Hirveät/ällöttävät/kummalliset iskuyritykset, joihin olet törmännyt
Kamalilla treffikokemuksilla on jo oma ketjunsa, kerätään vastaavia iskuyrityksistä, joihin on törmätty. Olitko toisen mielestä "kuumempi kuin hella kutosella"? Kysyikö baarituttavuus "onko sun vanhemmat simpukoita kun oot tollanen helmi?". Ap aloittaa.
Eräs mies vaikutti kiinnostuneelta ja lyhyen juttelun jälkeen kehui vaaleita hiuksiani. Tämän jälkeen mies totesi "Voisin rueta uskovaiseks, jos enkelit näyttäis sinulta." En jostain syystä lämmenny tälle lainille, jota mies oli varmasti kokeillut pariin naiseen ennenkin. :D
Kommentit (52)
Viimeisin iskurepliikki oli ihana: "Onko sun pillu puhdas?"
...
"Sulla on tosi hyvä ryhti!" Omituisin ehkä. Olen siis nainen.
" mä voin panna sua niin saat edes kerran, joko lähetään?" ilmoitti tuntematon mies yökerhon baaritiskillä. olen atoopikko ja minulla oli hihaton mekko päällä, joten ajatteli varmaan ettei kukaan halua koskea minuun.. todellisuudessa kotona odotteli avomies joka kyllä koskee, kaikin tavoin :D seksiä on ja rasvaa vielä selkänikin !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
50v nainen tuli kourimaan munia ja sanoi että mennään tonne kujalle panemaan. Menin pizzeriaan oli nälkä.
Naisvihaa!!
(Huomaatko miesvihamies nyt kuinka naurettavalta kuulostat?)
YKSITTÄINEN tapaus YHDEN naisen toimesta ei ole naisvihaa. Haukkumisketju(t) miehistä sen sijaan on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
50v nainen tuli kourimaan munia ja sanoi että mennään tonne kujalle panemaan. Menin pizzeriaan oli nälkä.
Naisvihaa!!
(Huomaatko miesvihamies nyt kuinka naurettavalta kuulostat?)
YKSITTÄINEN tapaus YHDEN naisen toimesta ei ole naisvihaa. Haukkumisketju(t) miehistä sen sijaan on.
Missä määriteltiin että tässä pitää haukkua nimenomaan miehiä? Iskuyrityksiähän tässä haukutaan, ei sukupuolella ollut aloituksen kanssa mitään tekemistä. Ja sinusta joka ikinen ketju, jossa joku kertoo mitä YKSI MIES ON TEHNYT YHDESSÄ TAPAUKSESSA, on miesvihaa. Miten se on eri asia? Taidat vain nähdä miesvihaa kaikkialla, koska se on ainoa asia joka maailmaasi mahtuu.
Tapasin baarissa miehen, joka aloitti juttelun ihan normaalisti. Sit kysy, tykkäänkö bdsm:stä. Sanoin, ettei oo mun juttu ni tyyppi alkoi inttämään ettet voi tietää varmaksi ja halus tehdä mulle jonkun bdsm-nettitestin. Mä halusin siinä vaiheessa poistua paikalta.
Olin bussissa menossa kaverini kanssa festarialueelle. Bussissa oli lisäksi pari hieman meitä vanhempaa miestä, nousuhumalassa. Toinen miehistä kömpi taaempaa penkeiltä tyköni ja rupesi puhelemaan lähdetäänkö yhdessä alueelle. Enpä siinä ruvennut juttusille, tyyppi paineli takaisin omalle paikalleen ja kaverinsa nauroi kovaan ääneen "sehän uppos kuivana kakkoseen"!
Kalliossa, taisi olla Flemarilla, aikoinaan pysähdyin esikoisvauvaani vaunuissa työnnellen katsomaan antiikkikaupan ikkunaa. Keski-ikäinen mies lähestyi ja kysyi matalalla äänellä: "paljonko maksaa jos lähdet mun luokse?". Yritin olla arvokkaan halveksiva, vaikka oikeasti hämmennyin ja pelästyin,, osoitin vaunuja ja sanoin: "mulla on mun vauva vaunuissa!". Setämiesturska: "Ei se mua haittaa".
