Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko 30v naisena kamala kiire löytää mies

Vierailija
14.01.2017 |

Jos haluaa yhtä lasta ? Aikaisempi suhteita 1 joka kaatui mielenterveys ohjelmien takia. En ole "juoksuja juossut "ja olen nyt parantumaan päin. Mitäs sanotte? Niin ja miehen ikä voisi olla 27-35v

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori, olen jo 36.

Vierailija
2/38 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiire ja kiire, miten sen nyt ottaa. Vaikeammaksi se tietty menee vuosi vuodelta, tarkoittaen että sinusta kiinnostuneita on joka vuosi vähemmän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiire ja kiire, miten sen nyt ottaa. Vaikeammaksi se tietty menee vuosi vuodelta, tarkoittaen että sinusta kiinnostuneita on joka vuosi vähemmän.

Elikkä miehet on noin pinnallisia ?

Vierailija
4/38 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siltä se vaikuttaa. Jos olet todella söpö, niin ei ole vieläkään vaikeaa löytää miestä.

Vierailija
5/38 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin mahdollista vielä saada mies ja oma perhe mutta et ole enää siinä asemassa, että miehet piirittäisivät sua, paitsi toiselta kierrokselta karkaamista kuikuilevat 35+ miehet toki voivat vielä. Ne ikäisesi miehet, joilla olisi saumat suhun, kun ovat työelämään siirtymisen myötä siinä asemassa että heillä on käytännössä saumat kaikkiin muihinkin vapaisiin 25-45-v. naisiin. Sopeudu muuttuneeseen tilanteeseen, omaksumalla miesmäisen tavan tehdä aloitteita, tai jää kentän laidalle ruikuttamaan.

Vierailija
6/38 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
7/38 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kiire. Oikeastaan liian myöhäistä.

Vierailija
8/38 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei oo oikein saumoja tarjota sitä lasta, kun ei oo rahaa.

Vierailija
9/38 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse aloin etsimään miestä 33-vuotiaana. Muutama kuukausi siinä meni. Ottajia olisi ollut muitakin. Mutta tietysti halusin itsekin ihastua. Nyt oon 35-vuotias ja saadaan vauva keväällä. Ehkä noin puoli vuotta kesti tulla raskaaksi. Mies on 29v ja ei lapsia.

Vierailija
10/38 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiire tulee jos haluat miehen jonka tunnet hyvin ennen lapsen tekoa. Voit tehdä kuten monet muut: Teet lapsen ensin ja sen jälkeen tulet tänne kertomaan miehen pettämisestä/väkivaltaisuudesta/tylsyydestä.

Vierailija
11/38 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Jos edellytät, että sinulle riittää mies, joka saa sinut raskaaksi, niin saatat löytää hänet hyvinkin nopeasti. - Mutta jos haluat, että mies jakaa raskaudesta seuraukset arviolta seuraavat parikymmentä vuotta ja mahdollisen yhteistalouden siinä samalla, vastateten myös siitä aiheutuvista kuluista ja vielä nin että teiilä olisi keskimäärin yhdessä hyvä olla, niin miehen löytäminen saattaa olla jo hieman vaikeampaa...Mitä sinulla on miehelle tarjota muuta kuin haave lapsesta?  

Vierailija
12/38 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 36 ja minulla ei ole mikään kiire hankkia miestä. Niitä kyllä edelleenkin riittäisi joka sormelle, mutta en enää kelpuuta kuin sellaisen yksilön, jonka kanssa oikeasti voisin kuvitella perustavani perheen.

Mikäli en ole löytänyt oikeaa miestä, kun olen 40, hankin lapsen spermanluovuttajan avulla.

Vierailija
13/38 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija
14/38 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vaihtoehdot on olla yksin tai ottaa eka vastaantulija, ole hyvä ihminen yksin.

Vierailija
15/38 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. On aina tullut joku vastaan, vaikka välillä olen yksinkin ollut. Eikä sen pitäisi olla pääasia elämässä, että on kiire löytää joku. Tulee, silloin kun on tullakseen. 

Vierailija
16/38 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vielä on aikaa löytää sopiva kumppani ja saada lapsi. Kiireeseen toki vaikuttaa esim. se, miten nopeasti mieluinen kumppani löytyy, miten kauan kumppanin kanssa tutustutte toisiinne ennen kuin jälkikasvua halutaan alkaa yrittämään ja toki lapsiakaan ei noin vaan tehdä (myöskään kaksikymppisenä) vaan yrittämiseenkin voi syystä tai toisesta kulua aikaa pitkäänkin. Naisen hedelmällisyys alkaa laske noin 30-v jälkeen (ja riskit esim. kehitysvammoille nousta) eli tietysti vuosikausia ei kannata enää tietoisesti ja tarkoituksellisesti odottaa, varsinkaan jos toiveena on useampi lapsi.

Itse odotan ensimmäistä lasta nyt 31-vuotiaana. Saman ikäisillä ystävilläni on monenlaisia elämäntilanteita ja esim useampi sinkkuna oleva ystävä on pohtinut paljon miten esimerkiksi suhtautua jos kumppanilla on lapsi/lapsia aikaisemmasta suhteesta, taustalla avioero/eroja jne. Joillekin nämä eivät ole isoja asioita/kynnyskysymyksiä, mutta tietysti jos juuri sinulle esimerkiksi nämä ovat sellaisia juttuja, niin kannattaa jo etukäteen miettiä asiaa.   

Vierailija
17/38 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
18/38 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kiire mutta kovin montaa väärää miestä ei enää olisi aikaa seurustella. Ja ehdottomasti on aloitettava aloitteellisuus jos ei ole sitä jo ajat sitten tehnyt ja nähtävä tilaisuus kuin tilaisuus mahdollisuutena tutustumisiin. :))

Vierailija
19/38 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Biologian puolelta ei taida olla vielä mikään kiire. Mutta kun et todellakaan ole ainoa ikäisesi sinkkunainen, ainakaan isossa kaupungissa, niin kilpailijoita sulla sitten riittää. Miksi hyvä mies kiinnostuisi juuri sinusta? Kun sen keksit, löytynee myös se mies.

Vierailija
20/38 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse aloin etsimään miestä 33-vuotiaana. Muutama kuukausi siinä meni. Ottajia olisi ollut muitakin. Mutta tietysti halusin itsekin ihastua. Nyt oon 35-vuotias ja saadaan vauva keväällä. Ehkä noin puoli vuotta kesti tulla raskaaksi. Mies on 29v ja ei lapsia.

Tämä hieman nuoremman miehen ottaminen on yksi aika yleinen keino joillakin vähän vaikeammin pariutuvilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan viisi