raiskata mut.

Tämä siis tapahtui kadulla ja mies oli entuudestaan tuntematon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin noin 20 v. kun tämä tapahtui. Odotin pysäkillä bussia, olin käynyt kirjastossa. Tuolloin olin vähän pulska, jos se nyt mihinkään liittyy. Tämä niljake tuli viereeni ja kovin ymmärtäväisellä sävyllä kysyi "ootsä koskematon? ". Yäk, yäk, yäk.

Vierailija
44/52 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet on ihan tyhmiä :DD

Vierailija
45/52 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Haluaisitko sä tehdä mulle pojan?" on kysytty minulta peräti kolme kertaa. En tiedä, onko toimiko tuo silloin 80-90-luvun vaihteessa muihin, mutta minulle ehdotus oli monella tavalla vastenmielinen.

Vierailija
46/52 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

tästä ketjusta tulee mieleen että isäni oli aikoinaan pongannut äitini rautatieasemalta, jonka kahviossa nuoriso tuolloin hengaili ja  lähtenyt perään .D  en tiedä tarkkaan mitä sanoi, mutta toimi kun tässä tätä kirjoitan.

itse kaikenmaailman  Criminal Mindsit katsoneena juoksisin vastaavassa tilanteessa varmaan suoraan poliisilaitokselle..

Vierailija
47/52 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tästä ketjusta tulee mieleen että isäni oli aikoinaan pongannut äitini rautatieasemalta, jonka kahviossa nuoriso tuolloin hengaili ja  lähtenyt perään .D  en tiedä tarkkaan mitä sanoi, mutta toimi kun tässä tätä kirjoitan.

itse kaikenmaailman  Criminal Mindsit katsoneena juoksisin vastaavassa tilanteessa varmaan suoraan poliisilaitokselle..

romanttista sekä creepyä samaan aikaan :D

Vierailija
48/52 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ootsä sinkku? Olisit mulle täydellinen"

- omasta mielestään charmikas +50 alkoholin vaikutuksen alainen, mahakas mieshenkilö.

N23

Vierailija
49/52 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tanssilattialla ystävättärieni kanssa Turun yössä viime vkl. Seuraan liimautui ulkomaalainen mies. Kehotettiinhäntä menemään kauemmas, kun halusimme tanssia keskenämme, emmekä olleet miesseuraa hakemassa. 

Tästä mies ei selvästi pitänyt, hän avasi housunsa ja lorotti kengille ja nilkoille. En voinut uskoa silmiäni ennen kuin tajusimme, mitä olimmekaan nähneet. Reunukselta sitten tuoppi ja sillä hätistettiin hänet kauemmas ja järjestystmiehet veivät sitten pois.

Tällaista Turussa siis! 

Vierailija
50/52 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tanssilattialla ystävättärieni kanssa Turun yössä viime vkl. Seuraan liimautui ulkomaalainen mies. Kehotettiinhäntä menemään kauemmas, kun halusimme tanssia keskenämme, emmekä olleet miesseuraa hakemassa. 

Tästä mies ei selvästi pitänyt, hän avasi housunsa ja lorotti kengille ja nilkoille. En voinut uskoa silmiäni ennen kuin tajusimme, mitä olimmekaan nähneet. Reunukselta sitten tuoppi ja sillä hätistettiin hänet kauemmas ja järjestystmiehet veivät sitten pois.

Tällaista Turussa siis! 

Onks tää se sama, josta media uutisoi?

Vierailija
51/52 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittu kun miehet on kyllä sairaita. Hyi. Miksi en voi olla lesbo.

Vierailija
52/52 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vittu kun miehet on kyllä sairaita. Hyi. Miksi en voi olla lesbo.

Kun seuraavan kerran menet baariin, niin kysäisepä portsarilta ja baarimikolta miten ihana suomalainen känninen nainen on lähestyessään työtään tekeviä ravintola-alan ammattilaisia?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi seitsemän