Ahdistaako sinua että miehesi saisi kauniimman ja nuoremman naisen jos eroaisitte?
Vai oletko hyväksynyt sen että naisella ikä vain on se joka heikentää mahdollisuuksia miesmarkkinoilla.
Kommentit (51)
Ei, mies otti vanhemman ja rumemman. Jouti mennäkin.
Mamit ottakaa huomioon, että kun puhutaan hyvännäköisistä kolmikymppisistä niin silloin luonnollisesti tarkoitetaan ihmisiä jotka tajuavat jotain ravinnon ja liikunnan päälle. Eikä elämää ole siihenkään asti vietetty kapakoissa ja tupakoiden. Emme siis puhu teidän sohvaperunamiehistänne joilla se elintasokumpi lähestyy jo nivusia.
Ja sama pätee myös naisiin. Ei kolmikymppinen hyväkroppainen nainen ole mikään kauhistus. Päinvastoin.
Vierailija kirjoitti:
Vai oletko hyväksynyt sen että naisella ikä vain on se joka heikentää mahdollisuuksia miesmarkkinoilla.
Enpä ole vaivannut päätäni kummallakaan, koska itsetuntoni on kunnossa, eikä mies ole kymmenien vuosien jälkeenkään vaihtanut nuorempaan.
Tosin tässä vaiheessa se on minulle vielä samantekevämpää. Todennäköisesti mieheni jää leskeksi muutaman kuukauden/vuoden sisällä (minulla on syöpä), joten se on yksi ja sama, onko seuraava nainen nuorempi, nätimpi tai ei kumpaakaan. Olen sanonut hänelle itselleenkin, että minun jälkeeni hän tekee tasan niin kuin lystää.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä mua kiinnostaisi ex-mieheni touhut? On mulla omakin elämä.
Kyllä sua nyt vaan täytyy kiinnostaa! Katsos kun, miehet haluavat että naisen elämä pyörii miehen ympärillä senkin jälkeen kun olette eronneet. He haluavat kuvitella, että nainen edelleen haikailee exänsä perään ja yksin öisin huokailee ja vaikeroi. :)
Ahdistais jos hän olisi vanhempi ja rumempi
Musta on aika söpöä, että miehet kuvittelee, että niillä kaikilla on mahdollisuus "päivittää" naisensa johonki parikymppiseen hottispimuun. :D Sitten luulevat, että naiset ovat ihan peloissaan ja tekevät kaikkensa pitääkseen ukkonsa. (Siis ihan muuten vaan naiset ovat yleensä se osapuoli jotka laittaa eron vireille... heh.)
Vierailija kirjoitti:
Musta on aika söpöä, että miehet kuvittelee, että niillä kaikilla on mahdollisuus "päivittää" naisensa johonki parikymppiseen hottispimuun. :D Sitten luulevat, että naiset ovat ihan peloissaan ja tekevät kaikkensa pitääkseen ukkonsa. (Siis ihan muuten vaan naiset ovat yleensä se osapuoli jotka laittaa eron vireille... heh.)
No en mä usko, että suurin osa miehistä oikeasti noin luulee :) Vain muutama höppänä.
Olkoon kenen kanssa haluaa ja pystyy, eihän se mulle kuulu jos ollaan erottu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en mä usko, että suurin osa miehistä oikeasti noin luulee :) Vain muutama höppänä.
Aika höppänä saa olla. Noin 55-ikävuoteen asti miehet ovat enemmistö. Miten on mahdollista edes, että kovin moni löytäisi nuoremnan. Tuttavapiirissä parhaimman näköiset eronneet naiset ovat löytäneet rinnalleen nuoremman muehen.
Mutta odotappa vielä muutama vuosi. Kun ukkoonnut, kaljuunnut ja kasvatat pallomahan, voi tilanne olla eri.