Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ahdistaako sinua että miehesi saisi kauniimman ja nuoremman naisen jos eroaisitte?

Vierailija
14.01.2017 |

Vai oletko hyväksynyt sen että naisella ikä vain on se joka heikentää mahdollisuuksia miesmarkkinoilla.

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ahdistaako sua, että osaisit tehdä paljon parempiakin provoja, mutta tyydyt tällaiseen paskaan?

Ps. Yli 30-vuotiaalla miehellä voi heittää vesilintua. Kelpaa vain ja ainoastaan lompakoksi.

Miehellä 35-vuotta on paras aika. Nuoret naiset haluavat. Vanhemmat naiset haluavat. Kaikki haluavat. Nimim. On kokemusta.

Paras ikä miehellä on kylläkin 20-25. 30+ miehet ovat jo rupsahtaneita.

Minusta ainakin alkoivat naiset kiinnostumaan vasta joskus 22 ikävuoden kohdilla, eikä ole kiinnostuksen heikkenemistä vielä havaittu. Ikää nyt 29. 

Mutta odotappa vielä muutama vuosi. Kun ukkoonnut, kaljuunnut ja kasvatat pallomahan, voi tilanne olla eri.

Vierailija
42/51 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, mies otti vanhemman ja rumemman. Jouti mennäkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se minua ahdistaisi???

Vierailija
44/51 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mamit ottakaa huomioon, että kun puhutaan hyvännäköisistä kolmikymppisistä niin silloin luonnollisesti tarkoitetaan ihmisiä jotka tajuavat jotain ravinnon ja liikunnan päälle. Eikä elämää ole siihenkään asti vietetty kapakoissa ja tupakoiden. Emme siis puhu teidän sohvaperunamiehistänne joilla se elintasokumpi lähestyy jo nivusia.

Ja sama pätee myös naisiin. Ei kolmikymppinen hyväkroppainen nainen ole mikään kauhistus. Päinvastoin.

Vierailija
45/51 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vai oletko hyväksynyt sen että naisella ikä vain on se joka heikentää mahdollisuuksia miesmarkkinoilla.

Enpä ole vaivannut päätäni kummallakaan, koska itsetuntoni on kunnossa, eikä mies ole kymmenien vuosien jälkeenkään vaihtanut nuorempaan.

Tosin tässä vaiheessa se on minulle vielä samantekevämpää. Todennäköisesti mieheni jää leskeksi muutaman kuukauden/vuoden sisällä (minulla on syöpä), joten se on yksi ja sama, onko seuraava nainen nuorempi, nätimpi tai ei kumpaakaan. Olen sanonut hänelle itselleenkin, että minun jälkeeni hän tekee tasan niin kuin lystää.

Vierailija
46/51 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä mua kiinnostaisi ex-mieheni touhut? On mulla omakin elämä.

Kyllä sua nyt vaan täytyy kiinnostaa! Katsos kun, miehet haluavat että naisen elämä pyörii miehen ympärillä senkin jälkeen kun olette eronneet. He haluavat kuvitella, että nainen edelleen haikailee exänsä perään ja yksin öisin huokailee ja vaikeroi. :)

Vierailija
47/51 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistais jos hän olisi vanhempi ja rumempi

Vierailija
48/51 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta on aika söpöä, että miehet kuvittelee, että niillä kaikilla on mahdollisuus "päivittää" naisensa johonki parikymppiseen hottispimuun. :D Sitten luulevat, että naiset ovat ihan peloissaan ja tekevät kaikkensa pitääkseen ukkonsa. (Siis ihan muuten vaan naiset ovat yleensä se osapuoli jotka laittaa eron vireille... heh.)

Vierailija
49/51 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta on aika söpöä, että miehet kuvittelee, että niillä kaikilla on mahdollisuus "päivittää" naisensa johonki parikymppiseen hottispimuun. :D Sitten luulevat, että naiset ovat ihan peloissaan ja tekevät kaikkensa pitääkseen ukkonsa. (Siis ihan muuten vaan naiset ovat yleensä se osapuoli jotka laittaa eron vireille... heh.)

No en mä usko, että suurin osa miehistä oikeasti noin luulee :) Vain muutama höppänä.

Vierailija
50/51 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olkoon kenen kanssa haluaa ja pystyy, eihän se mulle kuulu jos ollaan erottu.

Vierailija
51/51 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en mä usko, että suurin osa miehistä oikeasti noin luulee :) Vain muutama höppänä.

Aika höppänä saa olla. Noin 55-ikävuoteen asti miehet ovat enemmistö. Miten on mahdollista edes, että kovin moni löytäisi nuoremnan. Tuttavapiirissä parhaimman näköiset eronneet naiset ovat löytäneet rinnalleen nuoremman muehen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yksi