Ahdistaako sinua että miehesi saisi kauniimman ja nuoremman naisen jos eroaisitte?
Vai oletko hyväksynyt sen että naisella ikä vain on se joka heikentää mahdollisuuksia miesmarkkinoilla.
Kommentit (51)
Exäni aina sanoi, että minä olen meistä se komeampi osapuoli ja häntä välillä nolostuttaa, koska näyttää niin vaatimattomalta rinnallani. Nyt eron jälkeen olen huomannut, että hän olikin oikeassa.
Ei ahdista. Jos erottaisiin, mulle olisi ihan sama, minkä ikäinen miehen tuleva kumppani olisi. Saan ite paljon huomiota komeilta nelikymppisiltä miehiltä, enkä nuorempaa tahtoisikaan. Olen "hyvin säilynyt". Luultavasti en edes ottaisi uutta miestä, ainakaan heti.
Mä en tajua, musta kolmekymppiset naiset on vielä oikein freesejä ja vetäviä. Tuskin erottaa parikymppisistä. En ite ajatellut alkaa kriiseilemään ulkonäöstäni vielä silloin, jos koskaan.
N23
Ei todellakaan. Valitsee kenet valitsee, ei koske minua enää
Vierailija kirjoitti:
Vai oletko hyväksynyt sen että naisella ikä vain on se joka heikentää mahdollisuuksia miesmarkkinoilla.
Ei ahdista ja olet väärässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ahdistaako sua, että osaisit tehdä paljon parempiakin provoja, mutta tyydyt tällaiseen paskaan?
Ps. Yli 30-vuotiaalla miehellä voi heittää vesilintua. Kelpaa vain ja ainoastaan lompakoksi.Nää heitot "yli kolmikymppisellä miehellä ei tee mitään" heitot on vähän säälittäviä kun heittäjä itsekkin tietää että se ei ole totta. Jokapaikassa puskee jatkuvasti näkyviin komeita ja elämänsä kunnossa olevia kolmikymppisiä miehiä. Facen frendilistasta televisioon.
Oletko homo? Itse en ainakaan ole nähnyt ensimmäistäkään komeaa yli kolmekymppistä. Kaikki ovat rupsahtaneita.
Taidat olla valkoroskaa koska otit homouden heti puheeksi ja kaikki tuntemasi kolmikymppiset ovat rupsahtaneita. Etkö edes televisiosta tai lehdistä onnistu bongaamaan komeita kolmikymppisiä miehiä?
En. Koska vanhat miehet ovat rupsahtaneita. Voit toki yrittää linkittää komeita vanhoja miehiä, mutta ei ne komeita kuin vanhojen miesten mielestä.
Vierailija kirjoitti:
Mä en tajua, musta kolmekymppiset naiset on vielä oikein freesejä ja vetäviä. Tuskin erottaa parikymppisistä. En ite ajatellut alkaa kriiseilemään ulkonäöstäni vielä silloin, jos koskaan.
N23
Tietenkin riippuu yksilöstä, mutta esimerkiksi jos Tinderiä selaa ja vertaa ikäryhmiä 20-25 ja 30-35, niin ero on kuin yöllä ja päivällä.
Tosta tulikin mieleen, että mun mies on joskus ahdistunut siitä, että vaihdanko hänet nuorempaan. :D Se kun tietää miten paljon pidän nuoremmista miehistä. Sanon aina vain "prinssit ovat kauniita, mutta sinä olet kuningas". :) Että kyllä miehetkin osaa kriiseillä tuon asian suhteen.
Ei ahdista, eikä mieheni saisi ketään, jos eroaisimme. Häntä se kyllä ahdistaa.
Toivon että exäni löytäisi uuden naisen itselleen. Ja toivottavasti löytää mukavan ja sellaisen jonka kanssa on hyvä olla. Olemme hyvissä väleissä, enkä toivo hänelle muuta kuin hyvää. Jos löytää nuoremman ja nätimmän kuin minä, niin ei ole minulta pois!
Vierailija kirjoitti:
N23
Musta tuntuu, että moni luulee nelikymppisiä kolmekymppisiksi. Enkä siis tarkoita että nelikymppiset olis jotenkin pahannäköisiä. Mutta varmaan kysyisin kaikilta mun kolmekymppisiltä kavereilta papereita,jos olisin Alkon kassalla töissä. Myös miehiltä.
Ei. Jos ollaan erottu, niin sitten ollaan erottu. Ei miehen elämä enää mua kiinnosta.
Ei ahdistaisi, eipähän tarvitsisi siivota tuon sotkuja enää.
Ei. Kaikki hänen eksänsä ovat minua nuorempia, osa kauniimpia, osa ei. Jos ei juttu toiminut silloin, niin tuskin nytkään.. Mutta voihan sitä yrittää uudestaan noiden nuorempienkin kanssa jos haluaa, samapa se mulle jos oltaisiin erottu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ahdistaako sua, että osaisit tehdä paljon parempiakin provoja, mutta tyydyt tällaiseen paskaan?
Ps. Yli 30-vuotiaalla miehellä voi heittää vesilintua. Kelpaa vain ja ainoastaan lompakoksi.Miehellä 35-vuotta on paras aika. Nuoret naiset haluavat. Vanhemmat naiset haluavat. Kaikki haluavat. Nimim. On kokemusta.
Paras ikä miehellä on kylläkin 20-25. 30+ miehet ovat jo rupsahtaneita.
Minusta ainakin alkoivat naiset kiinnostumaan vasta joskus 22 ikävuoden kohdilla, eikä ole kiinnostuksen heikkenemistä vielä havaittu. Ikää nyt 29.
Jaa. Mun eksä vaihtoi mut (hoikka, hymyilevä, sensuelli, kaunis punapää) vanhempaan ja lihavampaan naiseen vuosia sitten. On tuo varmasti nöyrempi mutta....?
Olen nykyistä miestäni 5v vanhempi ja tuo ei taatusti vaihda ainakaan nuorempaan:D
Tiedän, että saisi varmaan ihan hyvän mimmin. Uskon myös, että minulla olisi oma markkinarako sinkkumarkkinoilla.
Miksi ihmeessä mua kiinnostaisi ex-mieheni touhut? On mulla omakin elämä.
Vierailija kirjoitti:
Jaa. Mun eksä vaihtoi mut (hoikka, hymyilevä, sensuelli, kaunis punapää) vanhempaan ja lihavampaan naiseen vuosia sitten. On tuo varmasti nöyrempi mutta....?
Olen nykyistä miestäni 5v vanhempi ja tuo ei taatusti vaihda ainakaan nuorempaan:D
Mun eksä petti mua jonkun lihavan keittäjän kanssa. Repesin nauruun kun näin sen kuvan.. Nooh, makunsa kullakin ;)
Haha, siellä joku keski-ikäinen kaljuuntuva ukkeli ikäkriiseilee.
Ja tuolla heitolla lähinnä parodioidaan teitä.