Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysy aivan mitä tahansa 26-vuotiaalta eläkeläiseltä sossupummilta.

Vierailija
14.01.2017 |

Rehellisillä vastauksilla.

Kommentit (86)

Vierailija
21/86 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teetkö jotain yhteiskunnan hyväksi? Vapaehtoistyöitä? 

Teetkö sinä? Verot ei sitten ole sitä, ne maksetaan etuuksistakin. Mutta oikeasti, mene i*iootti muualle. Ja ap, älä edes leikilläsi halvenna itseäsi noin.

Hei alapeukuttaja, toivottavasti sulta viedään IHAN KAIKKI etkä saa apua tai armoa mistään että opit olemaan ihmisiksi.

🙈🙉🙊

Ei saa tapella! :)

Vierailija
22/86 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sun sairaus on..? Miten sun lukio meni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/86 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletko saavasi ikinä kunnon työssäkäyvän miehen?

Vierailija
24/86 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko saat rahaa/kuukausi? Oletko siis mielenterveyspotilas?

Vierailija
25/86 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä sun sairaus on..? Miten sun lukio meni.

Ensimmäinen diagnoosi vaikea psykoottinen masennus ja sittemmin monia muita, nyt vakiintunut bipo.

Lukio meni hyvin, päättötodistus 9,1. Kirjoitukset menivät huonosti, koska en jaksanut/ei huvittanut kerrata.

Vierailija kirjoitti:

Luuletko saavasi ikinä kunnon työssäkäyvän miehen?

Vaikea kysymys, koska en ajattele haluavani oikeasti vakiintua ja perustaa perhettä, mutta jos kuitenkin miehen lopulta "saan", niin vanhempi työssäkäyvä, älykäs mies ehdottomasti.

Ap

Vierailija
26/86 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halautko tulevaisuudessa yrittää päästä kouluun tai työelämään? 

Vierailija
27/86 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ethän halua lapsia?

Vierailija
28/86 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljonko saat rahaa/kuukausi? Oletko siis mielenterveyspotilas?

Rahaa saan vakkaristi kuukaudessa melko tarkalleen 1200 euroa. Olen siis mielenterveyspotilas for-eva.

Ap

Vierailija
29/86 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ethän halua lapsia?

No enhän minä halua. Jos joskus haluan, niin se on yksi tyttö. Ts. taidan salaa haluta.

Vierailija kirjoitti:

En halua yrittää enää jatkaa opintoa, olen yrittänyt kolmena syksynä yliopistossa. Joskus tulevaisuudessa toivon pääseväni joihinkin ns. "hanttihommiin" tienatakseni vähän taskurahaa!

Vierailija
30/86 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

vithalis, munkin ois pitänyt hankia nuo paperit kun jouduin a1-osastolle psykoosin takia, se oli tosin äkillinne ja johtui ylipitkästä paastosta, mutta sossun mies kysyi kannattasko hakea sellaiset eläkepaperit? ois pitänyt silloin nyt olen terve ja toinen yliopistotutkinto alla, enää ei osaa olla hullu

ois kiva 1200 e kuussa, saisi matkustaa ja asua vaikka Intiassa

Vierailija
31/86 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ethän halua lapsia?

No enhän minä halua. Jos joskus haluan, niin se on yksi tyttö. Ts. taidan salaa haluta.

Vierailija kirjoitti:

En halua yrittää enää jatkaa opintoa, olen yrittänyt kolmena syksynä yliopistossa. Joskus tulevaisuudessa toivon pääseväni joihinkin ns. "hanttihommiin" tienatakseni vähän taskurahaa!

Älä tee lapsia.

Vierailija
32/86 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö edes halua parantua vai etkö pysty parantumaan miksi?

Vierailija
33/86 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Spuge-pappi kirjoitti:

vithalis, munkin ois pitänyt hankia nuo paperit kun jouduin a1-osastolle psykoosin takia, se oli tosin äkillinne ja johtui ylipitkästä paastosta, mutta sossun mies kysyi kannattasko hakea sellaiset eläkepaperit? ois pitänyt silloin nyt olen terve ja toinen yliopistotutkinto alla, enää ei osaa olla hullu

Kuinka paljon sinä sitten saat kuussa? M1:llä (jos pakkohoitioa tarkoitit) olen minäkin käynyt sairaalassa pyörähtämässä, ja silloin taisin tienata enemmän kuin koskaan. :D

1200 eurolla kuussa ei matkusteta. Saati asuta Intiassa. Lähiapteekki pitää kyllä kotosalla.

Ap

Vierailija
34/86 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija
35/86 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

B-lausunnot ja KELA:n päätökset puhuvat mitä ilmeisimmin puolestaan, kun eläkkeelle tädit päästivät. Enkä ehkä "haluakaan" enää, tähän olen tottunut ja juurtunut, mutten silti puutunut.

"Miksi?" Toistaiseksi ei kaksisuuntaiseen mielialahäiriöön ole löydetty parannuskeinoa.

Ap

Vierailija
36/86 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Spuge-pappi kirjoitti:

Kuinka paljon sinä sitten saat kuussa? M1:llä (jos pakkohoitioa tarkoitit) olen minäkin käynyt sairaalassa pyörähtämässä, ja silloin taisin tienata enemmän kuin koskaan. :D

1200 eurolla kuussa ei matkusteta. Saati asuta Intiassa. Lähiapteekki pitää kyllä kotosalla.

Ap

Intian reissun takia mulla pää meninkin sekaisin rivaaista ja jouduin psykoosiin, vaikken ottanut mitään huumeita siellä, se on vaan demonien täyttämä maa

meiti saa nyt 450 e kuussa sossua, ensi kuussa alkaa työkkäri, tuskin töitä mistään

Vierailija
37/86 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija
38/86 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montako opintopistettä olet suorittanut yliopistossa?

Vierailija
39/86 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Montako opintopistettä olet suorittanut yliopistossa?

26 op.

Vierailija
40/86 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

exa1-potilas kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Spuge-pappi kirjoitti:

Ap

Intian reissun takia mulla pää meninkin sekaisin rivaaista ja jouduin psykoosiin, vaikken ottanut mitään huumeita siellä, se on vaan demonien täyttämä maa

meiti saa nyt 450 e kuussa sossua, ensi kuussa alkaa työkkäri, tuskin töitä mistään

Mitä kieltä tää tyyppi puhuu kun en ymmärrä sanaakaan. No ok ymmärsin että 450 eurolla saa joltain sossu tädiltä mutta en tiedä montako kertaa tohon hintaan sisältyy ja muu olikin pelkkää hepreaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi neljä