Lähdin vaunut keikkuen kotia kohti, ja hormonihuuruissa itketti.
"Sulla on niin upee vartalo, että jopa mä näyttäisin hyvältä sen päällä"
voi nyt vittu -_-
Ja ei, et näyttäisi.
Onks sun vanhemmat peräsuolia ku oot tommonen p*ska?
Tuli mieleen tämmöinen biisi, Radio Millenium - Ei enää pelitä. Mielestäni jopa suloinen mutta ainakin hauska versio eräästä tunnetusta kappaleesta, ja siinä tulee vastaan muutama näistä klassikko iskureploista :)
Tästä ketjusta huomaa, ettei teille naisille kelpaa mikään! Miten sitten pitäs iskeä että on prinsessat tyytyväisiä??
Tämän olen kertonut ennenkin. Tulin iltavuorosta kotiin, seisoin bussipysäkillä ja keski-ikäinen ruma ukko kännissä tuli kysymään tupakkaa. Sanoin että ei ole. Ukko sanoi, että annatko pillua. Sanoin että mene pois. Hän huusi kovaan ääneen että "miksi vitussa sitten seisot siinä".
Vierailija kirjoitti:
Känninen, keski-ikäinen ruma ukko bussipysäkillä sanoi että "veisin sinut kotiini, ellei siellä jo olisi oma mamma". Voi hyvää päivää sentään.
Mikä sua tuossa eniten haittaa, känni, keski-ikä vai rumuus? Tiedätkö että kännissä säkin olet aika aasi, keski-ikäiseksi tulet sinäkin ja rumuus tai kauneus on katsojan silmissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Känninen, keski-ikäinen ruma ukko bussipysäkillä sanoi että "veisin sinut kotiini, ellei siellä jo olisi oma mamma". Voi hyvää päivää sentään.
Mikä sua tuossa eniten haittaa, känni, keski-ikä vai rumuus? Tiedätkö että kännissä säkin olet aika aasi, keski-ikäiseksi tulet sinäkin ja rumuus tai kauneus on katsojan silmissä.
Miksi jonkun noista pitäisi haitata eniten? Inhottavia juttuja kaikki, sen lisäksi että on pettäjä. Tai kovasti yrittää olla. -eri
Paljonko pitää maksaa että lähdet mukaan?
Sulla ei ole niin paljon rahaa. Hymy.
Eräs mies baarissa sanoi, että "sinulla on sensuelli hymy ja hyvät hampaat". Aivan loistava repliikki ihan noin niinkuin kesken keskustelun. Ei tosin johtanut mihinkään, mutta on jäänyt hyvin mieleen :)
Semmonen aika klassinen kokemus vuosien takaa, joka on sattunut muutaman kerran. Kaverini (miespuolinen) soittaa bändissä, joka ei ole mikään suomen suosituin, mutta kuitenkin tietyn porukan joukossa melko tunnettu. Olen jossain vaiheessa keikan jälkeen notkunut bäkkärin oven läheisyydessä, kun olen eka viestillä sopinut, et nähdään kohta. Ja joskun on siihen sitten tunkenut selittämään, "et haluaks sää bäkkärille, et mä tunnen tyyppejä". Joka kerta ovat ihan yhtä päissään ja joka kerta niistä on ihan yhtä hankala päästä eroon, vaikka kuinka selittäis, että ei halua bäkkärille eikä muutenkaan ole seuraa vailla... En mä yleensäkään, jos oon näkemässä jonkun kaverin töiden jälkeen, änkeydy niiden toimiston neukkariin tai sen työhuoneeseen odottamaan vaan odotan kiltisti sovitussa paikassa. Joten en änge myöskään bäkkärille.
Alapeukuttajat, onko teillä käytössä nämä ikivihreät vai miksi negatiivinen suhtautuminen? Eikö ole tarpeeksi ällöä?